Onko oikein jos joku sanoo ettei vietä syntymäpäiviä niin työporukka kerää rahaa kuitenkin
vaikka en siis ole edes ilmoittanut heille milloinka minulla on syntymäpäivät, olen sanonut että en kerro kun en halua mitään hälyä siitä koska isäni kuoli juuri pari kk. sitten ja en ole ikinä tykännyt syntymäpäivien vietosta muutenkaan. Meillä on tällästä töissä..
Kyse ei ole siitä että he haluavt minua ilahduttaa, tiedän sen.
Kommentit (106)
hän monesti pomppii ihan ilmaan kun kuulee että jollakin on synttärit tms. ja puhuu siitä kakusta viikko kaupalla ennakkoon.
hän ei ole ansainnut sitä kun hänen milestään toisten toiveita ei tarvitse kunnioittaa ja omat halut menee toisten edelle.
ap-
Aika lailla tasoissa varmaan olette.
Mutta nyt jätän tämän asian tähän ja kiitän kaikkia osallistumisesta, asia tuli minulle selväksi.
ap.
Mitä siihen sanotte? onko oma vakaumuskin laitettava toiselle sijalla ja unhodetta jotta kaverit saa kakkua?
kakkua pöytään perkele vaikka itku kurkussa!
mutta sallii ihmisten halveksimisen ulkonäkösyistä.
Vierailija:
mutta sallii ihmisten halveksimisen ulkonäkösyistä.
Ihan sama. Ällöttää tuommoinen pinnallisuus.
Siellä kysytään, miten on kohdellut kanssaihmisiään ja millaiset olivat elämänarvosi.
synttärit on minusta niin henkilökohtainen juttu kuin olla voi.
Jokainen saa esittää myös toiveen omista hautajaisistaan,mutta tokkopa te niitäkään toiveita osaisitte kunnioittaa,kun tollanen " pikku" juttu jo tuottaa vaikeuksia!
jihuu!!!! Sitä ei voi kukaan teiltä kieltää, kermakakkua vaan naamaan että napa ruskaa.
Ei se oma mielipide muutu fiksummaksi ja perustellummaksi vaikka vastapuoli olisi kaksisataakiloinen plösö, eikä ihmisen tarvitse olla kermakakkuholisti tuomitakseen ulkonäkörasismin.
Ihan oikeasti, kuvitteleeko tosiaan joku aikuinen ihminen vielä tänä päivänä voittavansa väittelyn huutelemalla että läski, läski? Ilmeisesti.
Mutta jos joku on lihava ja perso makealle, niin kyllä se kakkua tuppaa syömään.
Vierailija:
Ei se oma mielipide muutu fiksummaksi ja perustellummaksi vaikka vastapuoli olisi kaksisataakiloinen plösö, eikä ihmisen tarvitse olla kermakakkuholisti tuomitakseen ulkonäkörasismin.Ihan oikeasti, kuvitteleeko tosiaan joku aikuinen ihminen vielä tänä päivänä voittavansa väittelyn huutelemalla että läski, läski? Ilmeisesti.
Läski plösö saa himoitsemansa kakun ja ap:n synttäreitä ei ole vietetty.
Vierailija: