Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein jos joku sanoo ettei vietä syntymäpäiviä niin työporukka kerää rahaa kuitenkin

Vierailija
12.12.2007 |

vaikka en siis ole edes ilmoittanut heille milloinka minulla on syntymäpäivät, olen sanonut että en kerro kun en halua mitään hälyä siitä koska isäni kuoli juuri pari kk. sitten ja en ole ikinä tykännyt syntymäpäivien vietosta muutenkaan. Meillä on tällästä töissä..

Kyse ei ole siitä että he haluavt minua ilahduttaa, tiedän sen.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meillä ei kakkuja ois tiedossa, niin ei tämäkään työkaveri jaksas takuulla mitään järkätä. Pomo hyväksyy laskut kun tulee lomalta, ei me niitä itse saada kuittailla.

ap-

Vierailija
42/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia tämä asia on sulle niin tärkeä?

Yhdet kakkukahvit sinne tai tänne on maailmankaikkeuden mittakaavassa yksi vähäpätöisimpiä asioita mistä voi yöunensa menettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan viettänyt synttäreitä, enkä halua niitä edelleenkään viettää. Olen sen sanonut siellä töissä useaan otteeseen.

ap.

Vierailija
44/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on jotkut uskonnolliset tai eettiset syyt vastustaa synttäreitä niin ei kukaan takuulla niitä vastoin tahtoasi järjestä jos kerrot että olet JT tai jotain vastaavaa.

Jos kyse on vain siitä, ettet halua niistä numeroa niin paljon suuremman numeron aiheutat sillä, että mekkaloit työpaikalla siitä että ilkeämieliset työkaverit järjestävät sinulle synttärikahvit.

Niitä kakkukahveja ei kukaan enää muistaisi viikon päästä mutta kakkukahveista aiheutuneen riidan unohtumiseen menee vuosia.

Vierailija
45/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, olen sen kertonut työkavereilleni. Edellisessä tyäpaikassa se ymmärrettiin kyllä täysin ja sitä kunnioitettiin.

ap-

Vierailija
46/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos sinulla on jotkut uskonnolliset tai eettiset syyt vastustaa synttäreitä niin ei kukaan takuulla niitä vastoin tahtoasi järjestä jos kerrot että olet JT tai jotain vastaavaa.

Jos kyse on vain siitä, ettet halua niistä numeroa niin paljon suuremman numeron aiheutat sillä, että mekkaloit työpaikalla siitä että ilkeämieliset työkaverit järjestävät sinulle synttärikahvit.

Niitä kakkukahveja ei kukaan enää muistaisi viikon päästä mutta kakkukahveista aiheutuneen riidan unohtumiseen menee vuosia.

Vierailija
47/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei VOI olla koulutettujen ongelma, eihän. Sano mulle ap, ettet ole kamalasti kouluja käynyt.

Vierailija
48/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä ei VOI olla koulutettujen ongelma, eihän. Sano mulle ap, ettet ole kamalasti kouluja käynyt.

Vierailija
49/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ajatellut tehdä tolle mustavalkosuutelles jotain?

Vierailija
50/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikkujoulu matkat jne. Mutta kerätä rahaa saa kuka vaan siis, niin kai teilläkin?.

ap.

Vierailija
51/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi eettisistä syistä syödä kakkua jos isä on kuollut?

Vierailija
52/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
53/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä sekin vaikuttaa asiaan.

ap-

Vierailija
54/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymäpäivästä. Meillä on tapana, että henkilökunta kerää lahjan ja talo maksaa kakun ja sitten pomot tulee puhumaan liirumlaarumia.

Olen sanonut, että minulle ei sellaisia järjestetä, koska en aio järjestää vapaanakaan juhlia.

Kyllä sitä on kunnioitettu ja lahjaa ei kuulemma kerätä ja kahvitilaisuutta ei tule. Näin meillä on ollut aina tapana.

Vierailija
55/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti minulla on siis vain yksi tälläinen työkaveri joka siis tämän kaiken on järjestänyt.

Vierailija
56/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukutaan lihaviksi paksukaisiksi, junteiksi, tyhmiksi korpeiksi jne.

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Vierailija
57/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti kaikki sen mainitsevat kun hänestä tulee puhe jossain.

Vierailija
58/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikka sitten syömään lihaa jos on vegaani.

Vierailija
59/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

varmasti kaikki sen mainitsevat kun hänestä tulee puhe jossain.

Vierailija
60/106 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten minunkaan, mutta jos joku sen välttämättä haluaa tietää niin viimeksi vaa' alla käydessäni painoin 53.

90

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän