Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä itken joka ilta ja mies ei reagoi mitenkään!

Vierailija
11.12.2007 |

Ei kysy, että miksi itken eikä lohduta. Olen raskaana ja itkettää koko suhde

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuinen ihminen voi sanoa, mikä mättää, eikä tuhertaa itkua ja antaa vihjeitä ja järjestää tuollaista showta ilta illan perään??

Vierailija
22/23 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit reagointia ja mietit myös valmiiksi, mitä mieheltäsi odotat ja vaadit. Sano se konkreettisesti. Tarjoudu itse kuuntelemaan samanlainen vaatimus mieheltäsi.



Kun olet todennut itkemisen turhaksi, älä itke vaan etsi toimintatapa, joka tuottaa tuloksen.



Helppo samoa, tiedän. Mutta silti sanon näin, koska ilta illan jälkeen itkeminen ei johda mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs edes itket? Piristyhän nyt!!! Mulle tulee aina pms-oireiden aikaan tuollainen masis ja vaivun synkkyyteen, itkeskelen ja mieli on musta. Ukkorukka on ihan pihalla eikä tiedä, mitä tekisi, joten sen sijaan, että uskaltaisi koskettaa ja lohduttaa se TISKAA!!!:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi