Mä itken joka ilta ja mies ei reagoi mitenkään!
Ei kysy, että miksi itken eikä lohduta. Olen raskaana ja itkettää koko suhde
Kommentit (23)
Vaadit reagointia ja mietit myös valmiiksi, mitä mieheltäsi odotat ja vaadit. Sano se konkreettisesti. Tarjoudu itse kuuntelemaan samanlainen vaatimus mieheltäsi.
Kun olet todennut itkemisen turhaksi, älä itke vaan etsi toimintatapa, joka tuottaa tuloksen.
Helppo samoa, tiedän. Mutta silti sanon näin, koska ilta illan jälkeen itkeminen ei johda mihinkään.
Ja mitäs edes itket? Piristyhän nyt!!! Mulle tulee aina pms-oireiden aikaan tuollainen masis ja vaivun synkkyyteen, itkeskelen ja mieli on musta. Ukkorukka on ihan pihalla eikä tiedä, mitä tekisi, joten sen sijaan, että uskaltaisi koskettaa ja lohduttaa se TISKAA!!!:D
Eikö aikuinen ihminen voi sanoa, mikä mättää, eikä tuhertaa itkua ja antaa vihjeitä ja järjestää tuollaista showta ilta illan perään??