Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi nyt, mutta minkä ikäisiä olette te, jotka ette suvaitse vuohien ym. lahjoittamista kehitysmaihin...?

09.12.2007 |

Tuota ketjua lukiessani ei voi kuin ajatella, että joko täällä on poikkeuksellisen itsekeskeistä, materialistista ja idioottimaista porukkaa tai sitten kaikki " kyllä loukkaantuisin" -jutut kirjoitti yksi ja sama elämäänsä kyrpiintynyt mamma.

Siis oikeasti?! :o

Kommentit (204)

Vierailija
121/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ymmärrä, miten tämän vuohilahjan antaminen on jotenkin enemmän itsekkäämpää, kuin tavaralahjan antaminen?

Eli mitä enemmän hyvää mieltä saa aikaan, sitä suurempi paskapää on?

t.19 joka edelleen odottaa kunnon perusteluja, joita esim. Morren viesteissä vielä näkyi :)

Vierailija
122/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti annetaan tietenkin paitsi hyvän mielen takia, myös haasteena toisellekin osallistua jatkossa vastaavaan toimintaan. Jos ette tällaista haastetta uskalla ottaa vastaan, niin taitaa kalahtaa aika pahasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joulukahvipakettiaan.

*silittää päätä* kyllä se sun vuohesi varmasti menee perille... tai siis 1/9 osa siitä.

Aivan totta, viestiänihän ei ole voinut mikään muu motivoida kuin se, että itse olen lahjoittanut vuohia ja sitten saanut saajoilta negatiivista palautetta! :D Älä nyt vielä kuitenkaan luovu päivätyöstäsi ja perusta salapoliisitoimistoa.

Väännetään nyt sitten ratakiskosta: hyväntekeväisyyttä on harrastettu maailman sivu, mutta en ole koskaan ennen kuullut, että joku jaksaa (kehtaa?) siitä loukkaantua. Mutta onneksi av avartaa!

t. 64

Vierailija
124/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatteluasi sekä mielipiteitäsi?

Vierailija:

etten ymmärrä, miten tämän vuohilahjan antaminen on jotenkin enemmän itsekkäämpää, kuin tavaralahjan antaminen?

Eli mitä enemmän hyvää mieltä saa aikaan, sitä suurempi paskapää on?

t.19 joka edelleen odottaa kunnon perusteluja, joita esim. Morren viesteissä vielä näkyi :)

Vierailija
125/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on olemassa ihmisiä, jotka etsivät asioista ne huonoimmat puolet ja yrittävät lyödä lyttyyn vähänkin eri tavoin ajattelevan. Tällaiset vain rypevät katkeruuden ja ilkeämielisyyden suossa ja haluavat vetää muutkin sinne. Ole ylpeä joululahjastasi, ne lahjoitukset menevät tosi tarpeeseen!

Vierailija
126/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku heistä loukkaantuu lahjastani, niin en voi vilpittömästi muuta kuin ihmetellä.

Vierailija
127/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa omassa lukutaidossasi olla vikaa. Olen ainakin kolme kertaa jo sanonut, että annan nämä lahjat sellasille ihmisille, joiden oletan niitä arvostavan.

Hassua, miten et voi kirjoittaa perusteluja itse, vaan kuittaat asian sanomalla, että niitä on täällä jo niin paljon kirjoiteltu :)

Vierailija
128/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis jos annan pässin afrikkaan ja laitan siitä lahjaksi kortin sukulaiselle siinä uskossa että tämä ilahtuu hyvästä teosta jonka olen tehnyt sen sijasta että olisin ostanut jonkun kukkapurkin satojen purkkien joukkoon, olen omaa egoani kiillottava idiootti?? :)

Oikeasti? Siis hyvien tekojen tekeminen ja sen julki kertominen on ihan egon kiillotusta ja pelkkää kuvottavaa tärkeilyä ja teeskentelyä :D

Ai mahdoton miten eräät ovat jo katkeroituneet noin pahasti...

Miksi helvetissä te sitten meikkaatte naamaanne? sisustatte kotianne? rakennatte hienoja taloja? ostatte hienoja autoja? annatte mitään lahjoja? hymyilette ihmisille?

Kulkekaa kuulkaa pyssy olalla ja metsästäkää kaikki nämä ruojattomat ja hirvittävät itsekeskeisyyden kammotukset pois hyväntekeväisyyttä tekemästä ja murjottakaa joulunne onnellisina.

Kyllä suurin ongelma on lahjan saajan päässä jos kääntää ajatuksen tuohon asti ;)

Vierailija
129/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ihana :)

t.19

Vierailija
130/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut niiiiin asiaa!

Ja muuten teille, joiden mielestä nämä lahjat ovat oman egon kiillotusta: luuletteko, että afrikkalaista vuohen saajaa hirveästi kiinnostaa, vaikka joku kiillottaisikin egoaan lahjoituksen varjolla? Sitä minäkin.

Vierailija
131/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin että kun kohentaa kauneutta siinä ei sitten kerätä poitseja? Tai kun sisustaa asuntoaan ei kerätä kauniin kodin pointseja? Ja kun rakentaa hienon ison komea omakotitalon ei kerätä korttelin kateuspointseja? Kun ajetaan audilla eikä ladalla, ei kerätä mitään auton ylpeily pointseja? Ah ja kun hymyillään muille, ei kerätä typerän teeeskentelijän pointseja?

Jos tuolla tavalla ajatellaan niin eikös se sitten lukeudu vähän joka asiaan?

Älkää nyt ihmiset liikaa näyttäkö hyvyyttä, kauneutta, hienoutta tai onnea, se on pahasta pahasta pahasta!!! hyyyiii... PUKKI TUO RISUJA SILLE! ;)

Vierailija
132/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi saa Ainu Ensipupun lahjaksi, kun siitä menee 1 euro MLL:n hyväksi. Jos ei jostain syystä hyväksy MLL:n toimintaa. Että silleen. .

Vierailija
133/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ansaitse tuntea koskaan onnistumisen iloa tai ylpeyttä. Muistakaan opettaa jo lapsesta saakka että paskaa saat käteesi jos hyvää yrität ;)

t. 90/94

Vierailija
134/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli toi ihan sama mieleen. ehdit ensin :)

Tais kaikki kärttyiset mennä nukkumaan tai sitten ne on tunkemassa lisää sitruunoita pyllyynsä ja palaavat pian uusin voimin :)

Kurja kun täältä ei ikinä saa perusteluja. Mistäköhän johtuu? ;)

19

Vierailija
135/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

Puhut niiiiin asiaa!

Ja muuten teille, joiden mielestä nämä lahjat ovat oman egon kiillotusta: luuletteko, että afrikkalaista vuohen saajaa hirveästi kiinnostaa, vaikka joku kiillottaisikin egoaan lahjoituksen varjolla? Sitä minäkin.

Vierailija
136/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 95 ja sama edelleen joka komppaa sua 19.

Vierailija
137/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli siis jos annan pässin afrikkaan ja laitan siitä lahjaksi kortin sukulaiselle siinä uskossa että tämä ilahtuu hyvästä teosta jonka olen tehnyt sen sijasta että olisin ostanut jonkun kukkapurkin satojen purkkien joukkoon, olen omaa egoani kiillottava idiootti?? :)

Oikeasti? Siis hyvien tekojen tekeminen ja sen julki kertominen on ihan egon kiillotusta ja pelkkää kuvottavaa tärkeilyä ja teeskentelyä :D

Ai mahdoton miten eräät ovat jo katkeroituneet noin pahasti...

Miksi helvetissä te sitten meikkaatte naamaanne? sisustatte kotianne? rakennatte hienoja taloja? ostatte hienoja autoja? annatte mitään lahjoja? hymyilette ihmisille?

Kulkekaa kuulkaa pyssy olalla ja metsästäkää kaikki nämä ruojattomat ja hirvittävät itsekeskeisyyden kammotukset pois hyväntekeväisyyttä tekemästä ja murjottakaa joulunne onnellisina.

Kyllä suurin ongelma on lahjan saajan päässä jos kääntää ajatuksen tuohon asti ;)

Meikkaan: enpä juuri meikkaa, sanotaan vaikka kohteliaisuussyistä voin sitä tehdä.

Sisustan: en pahemmin sisusta, mutta oman mukavuuden takia löytyy kyllä sänky, keittiönpöytä yms. kotoa.

Rakennan taloja: juu en rakenna.

ostan autoja. en ole ikinä ostanut enkä varmaan tule ostamaankaan, saastuttavat vaan.

annan lahjoja: koska uskon LAHJAN SAAJALLE olevan hyötyä ja iloa lahjasta.

hymyilen: koska on mukava nähdä tuttuja.

Enkä nyt ala mitään pyssyjä ostella saati ampua ketään. Ei kuulu tyyliini ja seurauksetkin olisivat minulle itselleni ikävät.

Päässä vikaa: voi ollakin. En nyt sitä lähde kiistämäänkään.

Ostakaa ihan rauhassa niitä vuohia, mutta en minä siitä teidän lahjoituksesta korttia tiedonannoksi halua. Ihan hyvän joulun toivotus riittää.

Ja vaikka sitten sen vuohikorttisen saisinkin kiitän kyllä kauniisti ennenkuin nakkasen paperin keräysastiaan.

Vierailija
138/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hyväntekeväisyys on joillekin niin punainen vaate. Ihmettelen sitäkin, miksi vain yksi ihminen tarttui kiinni ikääni, vaikka yleensä kaikki kuitataan liian nuorella/vanhalla iällä.

Vierailija
139/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläpitoon. 1/9 siis menee hinnasta hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
140/204 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla oel mitään hyväntekeväisyyttä vastaan. Lahjoitan itsekin käytettyjä vaatteita eteenpäin.

En vain käsitä sitä ideaa, että se lahjoitus toiselle on olevinaan lahja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän