Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko simpson elokuva sopivaa katsottavaa 4v ja 6v lapsille? Suomeksihan on puhuttu

Vierailija
23.12.2007 |

Kovasti tykkäävät katsoa sitä mutta onko puhe sopivaa kuunneltavaa? Onko siis samanlaista mitä sarjassa? Vai voiko katsoa lapsetkin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielenkäyttö ihan samaa kuin tv:ssä.

Vierailija
2/8 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsovat simpsoneita myös telkkarista ja minusta tuo leffa oli samaa tasoa kuin tv-sarja.

simpsoneissa ei minun mielestäni yleisesti ottaen ole edes paha kielenkäyttö. pahin sana jonka meidän lapset on siitä oppineet on " homo" ja senkin selitin pojille asiallisesti mitä tarkoittaa niin eipä asiaa ole sen koommin otettu puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuvissa , naapurin 7 vuotiaiden kaksospoikien kanssa , ei dupatttuna. pojat espanija - amerikkalais - suomalaisia . joten kaiken ymmärsivät ja sanoivat että oli tosi kiva (:

Vierailija
4/8 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo aina telkkarista vaikkei puheesta mitään ymmärräkkään. No ehkä ostan sen enkä anna katsoa dubattuna ollenkaan niin eivät tajua. 6v taas tykkää ihan aikuisten elokuvista jotka hauskoja, esim se kuminaama, senkin vois ostaa jos jostain löytyy

Vierailija
5/8 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et päättele siitä. Mun lapset 6, 5, ja 4v...

Vierailija
6/8 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpsonit ei ole tuon ikäisten ohjelma alkuunkaan.

Vierailija
7/8 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotias just sanoi, että dvd:ltä voi valita sen englanninkielisen version ja lukea pikkusisaruksille parhaat vitsit.

Mielestäni Simpsonit on aika nerokas sarja, meidän lapset ja alakoululaiset ei tajua niitä asioita mitä nuoret ja aikuiset, lapsi taas katsoo sarjaa omalla tavallaan ja ymmärtää itselleen sopivat jutut. Jos epäilyttää, katsokaa etukäteen ja päättäkää itse. Meillä tv:n saa myös kiinni, jos alkaa tuntua epäsopivalta.

Vierailija
8/8 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Meillä 7 vuotias saa katsoa elokuvat muttei sarjaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi