Mitä itseä kehittävää olet tehnyt viimeaikoina? <3
Kommentit (11)
Keskustellut täällä palstalla ja oppinut paljon lisää muiltakin kaikesta mahdollisesta. Koko elämä on aikaa oppia vieläkin lisää.
Oppinut olemaan luottamatta valheellisiin ihmisiin, jotka teeskentelevät ystävääni. <3
Ap:n olisi todellakin syytä lukea kirjoja.
No ainakin nyt välittömästi haukun aloituksen, jossa törkeästi vihjataan, että voisin jotenkin itse vaikuttaa itseni kehittämiseen. Kyllä se on yhteiskunnan tehtävä, minä en ole vastuussa itsestäni tai mistään muustakaan.
Oppinut olemaan välttämättä ihmisestä, jonka jokaiseen viestiin sisältyy pyrkimys kontrolloida. Tulee hauskasti esiin kun en enää vastaile. Jokaisella lyhyelläkin viestillä pyrkii nyt ottamaan vallan takaisin. Terkkui! <3
Vierailija kirjoitti:
No ainakin nyt välittömästi haukun aloituksen, jossa törkeästi vihjataan, että voisin jotenkin itse vaikuttaa itseni kehittämiseen. Kyllä se on yhteiskunnan tehtävä, minä en ole vastuussa itsestäni tai mistään muustakaan.
Olen kehittänyt itseäni aina. En vasta sen jälkeen kun joku alkoi kertoa minulle, että minun täytyy kehittää itseäni. Pusipusi. <3
Lukenut narsismista ja onnistunut tunnistamaan narskun tällaiset mukaystävälliset aloitukset. <3
Puspus. <3