Käytkö ruokakaupassa kumisaappaat jalassa?
Vai onko ne mielestäsi liian kamalat muualle kuin metsään ja koiralenkille tai lasten kanssa ulkoiluun?
Kommentit (112)
Tässä joku päivä sitten oli sen verran kostea keli, että kävin kirjastossa ja kaupassa punaiset Hait jalassa. En ollut ainoa, myös yksi keski-ikäinen nainen saapasteli kauppaan keltaiset Hait jalassaan. Minusta Hait ovat niin kivat jalkineet, että kyllä niillä kelpaa kauppareissuja tehdä kun keli niin vaatii.
Minulla on Hai-Low saappaat , ja käyn kaupassa ne jalassa. Menen sinne usein autolla , ja ne on hyvät autolla ajaessa.
Ehdottomasti on vaihdettava korkkarit jalkaan kaupan ulko-ovella. Ja hautajaisissa on oltava aina sukkahousut käkikellolakin.
Vierailija kirjoitti:
En -enkä verryttelyhousuissa.
Eilen kävin, päällä oli verkkaripuku ja jalassa uudet mustat Kontiot.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Hai-Low saappaat , ja käyn kaupassa ne jalassa. Menen sinne usein autolla , ja ne on hyvät autolla ajaessa.
Minulla on kolmet kumpparit: Kontiot, Hait ja Hai Lowit. Eilen kävin kaupassa juuri nuo Hai Lowit jalassa.
Käyn sadetakki päällä repun kanssa kävellen.
Aina omanlaisensa kokemus saada tällä tavalla kummaksuvia katseita. Olen käytännön mies, en mitään sellaista mitä haluat olettaa minun olevan.
Kyllä käyn jos on kumisaapaskeli.
Huomenna todennäköisesti käyn. Sadekeliä on luvassa.
Käyn ruokakaupassa niissä vaatteissa jotka tilanteen takia on. Työvaatteet, jumppavaatteet, mökkivaatteet, remppavaatteet, halloweenasu, mitä kaikkia näitä nyt onkaan...
Näyttää satavan märkää lunta tai jopa räntää. Punaiset kontiot vaan jalkaan ja kauppareissulle.
Kääntövarsikontiot jaloissa tänäänkin kaupassa kayty.