Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytkö ruokakaupassa kumisaappaat jalassa?

Vierailija
01.11.2013 |

Vai onko ne mielestäsi liian kamalat muualle kuin metsään ja koiralenkille tai lasten kanssa ulkoiluun?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mustat Nokiat 80-luvulta, en juurikaan osaa käyttää saappaita kuin pihahommissa ja metsässä... Mutta ei mulla olisi ongelmaa marssia niiden kanssa ostoksille, jos tilanne eteen tulisi.

Vierailija
22/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä en kävisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaisessa ladyjen pukeutumisoppaassa nostettiin mustat Nokian Kontiot kunniapaikalle muodin klassikkoina. Täällä antiWTwannabe haukkuu niitä ja hamuaa itselleen huonompaa tavaraa vaikka pikavipillä jottei imago kärsisi. Se on sivistymätöntä käytöstä.

Vierailija
24/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi.

Vierailija
25/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin erikoista, jos tarvii aurinkolasit ja kumpparit yhtä aikaa. (Kuten tuossa linkin kuvassa.) Mut voihan niinkin olla, toki.

Vierailija
26/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 13:03"]

On vähän ri asia lampsia kauppaan kuraisilla Kontioilla kuin vaikka matalavartisilla ja pirteän värisillä Hai-saappailla.

[/quote] Eipä kyllä ole eri asia, maitoa saa molemmilla kengillä.

[/quote]

Tarkoitin tietysti esteettistä näkökulmaa. Kaikille lienee selvää, ettei sen enempää lähi-Siwa kuin iso automarkettikaan käännytä ovelta saapasjalkoja. TÄmä keskustelu tarkastelee pukeutumista tyylikysymyksenä.

Vierailija
27/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käydä, mutta mun Hait on aika räjähtäneet ja niillä on ikävä ajaa autoa. Pitäisi ostaa uudet.

Vierailija
28/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lähikaupassa kulahtaneissa collegeverkkareissa, villasukissa ja feikki-crocseissa. Ja ilman meikkiä, vaikka on paha akne. Vielä eivät ole ulos heittäneet.

Vierailija
29/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 13:52"]

Voisin käydä, mutta mun Hait on aika räjähtäneet ja niillä on ikävä ajaa autoa. Pitäisi ostaa uudet.

[/quote]

Mihin tarvitset saappaita, jos menet kauppaan autolla?

Vierailija
30/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pinkit Nokian kumisaappaat, ja käytän niitä jos on tarpeeksi märkä keli. On tullut käytyä ne jalassa jopa Stockmannin herkussa, eikä kukaan ole nyrpistellyt nenäänsä. Oon ehkä sitten muun pukeutumisen osalta tarpeeksi tyylitietoisen näköinen :D Ne on muuten olleet tosi hyvät saappaat ja kestäneet kovalla käytöllä ihan uudenveroisina jo neljä vuotta. Hait sen sijaan alkoi hajoilemaan mun käytössä jo  parissa vuodessa.

Vierailija
31/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. Jos sataa tai on muuten kosteaa, laitan kumpparit. Meillä ei ole autoa, joten kauppamatkat tehdään kävellen. Ehkä mun punaiset nokiat eivät ole niin tyylikkäät kuin jotkut toiset kengät olisivat, mutta mieluummin kuljen jalat kuivina kuin tyylikkäänä. Tietenkin voisi ostaa jotkut citysaappaat, mutta en oikein ole nähnyt tarpeelliseksi, kun tavalliset kumisaappaat ajaa kuitenkin asiansa.

Vierailija
32/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt, enkä muuten käy. Näin toissapäivänä naisen kumppareissa kaupassa ja kyllä minä sitä naista katsoin ja ihmettelin.

Vierailija
33/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Saatan käydä vaikka tallivaatteissa ja paskaisissa kumppareissa matkalla töistä kotiin. Tai no, on ne tietty huuhdeltu suihkulla ennen lähtöä. Mutta onneksi me asutaankin täällä peräkylillä. :-)

Vierailija
34/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, kuljin tänään lasten kanssa kerhossa ja samalla reissulla kaupassa, ulkoilutamineissa ja Lidlin kumppareissa. Mielestäni nekin on city-kelpoiset ulkonäöltään, ja maksoivat muistaakseni 13e.

Jokainen saa tehdä rahoillaan mitä lystää, mutta minusta on naurettavaa maksaa kumppareista lähemmäs 100e tai ylikin..!!!

Vierailija
35/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Goretex-kengistä löytyy kaupunkikäyttöön sopivampia malleja. Mutta mä en asukaan Suomessa.

Vierailija
36/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 13:52"]

[/quote]

Mihin tarvitset saappaita, jos menet kauppaan autolla?

[/quote] ;) En ole ao henkilö, mutta minäkin kuljen autolla ja käytän niitä kumppareita. Mulla on pihassa märkää heinää, kuraa, ja myöhemmin lunta ja loskaa. Eikä tiekään ole asfalttia, jos sattuu vaikka auto hajoamaan.

Mutta mun kumpparit eivät kyllä ole mitkään likaiset tallikumpparit, vaan käytännössä olleet jalassa vain kauppareissuilla.

Mutta kaupassa näkee kyllä paljon niitä likaisissa työvaatteissa oleviakin, joten en usko monenkaan nyt mun kenkiin kiinnittävän huomiota.

Vierailija
37/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 13:03"]

On vähän ri asia lampsia kauppaan kuraisilla Kontioilla kuin vaikka matalavartisilla ja pirteän värisillä Hai-saappailla.

[/quote]

Mutta entä jos ne haitkin on kurassa? Mä annoin omat haisaappaani pois, koska ne oli niin huonot jalassa. Mulla on nyt pelkät Jalaksen musta kumpparit.

Vierailija
38/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti olemassa ihmisiä jotka kyttäävät muiden ihmisten KAUPPAvaatteita? :O 

Meidän lähisiwassa käy tyyppi joka haisee niin pahasti virtsalta että silmiä kirvelee, mutta näin muuten ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa onko joku nyt laittanut itsensä viimeisen päälle fiiniksi hakeakseen maitotölkin tms :O

Vierailija
39/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en, tämä on ihan yhtä kamala kuin crocs muoti aikanaan. Ne on huonot kävellessä, hiostaa ja on liukkaat. 

Vierailija
40/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 16:06"]

Mutta entä jos ne haitkin on kurassa? 

[/quote]

Kuraisilla jalkineilla ei tulla sisään.