Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytkö ruokakaupassa kumisaappaat jalassa?

Vierailija
01.11.2013 |

Vai onko ne mielestäsi liian kamalat muualle kuin metsään ja koiralenkille tai lasten kanssa ulkoiluun?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanu sen verran hienot, "katu-uskottavat", saappaat, että käytän niitä ihan katukenkinä työ- ja kauppamatkoilla.

Vierailija
82/112 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En -enkä verryttelyhousuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Hai-saappaat, ja käyn ne jalassa kyllä kaupassa, töissä ja missä milloinkin. En ole huomannut, että kukaan olisi katsonut pahalla pukeutumistani. Hait ovat mielestäni paljon hienommat " kengät" ,kuin monet goretexit tms.

Miksi edes pitäisi miettiä, kehtaako noissa mennä ihmisten ilmoille.

Lisäksi jos joku jalkine, tai muu vaate sopii kokonaisuuteen, ja näyttää hyvältä ,miksi ei sitä käyttäisi.

Tuo kehtaamisjuttu on usein vain omien korvien välissä. Itsevarmuus myös näkyy ulospäin, ei ole väliä mitä muut ajattelevat.

Aika vähän ihmisiä yleensäkään kiinnostaa, miten muut ovat pukeutuneet.

Vierailija
84/112 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen kävin hakemassa piimäpurkin lähikaupasta punaiset Hai-saappaat jalassa. Eihän nuo kumisaappaat mitkään pakkaskelin jalkineet ole, mutta ne on vain helppo vetäistä jalkaan, kun lähtee pikku asialle.

Vierailija
85/112 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kumpparikeli, niin tottakai käyn. Vaikka asunkin tampereen keskustassa. Sään mukaan täällä kaupungissakin on tapana pukeutua.

Vierailija
86/112 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin käydä, mutta puen kyllä muutakin ylleni.

Vierailija
87/112 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään marketissa näin nuorenparin joka oli sään mukaan pukeutunut. Naisella sininen pitkä Tretornin sadetakki ja mummokumpparit ja miehellä Tretornin vihreä sadetakki ja jalassa aivan uudet mustat Kontiot. Harmittaa etten ollut itse älynnyt varustautua yhtä hyvin.

Millaiset ovat mummokumpparit?

Vierailija
88/112 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sataa ja menen kävellen kauppaan, niin joo. En lähde mitään parempia kenkiä pilaamaan lätäköihin.

Vierailija
89/112 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sataa tai on märkää, niin tottakai käyn kumpparit jalassa. Säänmukainen pukeutuminen on muutenkin kypsää käytöstä. Ihan yhtä hyvin kehtaan käyttää helteellä shortseja ja uidessa uimahousuja.

Vierailija
90/112 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nilkkakumisaappaat ja todellakin käytän niitä myös kaupassa käydessä. 

Vierailija
91/112 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn.

Vierailija
92/112 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Eilenkin kävin kaupassa Hai-saappaat jalassa ja sadetakissa. Mutta en kyllä huomannut, että kellään muulla olisi ollut kumppareita, vaikka vettä tuli ihan kunnolla.

Vierailija
93/112 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. Joko haisaappaat tai kontiot koivissa.

Vierailija
94/112 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina korkokengissä kaupassa, voihan siellä olla mahdollinen miesehdokas.

Vierailija
95/112 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Työreissuilla monesti tulee käytyä noissa vaellusnokialaisissa tai talviaikaan Tretornin pitkissä huopakumppareissa.

Turha siinä on alkaa mitään nappaskenkiä jalkaan vaihtamaan, kun muu pukeutuminen paljastaa kuitenkin, että olen asunut viimeiset päivät autossa/teltassa :)

Vierailija
96/112 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn jos sattuu jalassa olemaan. Tosin olen käynyt tuossa lähikaupassa melkein uimahoususillanikin, ei siellä ketään kiinnosta.

Vierailija
97/112 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn. Joko haisaappaat tai kontiot koivissa.

Kävin juuri lähikaupassa. Uudet pillifarkut ja upouudet Kontiot jalassa. Aurinko paistoi ja kolme astetta pakkasta.

Vierailija
98/112 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just eilen kumpparit jalassa kaupassa vaikka pakkasta -26.

Vierailija
99/112 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottamouses!

Olen jopa käynyt Stockkalla suoraan kalastusreissulta. En ehkä ollut kovin huoliteltu, mutta mitäpä siitä.

Vierailija
100/112 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sadekeli, niin tottakai voi käydä asioilla kumpparit jalassa. Ja usein käynkin. En kuitenkaan missään paskaisissa peltosaappaissa. Kumppareita on olemassa tyylikkäitäkin. Itse laitan kaupunkiin yleensä valkoiset lyhytvartiset kumpparit, joissa on värikkäitä pilkkuja. Myös punaiset Hait löytyy, nekin ovat kivat.