Käytkö ruokakaupassa kumisaappaat jalassa?
Vai onko ne mielestäsi liian kamalat muualle kuin metsään ja koiralenkille tai lasten kanssa ulkoiluun?
Kommentit (112)
Sama juttu, uudet mustat Kontiot jalassa käyn lähikaupassa. Viimeksi kovan ukkoskuuron jälkeen kävin kaupassa, hihaton t-paita, sortsit ja uuden kiiltävät Kontiot jalassa. Kassatyttö kyseli että vieläkö siellä sataa ja vilkaisi saappaitani.
Tänään pesin auton pihalla ja käväisin samalla kaupassa. Eli 30 asteen helle, t-paita, farkkusortsit ja Kontiot. Kassatyttö vilkaisi kumisaappaitani ja kysyi että tarkeneeko kumppareilla tällaisella ilmalla.
Käyn, jos olen tulossa/menossa jostain ja saappaat jalassa, tai jos tosi märkää. Ihan sama mitä muut ajattelee.
T. Täti
Kyllä. Tänäänkin tuubitoppi, shortsit ja kumpparit.
Kaikki nopeet sujautettavat olivat takaovella, enkä jaksanut lähteä hakemaan. Siitä vaan suitsait kumpparit jalkaan ja kadulle.
Maitokauppa on tuossa 30 metrin päässä, joten usein viuhahtelen nopeissa kuteissa. Enkä ole ainoa. Kerran naapurin mies teki siellä ostoksia kumppareissa, shortseissa ja popliini takissa. Ei paitaa ja kumpparitkin oli vaimon pinkit.
Kai ne on jo siellä tottunut, että nää kulkee täällä miten sattuu.
Vantaa
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä voisin ihan hyvin mennä ruokakauppaan mun mustissa Nokia-kumppareissa. Mulle on ihan kertakaikkisen yhdentekevää, mitä joku siitä ajattelee.
Joskus on jalassa tennarit, joskus Crocsit, joskus Kontiot, mitä väliä?
En todellakaan kehtaa käydä kaupassa kumisaappaat jalassa, riisun ne aina kaupan tuulikaapissa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan kehtaa käydä kaupassa kumisaappaat jalassa, riisun ne aina kaupan tuulikaapissa.
Miksi et? Tallusteletko sukkasillasi kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Käyn uusilla mustilla Kontioillani kaupassa jos sataa eli jalkineet kelin mukaan. Outo kysymys!
Tänään marketissa näin nuorenparin joka oli sään mukaan pukeutunut. Naisella sininen pitkä Tretornin sadetakki ja mummokumpparit ja miehellä Tretornin vihreä sadetakki ja jalassa aivan uudet mustat Kontiot. Harmittaa etten ollut itse älynnyt varustautua yhtä hyvin.
Juuri kävin kaupassa mustat Kontiot jalassa. Sen verran on lunta tullut että pitkävartiset kumisaappaat ovat paikallaan.
Kyllä käyn , kun minulla on Hai-saappaat jalassa. Autolla ajan , saappaat on hyvät autoilukengät.
Eilen kävin Hai-saappaat jalassa. Ajoin autolla , niillä oli hyvä painella polkimia.
Vierailija kirjoitti:
Eilen kävin Hai-saappaat jalassa. Ajoin autolla , niillä oli hyvä painella polkimia.
Minä tykkään ajella Kontio kumpparit jalassa.
Mitä ihmettä? Todellakin käyn. Talvella Nokian punaiset talvikumisaappaat, kesäksi tarvitsisin uudet kumpparit.
Minulla on ollut muutamat ns. kaupunkikumisaappaat, mutta aika surkeita ovat olleet jalassa. Saa suositella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Todellakin käyn. Talvella Nokian punaiset talvikumisaappaat, kesäksi tarvitsisin uudet kumpparit.
Minulla on ollut muutamat ns. kaupunkikumisaappaat, mutta aika surkeita ovat olleet jalassa. Saa suositella.
Suosittelen Kontioita, käy kauppaan ja kaupungille, kotiin ja kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tänäänkin tuubitoppi, shortsit ja kumpparit.
Kaikki nopeet sujautettavat olivat takaovella, enkä jaksanut lähteä hakemaan. Siitä vaan suitsait kumpparit jalkaan ja kadulle.
Maitokauppa on tuossa 30 metrin päässä, joten usein viuhahtelen nopeissa kuteissa. Enkä ole ainoa. Kerran naapurin mies teki siellä ostoksia kumppareissa, shortseissa ja popliini takissa. Ei paitaa ja kumpparitkin oli vaimon pinkit.
Kai ne on jo siellä tottunut, että nää kulkee täällä miten sattuu.
Vantaa
Miten niin vaimon pinkit kumpparit? Mitä vetoa, että oli miehen omat?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea täällä kysellään!
Voi olla että olen syyllistynyt kaupassa käyntiin kumisaappaat jalassa, vieläpä Kontiot. Pyydän anteeksi.
Mulla on Prismasta ostetut tennainnäköiet kumpsut.
Näin eilen super tyylikkään miehen kaupassa. Hänellä oli vihreät kumisaappaat, vihreä pitkä villakangastakki ja vihreä hattu. Tossa pukeutumisessa oli asennetta ja ei tainnut olla pikkurahasta tällä noin +40 vuotialla miehellä puutetta.
Ei varmaan järkyttynyt, mutta oli siinä naurussa pitelemistä. Ei suinkaan nuo kumpparit, vaan ihonmyötäiset housusi, koskapa vartalosi näytti siltä, että painosi ilmaistaan kolminumeroisella luvulla.