Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytkö ruokakaupassa kumisaappaat jalassa?

Vierailija
01.11.2013 |

Vai onko ne mielestäsi liian kamalat muualle kuin metsään ja koiralenkille tai lasten kanssa ulkoiluun?

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jooo.

Tänään mulla oli Crocksin mustat kumpparit, turkoosit ihonmyötäiset housut, musta sadetta pitävä takki, ei vaikutanut siltä että kukaan järkyttyi..

Ei varmaan järkyttynyt, mutta oli siinä naurussa pitelemistä. Ei suinkaan nuo kumpparit, vaan ihonmyötäiset housusi, koskapa vartalosi näytti siltä, että painosi ilmaistaan kolminumeroisella luvulla.

Vierailija
62/112 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, uudet mustat Kontiot jalassa käyn lähikaupassa. Viimeksi kovan ukkoskuuron jälkeen kävin kaupassa, hihaton t-paita, sortsit ja uuden kiiltävät Kontiot jalassa. Kassatyttö kyseli että vieläkö siellä sataa ja vilkaisi saappaitani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pesin auton pihalla ja käväisin samalla kaupassa. Eli 30 asteen helle, t-paita, farkkusortsit ja Kontiot. Kassatyttö vilkaisi kumisaappaitani ja kysyi että tarkeneeko kumppareilla tällaisella ilmalla.

Vierailija
64/112 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, jos olen tulossa/menossa jostain ja saappaat jalassa, tai jos tosi märkää. Ihan sama mitä muut ajattelee.

T. Täti

Vierailija
65/112 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tänäänkin tuubitoppi, shortsit ja kumpparit.

Kaikki nopeet sujautettavat olivat takaovella, enkä jaksanut lähteä hakemaan. Siitä vaan suitsait kumpparit jalkaan ja kadulle.

Maitokauppa on tuossa 30 metrin päässä, joten usein viuhahtelen nopeissa kuteissa. Enkä ole ainoa. Kerran naapurin mies teki siellä ostoksia kumppareissa, shortseissa ja popliini takissa. Ei paitaa ja kumpparitkin oli vaimon pinkit.

Kai ne on jo siellä tottunut, että nää kulkee täällä miten sattuu.

Vantaa

Vierailija
66/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä voisin ihan hyvin mennä ruokakauppaan mun mustissa Nokia-kumppareissa. Mulle on ihan kertakaikkisen yhdentekevää, mitä joku siitä ajattelee.

Joskus on jalassa tennarit, joskus Crocsit, joskus Kontiot, mitä väliä?

Vierailija
67/112 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kehtaa käydä kaupassa kumisaappaat jalassa, riisun ne aina kaupan tuulikaapissa.

Vierailija
68/112 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kehtaa käydä kaupassa kumisaappaat jalassa, riisun ne aina kaupan tuulikaapissa.

Miksi et? Tallusteletko sukkasillasi kaupassa?

Vierailija
69/112 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn uusilla mustilla Kontioillani kaupassa jos sataa eli jalkineet kelin mukaan. Outo kysymys!

Tänään marketissa näin nuorenparin joka oli sään mukaan pukeutunut. Naisella sininen pitkä Tretornin sadetakki ja mummokumpparit ja miehellä Tretornin vihreä sadetakki ja jalassa aivan uudet mustat Kontiot. Harmittaa etten ollut itse älynnyt varustautua yhtä hyvin.

Vierailija
70/112 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kävin kaupassa mustat Kontiot jalassa. Sen verran on lunta tullut että pitkävartiset kumisaappaat ovat paikallaan.

Vierailija
71/112 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn , kun minulla on Hai-saappaat jalassa. Autolla ajan , saappaat on hyvät autoilukengät. 

Vierailija
72/112 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin Hai-saappaat jalassa. Ajoin autolla , niillä oli hyvä painella polkimia.

Vierailija
73/112 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen kävin Hai-saappaat jalassa. Ajoin autolla , niillä oli hyvä painella polkimia.

Minä tykkään ajella Kontio kumpparit jalassa.

Vierailija
74/112 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea täällä kysellään!

Vierailija
75/112 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Todellakin käyn. Talvella Nokian punaiset talvikumisaappaat, kesäksi tarvitsisin uudet kumpparit.

Minulla on ollut muutamat ns. kaupunkikumisaappaat, mutta aika surkeita ovat olleet jalassa. Saa suositella.

Vierailija
76/112 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Todellakin käyn. Talvella Nokian punaiset talvikumisaappaat, kesäksi tarvitsisin uudet kumpparit.

Minulla on ollut muutamat ns. kaupunkikumisaappaat, mutta aika surkeita ovat olleet jalassa. Saa suositella.

Suosittelen Kontioita, käy kauppaan ja kaupungille, kotiin ja kouluun.

Vierailija
77/112 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tänäänkin tuubitoppi, shortsit ja kumpparit.

Kaikki nopeet sujautettavat olivat takaovella, enkä jaksanut lähteä hakemaan. Siitä vaan suitsait kumpparit jalkaan ja kadulle.

Maitokauppa on tuossa 30 metrin päässä, joten usein viuhahtelen nopeissa kuteissa. Enkä ole ainoa. Kerran naapurin mies teki siellä ostoksia kumppareissa, shortseissa ja popliini takissa. Ei paitaa ja kumpparitkin oli vaimon pinkit.

Kai ne on jo siellä tottunut, että nää kulkee täällä miten sattuu.

Vantaa

Miten niin vaimon pinkit kumpparit? Mitä vetoa, että oli miehen omat?

Vierailija
78/112 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea täällä kysellään!

Voi olla että olen syyllistynyt kaupassa käyntiin kumisaappaat jalassa, vieläpä Kontiot. Pyydän anteeksi.

Vierailija
79/112 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Prismasta ostetut tennainnäköiet kumpsut.

Vierailija
80/112 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen super tyylikkään miehen kaupassa. Hänellä oli vihreät kumisaappaat, vihreä pitkä villakangastakki ja vihreä hattu. Tossa pukeutumisessa oli asennetta ja ei tainnut olla pikkurahasta tällä noin +40 vuotialla miehellä puutetta.