Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytkö ruokakaupassa kumisaappaat jalassa?

Vierailija
01.11.2013 |

Vai onko ne mielestäsi liian kamalat muualle kuin metsään ja koiralenkille tai lasten kanssa ulkoiluun?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset/punaiset kyllä

Vierailija
2/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ruokakaupassa kumisaappaat jalassa märällä kelillä vaikka asun asvaltoidulla alueella. Mutta mä olenkin mies eikä mun tarvitse ottaa paineita muotiseikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just kävin. Mulla on siistit ja somat citykumpparit.

Vierailija
5/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos kumisaappaat ovat parhaat mahdolliset jalkineet säätilaan nähden tai muille samalla reissulla hoidettaville asioille. Käyn ruokakaupassa myös hikisenä lenkkivaatteissa tai piharievuissa jos tarve vaatii.

Vierailija
6/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuu huntterit ne olla pittää, kaik muut kumpparit on kuraa eikä semmosil kehtoo kulkee!

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 12:41"]

Kyllä käyn, tähän tyyliin:

http://www.youplusdallas.com/cityblog/style/wp-content/uploads/2011/10/elin-nordegren-and-hunter-original-rain-boots-gallery.jpg

[/quote]

Vierailija
7/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn jos keli vaatii kumpparit, kauppareissuja varten omistan erikseen citykumpparit.

Vierailija
8/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty käyn. Just eilen viimeks, eikä edes satanu.

Vierailija
9/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävin kumpareissa kaupassa, kun satoi. Mulla on siistit mustat citykumpparit (ei ole Hunterit). 

Vierailija
10/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun säätila sitä vaatii. En ole muutenkaan mikään hienohelma, joten kumpparit eivät tuhoa lookiani.

Vierailija
11/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. Ja ihan Hesan keskustassakin uskallan mennä kauppaan kumpparit jalassa.

Vierailija
12/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joo. Tällä hetkellä mulla ei oikein muita sopivia kenkiä olekaan. Talvetkin olen kulkenut jo vuosia kumppareissa. Pitäis jotku kuukengät varmaan talveksi löytää.

Vierailija
13/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri

Vierailija
14/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 12:41"]

Käyn ruokakaupassa kumisaappaat jalassa märällä kelillä vaikka asun asvaltoidulla alueella. Mutta mä olenkin mies eikä mun tarvitse ottaa paineita muotiseikoista.

[/quote]

... ja mulla on jalassani pitkävartiset mustat kumisaappaat. Kylmällä säällä käytän huopavuorisia kumisaappaita jotka ovat jalassa raskaat mutta pidoltaan paremmat kuin mitkään muut jalkineet joita mulla on. Näillä kipittää märällä hiekottamattomalla jääkelilläkin ihan sujuvasti siinä missä muut kaduntallaajat yrittävät epätoivoisesti pysyä pystyssä.

Älä anna muodin sanella mukavuutta tai turvallisuutta. Kauppakassin kanssa kaatuminen ei ole kivaa.

Vierailija
15/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viemässä lapsen päiväkotiin (pk:n piha on yhtä suurta vesilammikkoa näillä ilmoilla) ja samalla reissulla piti käydä äkkiä ostamassa viikonlopun ruoat ennen töihin lähtöä. Eli kyllä, minulla oli ruokakaupassa kumisaappaat jalassa. Anteeksi, jos pahoitin jonkun mielen tai jonkun verkkokalvot kärventyivät niin rumasta näystä :D

Vierailija
16/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän ri asia lampsia kauppaan kuraisilla Kontioilla kuin vaikka matalavartisilla ja pirteän värisillä Hai-saappailla.

Vierailija
17/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 13:03"]

On vähän ri asia lampsia kauppaan kuraisilla Kontioilla kuin vaikka matalavartisilla ja pirteän värisillä Hai-saappailla.

[/quote] Eipä kyllä ole eri asia, maitoa saa molemmilla kengillä.

Vierailija
18/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on peruskumpparit maastoreissuja varten ja siistimmät kaupunkikumpparit joita pidän esim. hameen kanssa sadesäillä. Kaupunkikumpparit voi olla jalassa siis myös kaupassa, maastolantsaritkin joskus jos pitää poiketa kaupassa ennen kotiinmenoa mutta yleensä ei.

Vierailija
19/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljen työmatkatkin kumppareissa. Ostin mielestäni nätit :-) (ei Hunterit, mainittakoon) ja ne ovat ihan citykelpoisetkin, pitkävartisinakin.

Jakeluun ei mene, miksi ihmeessä olisi jotenkin hienompaa kulkea varpaat märkänä sadesäällä.

Vierailija
20/112 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä voisin ihan hyvin mennä ruokakauppaan mun mustissa Nokia-kumppareissa. Mulle on ihan kertakaikkisen yhdentekevää, mitä joku siitä ajattelee.