Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LA heinä-elokuu 08

28.11.2007 |

Yritän uutta pinoa, kun ei kukaan vastaillut tuohon toiseen aloittamaani.

Kertokaa ihmeessä hölmölle, jos jossain on vasta plussanneiden pino valmiiksi! Minulla siis menossa rv 4+3 ja vaihtaisin mielelläni kuulumisia tuntemuksista, ilon ja pelon tunteista.

Vehnis

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ultrakuulumisista ja pienestä ihmeestä kohdussasi. Varjeltua ja hyvää raskausaikaa masuasukin kera.

=)tiukkunen

Vierailija
102/133 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia teille, olen suunnattoman pahoillani. Ei tällaseen oikeen oo sanoja, ainakaan mulla.

Haleja,

Mandu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkunen, sun runo oli todella koskettava, olen töissä ihan tippa linssissä, onneksi yksin tällä hetkellä...

Joo eilen tosiaan soittelin sairaalaan, ja ultra-ajan sain 4.1. Järkyttävän pitkä odotus. Hoitaja sai mut huomattavasti paremmalle mielelle, kun sanoi että on ihan normaalia, että maha kramppailee, ja kun käyttää lugesteronia, niin se monesti aiheuttaa sitä vuotoa, kun ärsyttää limakalvoja.

Ja joku kyseli että jos pistettäis jotain tietoja itestämme... Eli

Mandu 27

Mies 30

Perheeseen kuuluu lisäksi lempeä jättiläinen, ihana koiramme Manta

Hoitoihin meno oli tiedossa jo ennen kuin raskaaksi tulemisen yrittäminen oli edes ajankohtaista, miehellä ollut syöpä 7 vuotta sitten, ja enää ei toimivan siemennesteen tuotto ole mahdollista. Sitten myös minusta löytyi vikaa, tiesin kyllä jo ennen että on, kun kuukautisia ei kuulunut pillereiden lopettamisen jälkeen, ja aina ollut todella pitkät välit. Munasoluja ei siis luonnollisella tavalla kypsynyt, ja viimein 3. kerralla kun piikitettiin, niin kypsyi, ja punktio oli kesäkuun alussa, josta saatiin 13 alkiota. Yksi siirrettiin silloin punktion jälkeen ilman tulosta, ja toinen siirto oli lokakuussa, harakoille meni sekin. Mutta nyt siis viimein tärppäsi.

Kai sitä on pakko jatkaa välillä töitä.=) Kuulemisiin!

Mandu

Vierailija
104/133 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas kaikille osanottajille.

Tiukkunen: toi runo on aivan ihana. Kiitos.

Välillä tuntuu, että kyyneleet ei tule muutoin kun lukemalla jotain tuollaista. Ja olis niin tärkeetä, että kyyneleet tulis..

Kyllä mä varmasti käyn täällä kirjoittamassa kuulumisia.

Eilen ei tuntunut miltään, tänään on ollut tosi rankka päivä. Käin aamulla terapiassa, jossa kaikki tunteet tuli ulos. Sekin on rankkaa, mutta tarpeellista.

Tänään on Mifegyne (kohdunkaulaa pehmittävä lääke, jonka sain eilen) alkanut vaikuttaa aiheuttaen kuukautiskipujen kaltaista kipua. Vuotoa se ei ole aiheuttanut, ei aiheuttanut viimeksikään. Huomenna laitan Cytotec-tabletit ja laitosta kolmisen tuntia (ainakin viimeksi) alkoi vuoto. Ja kipu.. " Onneksi" olen endometrioosin takia koviin kipuihin " tottunut" ja viimeksi särkylääkkeet auttoivat, kun vain otti niitä tarpeeksi. Mutta kyllähän huominen jännittää. Lähinnä enemmän sen henkisen kestämisen kanssa: tuo kaikki kipu kun on turhaa...

Niin, miksi elämä välillä koettelee niin kovasti? Vaikea sanoa. Merkitystä ei löydä.. Mutta kaikella on merkitys, usko siihen kaikesta huolimatta. En vain vielä tiedä mikä merkitys tällä on.

Me pääsemme julkisen puolelle lisätutkimuksiin mm. veren hyytymistekijät ja geenitutkimukset. Normaalisti näihin pääsee julkisella vasta kolmen keskenmenon jälkeen. Onneksi pääsemme jo nyt. Ehkä saadaan tietoa siitä, kannattaako hoitoja jatkaa. Tuo hyytymistekijätukimus voidaan tehdä vasta 2-3kk raskauden jälkeen, joten sellainen tauko tässä nyt ainakin on. Ehkä se tulee tarpeen sekä omalle fysiikalle, että henkiselle jaksamiselle.

Tämän kaiken keskellä sitä huomaa, kuinka paljon toista rakastaa ja tarvitsee. Vaikka välillä ei ymmärräkään toisen tapaa surra. Tarve toisen läsnäoloon on kuitenkin suuri.

Kiitos vielä tuestanne.

Vehnis

Vierailija
105/133 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeammaksi tämän tekee se, että nuo " raskausoireet" jatkuvat edelleen: öklöttää kauheasti. Eikä nyt oikein jaksaisi tätä öklötöystä, mikään ei motivoi siihen.

Ensimmäisessä km:ssä oireet loppuivat nopeammi. Mutta ehkä ne todella näissä tuulimunaraskauksissa ovat muutenkin voimakkaammat- ainakin joillain. Kohdussahan tapahtuu, sikiöpussi on sen kokoinen kun pitäis, sisällä ei vain ole mitään...

Vehnis

Vierailija
106/133 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi noin ikävästi sattua??!! :(

Eilen illalla jo luin sun ikävät uutiset, mutta en todella keksiny mitään sanottavaa, on vain paha mieli sun puolesta ja uneton yö kun ajattelin mitenkä minun mahtaa torstaina käydä...kun kuitenkin mentiin noin samassa aikataulussa ja samoissa oireissa ja kaikkee..

en voi kun antaa lohtuhalin näin netin välityksellä ja voimia teille molemmille...ihan tulee tippa silmään väkisinkin.. miksi tämä on niin vaikeaa..

Vierailija
107/133 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kuulu mullistavampaa, sama kammottava öklötys jatkuu, ja HIRMU väsy. Kaikki tuntuu niin vaikeelta ja ylitsepääsemättömältä, ja jos pitäis jotain alottaa, niin argh.....Tällänen valitusvirsi tällä erää, mutta eipä tässä passaa valittaa, kaikkihan on enemmänkin kun hyvin!!!!

Siitä esitelystä:

Minä 36, niinkun nimimerkistä saattaa päätellä ; ) ja avokki 40. 1. IVF tuoresiirto neitonen 10/2006, eli kolmisin asustellaan, ilman elikoita. Historiaa:selittämätön lapsettomuus, 3 vuotta yritimmi, kunnes eka plussa pamahti vuonna 2005, ja se oli tuulimuna. Eka IVF toi heti tuloksen, olimme tosi onnekkaita, ja nyt tämä SUPER YLLÄRI luomuplussa.

Sairaala: naistenklinikka, vaikka Lohjalle kuuluisimme, mutta emme halua sinne+lyhyempi matka naikkarille.

Tiuhtiksen esittelyssä mulla meni vähän sun ikä ohi, 30 vai 36? " samoilla" seuduilla taidetaan asustella kun telläkin tuo Lohja?

Mukavaa harmaata keskiviikko päivää kaikille, ja jaksellaan!!!!

Bertta 7+5

Vierailija
108/133 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään laitan sitten nuo kohtua supistavat lääkkeet. Laitan ne vasta 11 aikaan, niin mies ehtii sitten pahimmiksi hetkiksi kotiin..

Olen oksentanut tänä aamun aivan kamalasti... Liekö tämä oksennus reaktiota henkiseen pahaan oloon.. Ei vain jaksaisi enää tätä oksentelua turhan takia.. Mutta ei auta kun oksentaa.

Yritä Wiivi olla huolehtimatta ennen kun JOS on aihetta. Ei siihen huonoon uutiseen voi mitenkään valmistautua, vaikka muka onkin valmistautunut myös siihen. Oireita tai ei oireita - kummastakaan ei voi päätellä mitään. Kyllä se sitten on se ultra, joka kertoo totuuden.

Nyt lähden katsomaan elokuvia. Hain eilen monta, monta elokuvaa, jotta ei tarttis nyt ajatella tätä asiaa. Jotenkin ne pitävät ajatukset poissa. Sitten tietenkin kun tyhjentymisen kipu alkaa, ajatuksia ei pidä mikään poissa. Kokemuksesta tiedän, että tuo tyhjentyminen on minulle hirmu tärkeää henkisen jaksamisen kannalta. Se todellistaa tämän asian ja vasta sitten alkaa se oikea luopuminen.

Vehnis

Wiivi73:

miten voi noin ikävästi sattua??!! :(

Eilen illalla jo luin sun ikävät uutiset, mutta en todella keksiny mitään sanottavaa, on vain paha mieli sun puolesta ja uneton yö kun ajattelin mitenkä minun mahtaa torstaina käydä...kun kuitenkin mentiin noin samassa aikataulussa ja samoissa oireissa ja kaikkee..

en voi kun antaa lohtuhalin näin netin välityksellä ja voimia teille molemmille...ihan tulee tippa silmään väkisinkin.. miksi tämä on niin vaikeaa..

Vierailija
109/133 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kaikissa keskenmenoissa ehdottomasti pahinta on ollut se, että r-oireet pysyy. Joskus vielä älyttömän pitkään sen jälkeenkin. Sitä toivoisi niin, että kun raskaus on ohi, myös kroppa tajuaisi sen ja " nollautuisi" mahdollisimman pian. On jotenkin tuplasti epäreilua, että joutuu edelleen kärsimään niistä kaikista kurjista oloista ja saa jatkuvaa muistutusta menetyksestään. Toivottavasti tällä kerralla tyhjentymiskivut on mahdollisimman vähäiset ja toivottavasti sulla on hyvät lääkeet jotka vie sitä pois.

Bertta, me asutaan Lohjalta ihan pikkuisen pohjoiseen (Helsingistä tuplasti sen verran kuin teille) eli ilmeisesti samoja seutuja mutta pidemmällä. Ja olen tosiaan 30 v, parin kuukauden päästä 31.

Wiivi, toivottavasti kaikki on ultrassa hyvin!

Vierailija
110/133 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten huvikseni ajattelin kokeilla onnistuisiko tuo väreillä ja muilla kikkailu. Sori, jos tästä tulee sotkua, mutta testaamallahan sitä vaan oppii...

Katsokaa ja tarkistakaa omia tietojanne, olen laittanut toistaiseksi ilmoittamisjärjestyksessä. Mandu, vähän lyhensin sun selitystä. Toivottavasti sain oikein? Ilmoittautukaa muutkin!

T:Tiuh

[color=black][size=1]Lista on tarkoitettu kaikille niille, jotka ovat kärsineet lapsettomuudesta ja odottavat vauvaa/vauvoja syntyväksi heinä-elokuussa 2008.[/color][/size]

[color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color]

[b][color=black][size=3]~~Leijonanpennut 2008~~[/color][/b][/size]

[color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color]

[color=black][size=1]Liity mukaan Leijonanpentuihin kertomalla itsestäsi seuraavat tiedot:

[b]NIMIMERKKI:

OMA JA PUOLISON IKÄ:

MUU PERHE:

LAPSETTOMUUSTAUSTA:

LASKETTU AIKA:

SYNNYTYSSAIRAALA:

MUUTA:[/b]

[b]LEIJONANPENTUJEN (emojen) ESITTELYT:[/b]

[color=magenta]

NIMIMERKKI: Tiuhtiainen

OMA JA PUOLISON IKÄ: 30/36

MUU PERHE: lapsen isä ja Kaino-koira

LAPSETTOMUUSTAUSTA: 3xIUI (lääkkeellinen), IVF 12/2005 -> PAS 4x km, IVF 10/2007 -> tuoresiirrosta tämä plussa

LASKETTU AIKA: 5.8.2008

SYNNYTYSSAIRAALA: NKL, LS tai LUS ¿ toivoisin Tammisaarta mutta ei ehkä onnistu

MUUTA: Niin, tuo ¿puoliso¿ mun tapauksessa on vaimo.[/color]

[color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color]

[color=green2]

NIMIMERKKI: Mandu

OMA JA PUOLISON IKÄ: 27/30

MUU PERHE: Manta-koira

LAPSETTOMUUSTAUSTA: 3. IVF tuoresiirto -, 1. PAS -, toinen PAS +

LASKETTU AIKA:

SYNNYTYSSAIRAALA:

MUUTA:[/color]

[color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=4]♥[/size][/color]

[color=magenta]

NIMIMERKKI: Bertta71

OMA JA PUOLISON IKÄ: 36/40

MUU PERHE: 1. IVF tuoresiirto neitonen 10/2006

LAPSETTOMUUSTAUSTA: selittämätön lapsettomuus, 3 vuotta yritimme, kunnes eka plussa pamahti vuonna 2005 (tuulimuna). Eka IVF toi heti tuloksen, olimme tosi onnekkaita, ja nyt tämä SUPER YLLÄRI luomuplussa.

LASKETTU AIKA:

SYNNYTYSSAIRAALA: NKL, (LS virallisesti)

MUUTA:[/color]

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala

HYAS = Hyvinkään aluesairaala

JS = Jorvin sairaala

K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala

K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala

KAKS= Kainuun keskussairaala

K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala

KOKS = Kotkan/Kymenlaakson Keskussairaala

KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala

Kät = Kätilöopisto

Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä

LAS = Loimaan aluesairaala

LKS = Lapin Keskussairaala

LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala

LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)

LS = Lohjan aluesairaala

MKS = Mikkelin keskussairaala

NKL = Naistenklinikka

OAS = Oulaskankaan aluesairaala

OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala

PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala

P-KKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala

PS = Porvoon sairaala

Ras = Raahen aluesairaala

SAS = Salon aluesairaala

SatKS = Satakunnan Keskussairaala

SKS= Savonlinnan keskussairaala

SeKS = Seinäjoen Keskussairaala

TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala

TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala

VAS = Vammalan aluesairaala

VKS = Vaasan Keskussairaala

ÅSH= Ålands sjukhus

Vierailija
111/133 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin nyt sitten laittaisin sen esittelyn.

NIMIMERKKI: Pöppiäinen

OMA JA PUOLISON IKÄ: 31/31

MUU PERHE: PAS-pojat s. 9/04 ja 7/06

LAPSETTOMUUSTAUSTA: clomifen+ 1/03 km, IVF 8/03 ei päästy siirtoon, ICSI 9/03 -, ICSI 11/03 -, PAS 1/04 +, PAS 10/05 +, PAS 9/07 -, PAS 11/07 +

LASKETTU AIKA: 2.8.08

SYNNYTYSSAIRAALA: JS

ON: inhottavaa tämä jatkuva väsymys ja pahoinvointi. En vaan pysty syömään kuin puoliväkisin vaikka en oksennakaan. Kolmena päivänä olen nukkunut kahden tunnin päikkärit ja sama tahti jatkuu, ainakaan en ole yhtään pirteämpi. Neuvolaan soittelin eilen, eka käynti on vasta 9.1. Sitä ennen voin kuitenkin varata np-ultran Jorvista. Vatsakipuja on jossain määrin edelleen ja olo on lähes yhtä raihnainen kuin kahdessa aiemmassa raskaudessa loppuvaiheessa. Ei sitä näköjään ole enää samassa kunnossa kuin joskus ennen... ;)

Joulua odotan varauksella, yleensä olen kamala suklaasyöppö, mutta nyt taitaa jäädä herkut koskematta. Tää on jotenkin outoa kun aiemmat vauvat on kasvaneet alkuraskaudessa melkein pelkillä hampurilaisilla ja karkeilla. Nyt ainoa mikä suunnilleen maistuu on vihreät omenat, tee ja joululimppu. Mitäs te muut syötte vai syöttekö mitään?

t. pöppis ja sisu 7+4

Vierailija
112/133 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen olet mielessä. Toivottavasti pääset nyt mahdollisimman vähällä tästä lopusta. Ei näitä juttuja voi mitenkään selittää. Silloin kun oman keskenmenoni koin ja alkuvaiheen tuoresiirrotkin meni pipariksi niin minua eniten lohdutti se kun hyvä ystävä tiukasti uskoi että kyllä se vauva meille tulee jostain, joko lentokoneella tai synnytyssairaalan kautta, mutta tulee kuitenkin. Joskus se auttaa että joku toinen uskoo vaikkein itse jaksaisikaan. Jos sinua yhtään lohduttaa, niin minä visusti uskon että kyllä teillekin vauva tulee.

Pidä enkelisi lähellä!

t.pöppis

Vierailija
113/133 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: Tiukkunen

Oma ja aviopuolison ikä: 32/ 34

Muu perhe: IVF tuoresiirrosta poika 06/2006

Lapsettomuustausta: 4x IVF tuoresiirtoja vv. 03-05 kaikki negoja, samoin useat tuoresiirtojen jälkeiset PAS:t. 5. IVF tuoresiirto toi kaivatun plussan syksyllä-05 ja nyt saman IVF:n eka PAS tuotti tuplaplussat =)

Laskettuaika: 29.7.2008

Synnytyssairaala: K-SKS

Omassa navasta sen verran, että eilen säikähdin oikein kunnolla, kun aamulla vessaan mennessä housuihin lörähti kunnolla kirkasta verta eikä veren tulo ottanut loppuakseen. Pääsin naistenpolille ultraan, jossa näkyi molempien sikiöiden sydämen sykkeet (suuri helpotus!), mutta myös aika laaja kohdunsisäinen verenpurkauma. Lääkäri määräsi vuodelepoon ja uuden ultran kahden viikon päähän 2.1., jos sitä ennen vuoto ei ole lisääntynyt tai kivut kasvaneet. Kohdun sisäinen verenvuoto lisää keskenmenon riskiä, joten sydän syrjällään menen päivä kerrallaan eteen päin toivoen pirpanoiden pitävän tiukasta kohdun seinämästä kiinni ja raskauden jatkuvan normaalisti.

Paha olo jatkuu yhtä totaalisena kuin ennenkin ja nyt näyttääkin siltä, että menen käymään ennen joulupyhiä sairaalassa nesteytyksessä. Paino on laskenut kohta pari kiloa ja kun en ennen raskauttakaan ollut suuren suuri, niin taitaa vaihtoehdoksi jäädä vain nesteytys, jotta oma olo ja vointi kohenisi.

Rauhallista keskiviikkoa ja hyviä vointeja kaikille!

Tiukkunen & pirpanat (8+1)

Ps. Vehnis: Olen täysin samaa mieltä Pöppiksen kanssa siitä, että te tulette saamaan oman lapsen ihan varmasti!

Vierailija
114/133 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään hiukan, eli synnytyssairaala K-HKS ja laskettu aika netin laskureitten mukaan 21.8.2008. Täällä muuten kaikki ihan hyvin. Paha olo ei ole vielä iskenyt, mutta vilu on koko ajan. Vai johtuuko siitä, että meillä taitaa olla oikeesti hiukan kylmä:) Tarttis varmaan pistää takkaan tuli! Hiukan maha kramppailee silloin tällöin, ja vuotoa viimeks ollut sunnuntaina illalla, joten senkin suhteen näyttää ihan hyvältä.

Vierailija
115/133 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIMIMERKKI: Suhonen

OMA JA PUOLISON IKÄ: 33/34

MUU PERHE: IVF-tyttö 2006

LAPSETTOMUUSTAUSTA: Inssejä2004-2005 4kpl-, ivf-tuoresiirto 2005+(tyttö syntyi 01/06), pas -, ivf-tuoresiirto 2007 +

LASKETTU AIKA: 4.8

SYNNYTYSSAIRAALA: TYKS

MUUTA: Meillä syy osaksi selittämätön sekä miehen simppojen laatu/vasta-aineet. Ennen inssejä yritystä vuosi.

Eilen vasta sain neuvolan tädin kiinni, aika meni 16.1 asti. Mutta eipä mulla sinne mitään kiirettä ole. Väsymys vaan jatkuu ja kokopäiväinen ällötys. Ei ole vieläkään onneksi äitynyt mahti pahoinvoinniksi.

Jouluna olis tarkotus kertoa kotiporukoille, jotenkin haluaisi vielä olla kertomatta, mutta jos menee kesken aikoisimme siitäkin toki kertoa. Ja toisaalta haluaisin julistaa koko maailmalle raskaudesta. Emme siis kerro kuin lähimmäisille. Ajattelimme kertoa sen näin: Laitamme tytön päälle kyläreissulle paidan jossa lukee ISOSISKO.

Suhonen ja Tuutikki Kyytiläinen 7+3

Vierailija
116/133 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten ultrassa käyty ja siellä köllötteli 9mm pitkä tiitiäinen ja sydän jumpsutti vimmatusti =)

Toinen oli kadonnut jäljettömiin kun 2 minulle siirrettiin.. mutta näin ihan hyvä että sitten edes yksi oli tarrannut kiinni =)

-wiivi rv7+2-

Vierailija
117/133 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että siellä edes yksi oli. Miltä tuntui nähdä hänet ja syke? Suhosen idea siskon paidasta oli loistava, sillä se viesti kyllä taitaa mennä hyvin perille.

(.) tänään alkuraskauden tarkistusultra nro 2. ja edelleen tyyppi sykytteli kovasti siellä. Oli jo yli sentin pituinen :) 10.7 toisella mittauksella ja 11.1 toisella. Aika hassua. Niin siellä sitten vaan ollaan uutta elämää tekemässä! Ällötys jatkuu täysillä, en mä ollut edes ajatellut että tää raskaus voi olla näin epämiellyttävän tuntuista kun aiemmat " yritykset" on olleet niin vaivattomia. Mutta nytpä olen enemmän raskaana kuin koskaan aiemmin, joten siitä se kai johtuu!

Mun keskusteluihin tulee ehkä joulun yli vähän hiljaisempi kausi, ensimmäiset jouluvieraat tulee tänään illalla enkä taida kehdata kovin usein pomppia koneelle. Niinpä kaikille aivan ihania ja unelmaisia jolunpäiviä jo näin etukäteen ja meille pahoinvoiville parempaa oloa ja iloa jouluruuista ja joulun tuoksuista.

Vierailija
118/133 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulssi oli varmaan kahessa sadassa sinne mennessä kun ei oikein tienny mitä odottaa.. ja sitten kun sai näkyviin sen kuvan ja ne sydämmenlyönnit niin itkuhan siinä meinas tulla väkisin..on se vaan niin hienoa!

Nyt on todellakin enemmän sellanen tunne että on raskaana kun näki että siellä ollaan oikeassa paikassa ja kaikki hyvin. Oireita ei juurikaan ole mitään ihmeellisiä, mahassa nippailee välillä ja flunssa taitaa olla tulossa ja tissit hieman arat..ei paljoo =) että näin täällä...

Vierailija
119/133 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, mitä tunteiden myllerrystä... Eilen illalla käytiin miehen siskon luona, asuu meijän naapurissa. Ne on kans jonkun aikaa yrittäny tulla raskaaksi, ja ollu vissiin vaikeuksia niilläkin. Nyt tuli uutinen että on 14. viikolla, ja meidän oli sit pakko kans kertoa, ei pystyny enää salailee. Mutta kun päästiin kotiin, kävin vessassa, ja paperiin jäi oikeen kunnolla verta ja hyytymiä oli aika runsaasti. Ei kuitenkaan vuotoa sen enempää, mutta kauhee paniikki iski. Aamulla soitin sairaalaan, ja pitää odottaa sinne ekaan ultraan asti, kun vielä ei kuulemma näkis mitään kuitenkaan. Ei halunnut herättää liikaa toivoa, mutta sano, että zumenon voi aiheuttaa niitä hyytymiä kans. Että semmosta. Tässä saa nyt joulun ja uuden vuoden yli vaan arvailla, ellei jotain dramaattista tapahdu. Tää oli jo 3.kerta viikon sisällä kun pelästyin, on se kyllä hanurista jos tää on tällasta koko ajan. Toivottavasti nyt pysyis sisällä kuiteski!

Itse olen kanssa poissa joulun yli, ollaan menossa porukoille, mutta viimeistään ens torstaina kirjoittelen jotain kuulumisia!

Hyvät joulut jos en sitä ennen kerkii enää käymään!!!

Mandu

Vierailija
120/133 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiuhtiaiselta kysyisin että onko sulla ihan rutiinisti tiheämmin noita ultratarkistuksia, vai miten kävit nyt jo toisessa ultrassa. Ei muuten, mutta kyllähän tässä itse kukin kaipaisi pientä varmistusta aina aika ajoin... ;)

Mandulla on tiukat paikat. Onneksi meitä vuotelijoita on tässä porukassa useampia joten kokemuksesta voimme sanoa ettei se välttämättä tarkoita mitään. Odottele rauhassa ultraan asti ja yritä ajatella positiivisesti.

ON: Vatsakivut on helpottaneet, jotain positiivista! Pahoinvointi on ennallaan. Jos joku ateria jää väliin niin loppupäivä on tuhoon tuomittu. Olen koko viikon nukkunut päikkäreitä ja se tosiaan tuntuu auttavan tähän nuutuneisuuteen! Suosittelen lämpimästi kaikille joilla on siihen mahdollisuus. Osa oli jo aloittelemassa joulunviettoa, itsekin käyn koneella laiskanlaisesti. Hyvää ja rauhallista joulua kaikille! Esikoinen kävi tuossa muistuttamassa että enää 3 yötä jouluun... On tosi tärkeää 3-vuotiaalle.

t. pöppis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan