Mulla todettiin popeda :(
Kommentit (357)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:17"]
Tästä on muuten alusta kadonnut kymmenittäin viestejä.
ap
[/quote]Kuinka niin?
[/quote]
Muistan hyvin omia useita viestejäni, joita ei enää ole ketjussa. Varmaan sitten muitakin kadonnut.
ap
Äijällä on Meiju Suvas :(... huutelee tuolla makkarissa ihan maanisen oloisena "Pure mua"!...Vaahto vaan valuu suunpielistä! Saattaa olla kyllä Olviakin Olisko joku lääkäri paikalla? Mikä jeesaa?
Oon ravannu koko vuoden lääkäriltä toiselle ja vihdoinkin se selvis:
YÖ!
Mä oon ollu sellanen löysä, saamaton, jotenkin sovinistinen, vaik oon nainen, jotenki niinku hidastettu, koko alkuvuoden, mut onneks vihdoinkin sain syyn!
Ja kaikki mun sanomiset on kuulostanut jotenkin ihan samalta, vaik oisin puhunu mitä?!?!?
ja pidin ainoastaan miehistä. lihoin myös todella paljon ja viihdyin pianon ääressä..
no mulla todettiin sit elton john pari vuotta sitten.. aika hyvin on läheiset sen ottaneet.
Mulla on Kotiteollisuus ja Ruoska... Heti alkoi helpottaan, mut nyt mua pelottaa että muhun iskee Beatles ja Elvis...
Onkohan mullakin nyt sitten toi Yö? Onks siihen mitään hoitoa? Voi ei, mun pitää varmaan tilata lääkärille aika :(
Kerro lisää!
Sä kuulostat ihan mun mieheltä :-((( Ja meil on pieni vauvakin.
Kun ajattelin et mun oireet vois sopia myös Nirvanaan...
No, yks päivä kun olin yksin kotona, niin tongin sen tavaroita ja arvatkaa mitä mä löysin sen vaatekaapista!
No GUNS `N ROSESIN !
Nii-in voitteko uskoo ja siis VAATEKAAPISTA! Mitä se oikein kuvitteli???!!
En tiedä mitä ajatella.. Onneksi uskoin vaistoihini!
no ei Yötä ja Nirvanaa nyt voi verrata samana päivänä!
Onks sul niinku jotain vaikeuksii ymmärtää vai?
Yössä on lumivalkoinen ja Nirvanassa teen spirit!
Oireet sopii Mikko Alataloon mutta pelottaa liikaa ottaa asia puheeksi lääkärissä.
Peitsamon yks kevät. Piti huivia ja notku joka kuppilassa sänki naamalla.. Ei haluttanut esitellä sitä sinä keväänä kavereille.. Mies sai kyllä uusia kavereita paljon.
Täällä kohtalotoveri!
Milloin olet syntynyt ? Mä -73 ja kun viimein saatiin helpottava diagnoosi lääkärit totesivat että juuri 70-luvun alussa syntyneillä enemmän tätä oireistoa. Pystyn joten kuten tulemaan toimeen tän asian kanssa varsinkin illoin kun tiedän että Tiina on niin onnellinen.
Tuo on jo liian raakaa! Sinulla on nyt shokkivaihe, kiellät todellisuuden. Mutta pakko sinun on saada miehesi lääkäriin. Joissakin tapauksissa voidaan ensimmäisten viikkojen aikana vielä tehdä jotakin. Myöhemmin kaikki toivo on mennyttä :( Yhden kaverin mies sai sen, ja he ovat nyt eronneet. Lapsille on parempi kasvaa vain äidin kanssa tuollaisessa tapauksessa. Isäänsä saavat tavata valvotusti.
kunnes todettiin Eput-syndrooma. Kaiken kukkuraksi piilevänä Guns Roses - joka maanisessa vaiheessa vei miehen aivan rappiolle sillä tähän liittyi paha Hassisen Kone- addiktio!
Onneks pääsin eroon mokomasta luuserista. Itse kiikkustuolissa istun Vihreän Joen rannalla Pimeyden tangoa kuunnellen.
Lääkäri oli tosi ihmeissään, kun totesi että mulla on Dingo. Jo pitkään on luultu, että tämä sairaus on voitettu. Kuulemma olisi yhtä erikoista löytää nykypäivänä elävä rutto-tapaus. Mutta kuulemma lääkäri olisi kuitenkin hoitanut mieluummin sitä rutto-potilasta :/
vaikka olen syntynyt vasta -79. Eli kyllä se SIG voi olla myös 70-luvun lopulla syntyneillä. Tää on kyllä tosi noloa ;(
Se on muuten hirveä toi Isacin oireyhtymä, ei voi syödäkään kuin Lundenin säilykkeitä, mikään muu ei mene alas.