Mulla todettiin popeda :(
Kommentit (357)
Ja nyt muun perheen pitää vaan yrittää kestää. Tosi ikävää!
Muu perhe on todella helisemässä. Kuntoutustakaan ei saa, lapsi jolla on tää jätetään ihan heitteille. Koulupsykologi sanoi ettei voi asialle mitään ja terveydenhoitaja kieltäytyi antamasta aikaa koululääkärille, koska siihen ei kuulemma ole mitään hoitoa. Olen kuullut että akupunktio auttais mutta hän sanoo, ettei se hyödytä. En tiiä, mut nyt mä meen.
Ei oo kiva teini-iässä näyttää sellaiselta, kun ulkomuoto on niin tärkee.
Ihan tavalliseen seulaan olin menossa ja tämä todettiin. En käsitä mistä se on tullut ja kuinka moneen olen sen tartuttanut. Hävettää alkaa soittelemaan entisiä kumppaneita läpi!
Mä vedän tupakkaa ihan ketjussa ja silmien ympärykset on ihan mustat. Nykyisen puolisonkin kanssa tapellaan ja erotaan/palataan yhteen ihan joka viikko, koska tää varjostaa meidän suhdetta tosi paljon.
Pelottaa. Käytettiin kyllä kortsua mutta eihän se oo sataprosenttinen suoja.
Eikä ole kuulemma edes ohikiitävää...!
Mun miehen veljellä on aika paha tyrävyö.
Vähän väliä kuuluu lastenhuoneesta " Heirii, heiripate, siinä vasta miesten mies!" Ollaan epäilty että vois olla kyseessä Davy Crockett -yliannostus mutta tutkimukset on vielä kesken.
Mulla todettiin se, ihmettelin kun on ollut tosi kankea olo. ja tää tauti on kestänyt kauan, vuodesta 1982 asti eikä mene millään ohi
Vuosikausia kärsin oudosta niskojen vispaamisesta, suun vääntymisestä ja yht'äkkisistä kurkkuäänistä. Lopultakin löytyi spesialisti, joka keksi oireyhtymälle nimen; MÖTIKKÄ.
Harmi, että Kelan korvaukseen ei ole oikeutta :´(
jo kaksikymmentä vuotta, oireina jatkuva black celebration ja world full of nothing :(. Olen ihan dressed in black ja huudan personal jeesustakin välillä apuun, mutta eniten ärsyttää kun kaikki vaan hokee että on ihan normaalia olla välillä alakuloinen kun toinen on oikeesti ihan fly on the windscreen.
Oih! Tää on mun ketju :)
Tajusin juuri, että olen ollut KOLME vuotta nuorempi kuin nyt. Lapsetkin olivat paljon pienempiä silloin. Joku kirjoitti silloin, että hänellä oli todettu klamydia. Siitä rohkaistuneena tein avauksen omasta vaivastani, popedasta. En ole toipunut, mutta pärjäilen. -ap
Kiitokset myös nostajalle, nyt me uudetkin voidaan jakaa näitä arkoja asioita. Mulla on Twisted Sister ja Sielun Veljet todettu perhepiirissä, TS nyt ihan viime päivinä. Oon ollu aika yllättyny tästä viimesimmästä, taudinkuva on aika rajun olonen... Kohtalotovereita?
Exältä tarttu mullekin cmx 10 vuotta sitten, ja se aina välillä nostaa päätään. Onneks sen kanssa on aika helppo elää.
Mulla sekasin Yö,Dingo,Eput,Juice,Apulanta ja PMMP..taidan olla jo aika toivoton tapaus..ihan sekava olo välillä ku ei tiiä mikä on..ennen noi 3 tai 4 ekaa olleet erikseen mutta nyt noi kaikki yhtäaikaa..kääk
Lapsellani on yö, ja nyt se on tainnut tarttua vuosien jälkeen minuunkin uudestaan. Ja on tainnut jopa lähettää sydämeeni satelliitin:(
Ei voi olla totta! Mun ikivanha ketjuni :) Olipas meillä hauskaa. Pitää varmaan ottaa tämä talteen.
ap
Tästä on muuten alusta kadonnut kymmenittäin viestejä.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:17"]
Tästä on muuten alusta kadonnut kymmenittäin viestejä.
ap
[/quote]Kuinka niin?
Onpas muuten hassua, ensimmäisillä sivuilla näkyy vain ykkösviestejä... Ja ap:n aloitusviestihän on tuolla jossain parinkymmenen paikkeilla, kuten jossain vaiheessa vuonna 2008 oli tapana että nostoviestit tulivat alkuun.
Onhan uusia tautejakin jo ehtinyt siunaantua sitten sun Popeda-aloituksen. Itselleni on vanhuuden myötä tullut jonkin sortin loiri kinttuihin. Toki myös j.karjalainen-syndrooma on ja pysyy kroonisena. Muutama vuosi sitten oli akuutti jennivartiainen, muttase meni ohi. Tyttärellä todettu Robin-Isaac-Elliot-oireyhtymä, paljon on täytynyt olla mukana siinä. Voimia kaikille:)
Mille lääkärille kannattaisi hakeutua?