Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkä mun pitäisi vaan kuolla että muilla olisi hyvä olla

Vierailija
30.08.2024 |

Ehkä omat vanhemmat surisi

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitten joku terroristi, vai mistä moinen idea?

Vierailija
2/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset lapset ei välitä eikä käy mun luona. Exä toisinaan vihaa mua menneisyyden asioiden takia. Ei ystäviä. Sukulaisiin en pidä yhteyttä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset lapset ei välitä eikä käy mun luona. Exä toisinaan vihaa mua menneisyyden asioiden takia. Ei ystäviä. Sukulaisiin en pidä yhteyttä

Ap

No miten sun kuolema niiden elämästä tekisi parempaa, kun ei ne kerran edes välitä susta? Eikö se sitten ole ihan yksi ja sama, elätkö vai kuoletko?

Vierailija
4/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt, että aikuiset lapset eivät pidä yhteyttä sinuun?

Sun elämä on juuri sellaista miksi sen olet tehnyt. Voit jatkaa samaa malliin ja esittää marttyyria, tai tehdä muutoksen elämässäsi. 

Vierailija
5/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun elämä on juuri sellaista miksi sen olet tehnyt. Voit jatkaa samaa malliin ja esittää marttyyria, tai tehdä muutoksen elämässäsi. 

Sairastuin psyykkisesti, oon sairastanut yli 10v vaikea nyt vaikuttaa menneisyyteen. Se on mennyt kuten on mennyt. Mulla paha mt ongelma

Ap

Vierailija
6/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelin Kevin Gatesin haastattelua (tummaihoinen rap artisti jenkeistä) missä hän kertoi, että hän oli valmiina lopettamaan itsensä, koska tunsi samoin kuin sä tässä aloituksessa

Tää tyyppi oli lähteny salilta tekemään sitä tekoa, sitä vastaan oli kävelly toinen mies (valkonen mies) kuka oli pysäyttäny sen ja sanonu sille että ilman sen musiikkia hän olisi lopettanut itsensä. 

Eiks oo aika ironista? 

Kevin Gates tajusi koko pointin, hänellä on annettavaa muille ja sun oma teko vaikuttaa myös sun ympäristöön.

Se oli musta hieno tarina. 

Joten mieti tarkkaan. Sä et koskaan tiedä, mitä sä merkitset jollekkin toiselle

<3

Vierailija
7/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ole oma syy jos hylätään

Vierailija
8/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastuin psyykkisesti, oon sairastanut yli 10v vaikea nyt vaikuttaa menneisyyteen. Se on mennyt kuten on mennyt. Mulla paha mt ongelma

Ap

Jos sun ajatus on, että koska mennyt on mennyttä ja sen takia asian eteen ei tarvitse mitään tehdä, niin tottakai suhun ei pidä kukaan yhteyttä. Jos vääryyttä tekee toiselle, niin silloin pitää tehdä asioita korjatakseen tilanteen, eikå vain surkutella että voi voi kun mennyt on mennyttä. 

Hae mt-ongelmaasi apua. Lopeta olemasta netissä. Harrasta liikuntaa. Lue kirjoja liittyen mt-ongelmastasi ylitsepääsemiseen. 

Vierailija
9/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan kaikki ympäriltä hylkäävät niin syy on joko a) että henkilö itse on käytöksellään ja teoillaan tehnyt (tai jättänyt tekemättä) asioita, mitkä saavat muut lopettaman yhteydenpidon. Esimerkiksi ei pidä itse yhteyttä tai koskaan lähettele viestejä tai b) henkilö jostain syystä jatkuvasti ystävystyy huonojen ihmisten takia, jotka hylkäävät. 

Vierailija
10/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TÖIHIN

Vierailija
11/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras itkuvirsi..tähän asti

Vierailija
12/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos sun ajatus on, että koska mennyt on mennyttä ja sen takia asian eteen ei tarvitse mitään tehdä, niin tottakai suhun ei pidä kukaan yhteyttä. Jos vääryyttä tekee toiselle, niin silloin pitää tehdä asioita korjatakseen tilanteen, eikå vain surkutella että voi voi kun mennyt on mennyttä. 

Hae mt-ongelmaasi apua. Lopeta olemasta netissä. Harrasta liikuntaa. Lue kirjoja liittyen mt-ongelmastasi ylitsepääsemisee

Kerro miten korjata? Oon useasti pyytänyt anteeksi mutta ei se korjaa mitään. Kun en pysty sairaana tai huonovointisena mitenkään estämään mitään. Kärsin välillä harhoista. Niitä ei kyllä usein ole. Viimeisistä vuosia aikaa. Silti mua muistutetaan niistä mitä oon aiheuttanut

Ap

Vierailija
13/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinä olet sentään saanut lapsia ja ilm mahdollisuuden elää ja olla parisuhteessa. Ei huono.  Itse en ole saanut mahdollsiuutta edetä kenenkään kanssa, niin että historiassani olisi ainoatakaan pidempää parisuhdetta, Ja haaveet ja unelmat omasta lapsesta olen pikku hiljaa alkanut hautaamaan, koska ikä vuosia on jo ni-in paljon (noin 40 vuotta) että lapsettomaksi saatan tahattomasti jäädä kun en kuitenkaan ole valmis  yrittämään lapsen saamista yksin.

Ja joo, en halua saada tähän kommenttiini yhtään rääkäisyä, jossa minua kehoitettaan laihduttamaan tai jossa huomautetaan minun eläväni jossain omissa harhoissani. - Olen kuitenkin oppinut enimmäkseen nauttimaan tai ainakin kokemaan mielekkääski oman sinnkueloni, jotta yrittäsin väkisin pariutua tai olisin valmis vain tyytymään johonkin.  Tai ehkä se tai nämä ovatkin keskeisimpiä syitä pariutumattomuudelleni.   

Vierailija
14/14 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät ole vanhempiensa terapeutteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme