Mulla todettiin popeda :(
Kommentit (357)
Ei se Spice Girlseihin kuollu, ku Pussycat Dollseihin!
Onhan Pussycat paljo pahempi ku Spice.
Kykenen nykyään elämään tämän taudin kanssa.
Onneksi antibioottilääkitys, terapia ja penslaus auttoivat.
ja nyt sitten vaan päässä joku hokee et Kuusamoom, mun täytyy päästä Kuusamoon. Mitä helvettiä tää voi olla, ei ole aikomustakaan sinne lähtee, meikä suuntaa aina vaan etelään?
sen huomas siitä et se koko ajan etsi muijaa seuraavaa.
Jäi kiinni kun aloin chattia tuijottaa, ei tuulut teeveestä muutakaan :`(
ääni päässä komensi jatkuvasti että JUMP ja minä tyttö se hypin, kaiken aikaa ja jatkuvasti.
Vuosia sitä kesti mut nykyään olen saanut jo immuniteetin!
taudin lemmikkieläinkaupasta: Pet Shop Boys.
Oli siinä tekeminen et pääsin moisesta eroon!!
oli paha krapula ja vapina. Vessan seinää tuijottaessani tajusin et olin saanut pikkujouluista Leevi and the Leavingsin :(
Olisko hei teillä tahän jotain helpotuskonstia???
Ei auta mitkään hoidot, kaikkea on jo kokeiltu mutta tulen myös elämään vanhuuteni näiden sairauksien vimmaamana!
silloin joitain muistoja alkaa pyörimään, suupielet nousevat ylös ja alkaa laulattaa. Hyvä juttu tässä on että paranee itsekseen.
Vierailija - 29.11. 21:00 vastaa tähän viestiin (268/268)
Minä sairastuin teini-iässä hausmyllyyn ja raptoriin.
Ei auta mitkään hoidot, kaikkea on jo kokeiltu mutta tulen myös elämään vanhuuteni näiden sairauksien vimmaamana!
Laventeliöljy ja mehiläisvaha!
Vierailija:
oli paha krapula ja vapina. Vessan seinää tuijottaessani tajusin et olin saanut pikkujouluista Leevi and the Leavingsin :(Olisko hei teillä tahän jotain helpotuskonstia???
Jostain Mombasasta kuulemma lähtöisin, mutta rantautumassa uudelleen Suomeen. Varokaa!
Jotenkin helpottaa, että en ole yksin sairauksieni kanssa, vaikka väärinhän sekin on. Kiitos, että olette jakaneet kanssani tämän murheen. -ap
jokin kumma tauti tullut. Se vaan on mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään. Ollaan oltu nyt sen kanssa tähtilampun alla. Hoidoksi kuulemma villejä lupiineja. En tiedä auttaisko tuo hoito, sen lääkärin nimi oli Doris.
Mutta sitä kai säilytettiin jossain mombasalaisessa laboratoriossa mistä se karkas, ja Mombasaan jäi vaan päivä elämää :( Nyt se leviää jo pitkin maailmaa.
Vierailija:
jokin kumma tauti tullut. Se vaan on mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään. Ollaan oltu nyt sen kanssa tähtilampun alla. Hoidoksi kuulemma villejä lupiineja. En tiedä auttaisko tuo hoito, sen lääkärin nimi oli Doris.
Mies toi Aasian " tuliaisinaan" jotain kummaa. Aluksi en huomannut mitään, mutta vähitellen aloin puhua kummia, kukaan ei ymmärtänyt lauseitani, en edes minä itse. Pikku hiljaa se lisääntyi mutta vieläkään kukaan ei tajunnut mistä oli kyse.
Vasta viime vuosina taudin kantjia on alkanut Suomessakin olla enemmän. Mullekin saatiin vihdoinkin diagnoosi: tää on J-pop :-(
Onneks ei sentään J-rockia, se on aika paha myös.
Vähän noloahan tää on kun on enempi just teinien tauti, mäkin sain tän aika nuorena. Välillä tekee mieli mangaa ja animeakin, harvemmin onneks.
Luultavasti en parane tästä koskaan. Kai tän kanssa pystyy elämään vai pystyykö??