Mulla todettiin popeda :(
Kommentit (357)
Mun elämä on helppoo, oon ihan täys Prodigy!
Nuoresta aikuisesta asti on ollut yötoive jatkuvana seuranani. Kesät ovat aina vaikeita, kun aurinko ei mene koskaan nukkumaan, ja toivoisin sen nukkuvan koko eliniän. Haluaisin laskea joskus veneellä alas haamujokea, mutta en uskalla. Olen kuullut, että siellä vaanii edestakaisin heiluva teräase, jonka seurauksena minusta tulisi seuraavassa elämässä haamurakkaussävellys. Vai näkisinkö loputtomuuden? Kuolleen pojan runoa minusta ei kirjoitettaisi.
(Nightwish - Sleeping Sun, Ghost River, Poet and the Pendulum, Ghost Love Score, Endlessness, Dead Boy's Poem)
Mutta hei.. onko kellään klamydia? Testejä tehdään todella paljon, kuinkahan moni on positiivinen? Se on varmaan ihan loputon luokkretki se.
Ai kamala. Eikö se ole jo hävitetty maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Se tulee Indiasta!!! Ja se on tosi ärhäkkä! Mä hain sitä vastaan vasta rokotteen! Lääkäri varoitti että siitä tulee ihan varmasti jonkin sorttinen epidemia!
Potilas yksi löydetty.
Vierailija kirjoitti:
Mummolla sitkeä rolling stones, vaikka on rokotettu kolme kertaa.
Polioon annettiin rokote aikoinaan sokeripalassa. Mummosi täytyy ehdottomasti vaatia rokotteensa brown sugar-palassa, tepsii paremmin rolling stonesiin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän se, popeda-epidemia jyllää vain Suomessa. :/
Vierailija kirjoitti:
Mulla leikkaa Hassisen Kone kiinni harva se päivä.
Mun elämä on yhtä Kaaosta, ollut jo kasarilta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se, popeda-epidemia jyllää vain Suomessa. :/
Eikö edes pitkä kuuma kesä saa tartuntoja talttumaan?
Muijalla jäätävä Accept. Hyväksyy kaikki pellet fb kaveriksi. Onko mitään tehtävissä?
Ukko taistelee pihalla, luulee olevansa ukkometso.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tulossa ZZ TOP!
Tero
Alkoiko parta kasvaa?
Vierailija kirjoitti:
Ukko taistelee pihalla, luulee olevansa ukkometso.
Soitat heti paikalle komisario Pepposen.
Vierailija kirjoitti:
Muijalla jäätävä Accept. Hyväksyy kaikki pellet fb kaveriksi. Onko mitään tehtävissä?
Kokeile ens hätään heittää balls to the wall, jos ei sillä tokene, ei sitten millään.
Tää on nyt vähän noloa, kaverin kaverin puolesta kysyn: Semmarit? Onko kukaan muu saanut sitä, edes kuullut, vai onko kaverin kaveri ainut. En usko, että se menee enää ohi, mutta mielenkiinnosta kyselen. Olen sairaanhoitaja, enkä ole Semmareihin aiemmin törmännyt, eikä löytynyt ICD-10-diagnoosiluettelostakaan.
Pitäisikö tehdä hoitointerventio?
Tein aikanaan tämän aloituksen ns. vasta-aloituksena Mulla todettiin klamydia. :(
-aloitukselle. Elämä on muuttunut aivan hurjasti, mutta yhä käyn täällä joskus lukemassa aloituksia. Niin on muuten muuttunut palstakin, sitä vanhaa kaipaan.
Ap
Mulla ei ole vielä tarttunut, mutta sitä on liikkeellä täällä Tukholmassa. Perjantaina tulen altistumaan, saa nähdä miten käy.