Mulla todettiin popeda :(
Kommentit (357)
Mulla diagnosoitiin kuukaus sitte Linda.
Siihen jäi sitten mun mallin ura. Mä en tajuu, miten joku sairaus voi aiheuttaa tällaista kyykkykävelyä. Ja catwalkilla pitäis mennä ihan toisella tavalla :-(
Jospa hän ymmärtäisi ettet ole ainoa ja hän voi hakea apua ja vertaistukea itselleen EJSSO- illoista (Eki Junkkarisen Syndroomaa Sairastavien Omaiset) ?
Täälläpä istuu vanhuuseläkeläinen, jolle tuli metallica vasta muutama vuosi sitten. Se on etäpesäköitynyt ccr:stä ja sitä edeltävistä 40 vuotta kestäneistä altistumisista, joista elvistely on suorastaan osa persoonallisuuttani.
Älkää ystävät masentuko, olkaa ylpeitä, teillä/meillä on oikeus elää juuri sellaisina kuin olemme.
Vierailija:
mut en tiedä yhtään eläkeläistä kenellä ois metallica :-(
Asutko Turun seudulla? Jos näin on, pahoin pelkään että sulla on Ressu... Voimia, jos tuo tauti todetaan!
oon äärettömän epäluuloinen, ja mulkoilen kaikkia vainoharhaisesti. Oon varma, et kaikki vaan esittää.
Mä oon kärsiny koko ikäni... Äidilläni on ollut oikeastaan aina paha Bay City Rollers ja The Monkeys! Tämä on jättänyt minuun pysyvän jäljen, siksi oirehdin...
Lapsena sairastin Jonnaa. Minttu sekä Ville auttoi oireisiin. Sitten tuli Anja Niskanen ja Mona Carita :(
Niistä jotenkin selvittyäni iski päälle hallitsematon Dingo jonka jälkeen akuutti NKOTB ja Take that, vähän lievempänä.
Aikuisiällä olen ollut suhteellisen normaali kunnes pari vuotta sitten sain pahan POTF:llin :`(
Kyllä elämä on rankkaa kaiken tämän jälkeen, onneksi on tämä yhteisö jossa voi vuodattaa.
Jaksamista kaikille ja voimahali niille joilla oli SIG ja YÖ, en voi kuin kuvitella tuskaanne :(((
Sen voi korjata vain isolla leikkauksella, joka jo itsessään on iso riski, ja huolta lisää se, että siitä voi komplikaationa tulla Rainbow, joka on Difficult to Cure. Oon huolesta sekaisin, en ole nukkunut moneen vuorokauteen, joten insomniac iski tähän lisäksi.
Nå, onhan mulla kuitenkin vielä jonkinlaiset selviytymismahdollisuudet, onhan täällä näköjään paljon sellaisia, joilla ei ole mitään tulevaisuutta. Mutta kyllä se huolettaa. Toivottavasti leikkaus menee hyvin ja komplikaatioilta vältytään, mutta jos ei, musta tulee varmaan Meatloaf.
Huoks, on tää elämä raskasta. Just miehen Engelbert Humperdinck saatiin pitkällisten hoitojen jälkeen aisoihin, ja nyt tämä. Se tästä vielä puuttuu, että muksut olis Bananaraman kourissa :(
Matti ja Teppo se sitten loppujen lopuksi oli. Mutta onneksi Seppoa ei todettu. Kaiken takana on nainen, tietysti. Pidä itsestäsi huolta, kohtalotoverini.
Voi tätä tuskaa kun kuristaa kurkkua
hiukset kiiltelee öljyisinä, etuhampaat kasvaa kasvamistaan, vaatteet on ihme imuvaatteita ja kaiken huipuks, hän silmäilee miehiä sillä silmällä!
Sit hänelle on ilmestynyt ihmeellisiä maneereita; kädet pitää aina välillä levittää ihan auki ja yleensä aina sillon kuuluu kauhea kiekaisu. Olen saanut sen verran selvää, et joku sana on show.
Mitä ihmettä tää on?
Oliski joku elton john tai peitsamo, mut ei oireet kyl täsmää.
mullakin gynellä käydessäni löytyi markkinarako :((
Oireileeko sulla mitenkään?
(*nauraa oikeesti kuset housussa. tää on paras kautta aikoihin*)
Markkinaraon yksi lieveilmiö on vielä frederikki!!
elämään. Itselläni on tuon popedan lisäksi havaittu lievämuotoinen moderntalkingin esiaste. Se ei kuitenkaan haittaa normaalia elämää, mutta saattaa kehittyä hyvinkin nopeasti jopa dingoksi, kuten minulla. Jo nyt joudun peittelemään ranteitani sifonkihuiveilla. -ap, joka kiittää kaikkia vertaisryhmäläisiä
Mullakin tulee sivuoireena Frederikki mutta Kake Randelin on v**tumaisin sivuoire.
kun vapauduin ja tunnustin vihdoin sisäisen JaakkoTepponi, MattiNykäsen ja Irwinin!
Elämä ON laiffii!!!!!!!!!!!
Välillä pukkaa päälle myös ice mc ja pandora.
No oon oppinut elämään tän kanssa, että en jaksa enää valittaa.
Vierailija:
Rankkojen tutkimusten ja viikkojen epävarmuuden jälkeen löytyi oikea dg. DINGO!!!!
Oireet niin samanlaisia kuin NKOTB:ssa, mutta onneksi sattui pätevä lääkäri kohdalle, joka taudin viimein tunnisti ja saatiin lääkitys päälle.