Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Michelle Obama tuli iäkkäänä äidiksi, oli lapset saadessaan jo 34 ja 37

Vierailija
05.11.2008 |

Olikohan vielä suunnitellut sektiot?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ikä nyt 37: synnytykset iässä 35 ja 38 (vauva syntyy ensi vuonna)

ystävä 1, ikä nyt 39: synnytys iässä 30

ystävä 2, ikä nyt 40: synnytykset iässä 39 ja 35

ystävä 3, ikä nyt 37: ei synnytyksiä, miettii ekan lapsen hankkimista

Kaikki ollaan akateemisia. Näin se vaan menee.

Vierailija
62/62 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koulutustaso korreloi jaksamisen kanssa kaikin puolin, on sitten kyse raskaudesta tai elämästä yleensä.

Justiinsa viime viikolla julkaistiin tutkimus, jossa todettiin, että mitä parempi koulutus, sitä terveemmät lapset. Ts. huonosti koulutetut, eivät niin välitä siitä mitä lapsilleen syöttävät, eivät laita näitä harrastuksiin tms. Joten, jos jo lapsena huonommat eväät elämään kuin ikätovereilla, aivan varmasti ei enää reilu kolmikymppisenä sitten jaksa synnytystä ja raskautta. Ei se tietysti oma vika ole, minkäs kukaan sille voi, mitä oppeja ja käytösmalleja on lapsuudenkodistaan saanut.

Mutta sen myönnän että mä varmasti olen väsyneempi kuin akateeminen. Mun työ on rankkaa, niin fyysisesti kuin henkisestikin, uskon että kun joku akateeminen tekis mun vuorot viikon ajan, olis se jo puolikuollut.

Joo, ja oma isäni on lääkäri, äiti "vaan" pankkivirkailija, että ihan hyvät opit olen heiltä elämään saanut. Yksi suurimmista on varmasti ollut oppi tehdä juuri sitä mitä itse haluaa ja mistä tykkää.

Vanhin lapsistani on 14-vuotias, keskimmäinen on 7-vuotta ja nuorin 4-vuotias, minä itse olen 36-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä