Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Michelle Obama tuli iäkkäänä äidiksi, oli lapset saadessaan jo 34 ja 37

Vierailija
05.11.2008 |

Olikohan vielä suunnitellut sektiot?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun lapset on koulussa. ei tarvitse vaippoja vaihtaa ja päiväkotikuljetuksia miettiä. Olen nyt 34v.

Vierailija
42/62 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen lapseni 25-vuotiaana, toisen (ja viimeisen) 28-vuotiaana. Gradun sain juuri valmiiksi ennen esikoisen syntymää. Nyt kolmekymppisenä rynnistän työelämässä, lapset on tehty. JES!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uroksen läsnäolo jotenkin. Aluksi se on seksillä, mutta kun painovoima ja vuodet tekee tehtävänsä, niin sitten hankkiudutaan raskaaksi. Toiset alkaa rupsahtamaan jo siinä parinkympin tienoilla (teiniäidit) ja toiset vasta kolmenkympin korvilla.

Vierailija
44/62 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yli kolmikymppisenä esikoisen saanut jotenkin parempi ihminen/äiti vai? Onko akateemiset parempia vanhempia?

Vierailija
45/62 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsetkin terveempiä. Oikein tutkittu. Kaikilta "vain" keskiasteen tai sitä alemman tutkinnon suorittaneilta tulisi laittaa piuhta poikki ;-)

Vierailija
46/62 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naapurin poika heittänyt vellit muhviin jo 19v iässä ja se on vielä teini-ikää senkin pösilö.

"Parikymppiset eivät ole teiniäitejä, dorka."

Vierailija
47/62 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ehkä vl-äiti? Vrt. neljä lasta kuudessa vuodessa? Ei mun tuttavapiirissä ainakaan syy ollut puolison puutteessa, kenellekään ei vaan olisi tullut mieleen tehdä lasta kesken opiskelujen.

Jos vl tarkoittaa lestadiolaista, niin en ole. :-) Meillä on lapsiluku täynnä, olemme molemmat toivoneet neljää lasta ja ne saimme. Esikoinen oli 5-vuotias, kun kuopus syntyi, eli väleissä on aina 1,5-2 vuotta. Tahti on ollut meille sopiva, johtunee siitä, että mieheni on todella osallistuva ja läsnäoleva isä, ja minä olen saanut iltaisin miehen ollessa kotona "kotiäidin päänhoitoa" opiskelemalla, toteuttamalla itseäni kirjoittamalla (liittyen omaan alaani - ammattitaidon ylläpitoa myös) sekä harrastamalla liikuntaa.

Tuosta aiemmin mainitsemastani puolison puutteesta, niin itse tunnen useamman naisen, jotka olisivat parikymppisenä halunneet äidiksi, mutta silloinen kumppani ei tuntunut oikealta tai kumppania ei ollut. Missähän olet opiskellut, jos

kenellekään ei vaan olisi tullut mieleen tehdä lasta kesken opiskelujen

? Meillä ainakin oli monilla kurssi- ja ainejärjestökavereilla lapsia. Olin myös ylioppilaskunnassa sosiaalipoliittisten asioiden vastaavana, joten sen takia varmaankin tunsin paljon perheellisiä opiskelijoita.

Toisaalta olen tyytyväinen, etten silloin ihan alkuvaiheessa opiskeluja saanut lapsia, sillä olen pienten lasten kotihoidon kannattaja, ja minun aineessani ei iltaopinnot olleet mahdollisia ennen kuin syventävissä opinnoissa. Vauvakuume oli kyllä kova, mutta onneksi oli kummilapsia. ;-)

T. Rouva 48

Vierailija
48/62 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen synnyttänyt 32-, 36- ja 43-vuotiaana. Mukavaa olla nyt ansioineen ihan presidentinvaimo-luokassa ;)

Vierailija
49/62 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi se voi olla avo/aviomies nuorellakin äidillä, jotka ne "vellit" sinne on heittänyt, idioottimaista ilmaustasi näin lainaten.

Vierailija
50/62 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenen avomiehestä puhut senkin ällölöllerö. Taisi kolahtaa omaan (tatuoituun) nilkaan senkin möhömummo

Sitä paitsi se voi olla avo/aviomies nuorellakin äidillä, jotka ne "vellit" sinne on heittänyt, idioottimaista ilmaustasi näin lainaten.

Vierailija
51/62 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. suomalainen uraäiti, lapset 38 v ja 39 v iässä tehty

Vierailija
52/62 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitäis laissa poistaa käytöstä kokonaan. URAÄITI, yök.

Vierailija
53/62 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iäkkäämoien äitien oikeus? Ja kolahti kyllä omaan nilkkaan (ja ei TOD. tatuoituun, yöööks!!!!!!!) sillä olen ollut kyllä nuori äiti, jolla oli avomies jo silloin nuorena ja samainen mies on nykyään aviomies.

Ärsyttää ikärasismi, puoleen tai toiseen. Antakaa nyt ihmisten tehdä lapsensa minkä ikäisinä haluavat ilman että pitää tuomita rumasti ja ilkeästi

Ja itse olet möhömummo, vielä helvetin ilkeä sellainen. YÖÖÖÖÖÖÖKS!

Ja kenen avomiehestä puhut senkin ällölöllerö. Taisi kolahtaa omaan (tatuoituun) nilkaan senkin möhömummo

Vierailija
54/62 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhävalas-röökihuuli-lähärin kandeekin tehdä lapset kakskymppisenä kun kolmevitosena on jo niin rapakunnossa ettei jaksa kulkea kun sohvalta jääkaapille.

Vierailija
55/62 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhävalas-röökihuuli-lähärin kandeekin tehdä lapset kakskymppisenä kun kolmevitosena on jo niin rapakunnossa ettei jaksa kulkea kun sohvalta jääkaapille.

T: väsynyt lähihoitaja joka menee taas yövuoroon hoitamaan sairaita ihmisiä

Vierailija
56/62 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi on samaa tasoa kuin peruskoulua käyvän tyttäreni. Todellinen sivistys on sinusta kaukana.

Vierailija
57/62 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakin näytti vanhalta heti synnyttyään. Oli ryppyinen ja kaljuuntunut kuin äitinsä.

Vierailija
58/62 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koulutustaso korreloi jaksamisen kanssa kaikin puolin, on sitten kyse raskaudesta tai elämästä yleensä.

Justiinsa viime viikolla julkaistiin tutkimus, jossa todettiin, että mitä parempi koulutus, sitä terveemmät lapset. Ts. huonosti koulutetut, eivät niin välitä siitä mitä lapsilleen syöttävät, eivät laita näitä harrastuksiin tms. Joten, jos jo lapsena huonommat eväät elämään kuin ikätovereilla, aivan varmasti ei enää reilu kolmikymppisenä sitten jaksa synnytystä ja raskautta. Ei se tietysti oma vika ole, minkäs kukaan sille voi, mitä oppeja ja käytösmalleja on lapsuudenkodistaan saanut.

Vierailija
59/62 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hieman hankaloittaa työssäkäyvien naisten lasten hankintaa...

Vierailija
60/62 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolle? Vaikuttaako se jotenkin presidentin toimintaan, pätevyyteen tai työkykyyn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä