Hoitsut! Palvelun on sitten parempi olla jatkossa palkan mukaista!
Kommentit (59)
Onneksi en kuulu tehyyn niin voin jatkaa samaan malliin kuin ennenkin.
Vierailija:
Onneksi en kuulu tehyyn niin voin jatkaa samaan malliin kuin ennenkin.
Laittakaapa te TEHYläiset ne hienot liittonne merkit näkyville niin me potilaat osataan haukkua oikeaa puuta!
Vierailija:
Vierailija:
Onneksi en kuulu tehyyn niin voin jatkaa samaan malliin kuin ennenkin.Laittakaapa te TEHYläiset ne hienot liittonne merkit näkyville niin me potilaat osataan haukkua oikeaa puuta!
[/quote]
Laittakaapa te TEHYläiset ne hienot liittonne merkit näkyville niin me potilaat osataan haukkua oikeaa puuta!
[/quote]
Vierailija:
Vierailija:
Onneksi en kuulu tehyyn niin voin jatkaa samaan malliin kuin ennenkin.Laittakaapa te TEHYläiset ne hienot liittonne merkit näkyville niin me potilaat osataan haukkua oikeaa puuta!
Saavat tehdä töitä ihan tosissaan seuraavan kerran kun menen sairaalaan. Ennen olen ollut hyvinkin omatoiminen potilas, mutta en jatkossa!
Vierailija:
Saavat tehdä töitä ihan tosissaan seuraavan kerran kun menen sairaalaan. Ennen olen ollut hyvinkin omatoiminen potilas, mutta en jatkossa!
Vierailija:
Palvelu pysyy edelleen hyvänä kuten ennenkin, mutta nyt saamme työstämme edes kohtuullista korvausta
valitettavasti voi vastata juoksutukseesi, eli yrittää sopii:).
Vierailija:
Vierailija:
Asiakaspalveluammatissa, 3- vuoro työssä ja aika paljon paskemmalla palkalla vaikka koulutusta vuosi enemmän kuin hoitsuilla!
teitä hankalia pikku vääntäjiä on aina potilainamme, ette te mihinkään lopu.
Katsos niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan..
Ilmeisesti hoitajille ei pitäisi myöntää minkäänlaisia palkankorotuksia vaikka muilla aloilla palkat nouseekin?
sun ammatissas ei ainakaan kirjoitustaitoja tarvita, huomaan
omatoimimatkalla, jos vielä sairaalaan joudun. En viitsi sääliä hoitajia enää, eihän siihen ole edes aihetta, koska ovat itse antaneet ymmärtää, että ehtivät ja jaksavat enemmän, kun palkka paranee.
No, toivottavasti en kuitenkaan pääse koskaan näkemään, miten tehokkaiksi hoitajat rupeavat palkan noustua.
Palvelu pysyy edelleen hyvänä kuten ennenkin, mutta nyt saamme työstämme edes kohtuullista korvausta