Hoitsut! Palvelun on sitten parempi olla jatkossa palkan mukaista!
Kommentit (59)
Vierailija:
Se on kylläkin pois niiltä osaston huonokuntoisimmilta.Ja älä sitten ihmettele jos et aurinkoista hymyä saa hoitajalta, jos turhaan juoksutat.
että lisää hoitajia ei voida palkata! Että kiire jatkuu edelleenkin, mutta työntekijäthän ovat nyt motivoituneempia ja sitoutuneempia työhönsä palkan vuoksi?
Sitäpaitsi Tehy neuvotteli mitä neuvotteli. Mitä yksittäinen hoitaja on tehnyt väärin??? En tajua sua.
Vierailija:
omatoimimatkalla, jos vielä sairaalaan joudun. En viitsi sääliä hoitajia enää, eihän siihen ole edes aihetta, koska ovat itse antaneet ymmärtää, että ehtivät ja jaksavat enemmän, kun palkka paranee.No, toivottavasti en kuitenkaan pääse koskaan näkemään, miten tehokkaiksi hoitajat rupeavat palkan noustua.
Parhaimmillaan oli kerran asiakas / potilas, joka laittoi kaikkien hoitajien nimet ylös ja antoi palautetta jokaisesta johtoportaalle. :D Sain kunnian saada positiivista palautetta, kun hoitotoimenpiteet eivät sattuneet. :D
Uskomatonta sakkia, mutta seassa on luovittava. Edelleenkään en silti ole palvelija, vaan hoitaja, joka haluaa tehdä yhteisestä hoitoajasta potilaan kanssa mukavan ja sujuvan. Yleensä potilaan kanssa pääseekin yhteistyöhön ja hyviin tuloksiin, mutta sitten on näitä nokka nyrpyssä olevia kaikkitietäviä, jotka vaativat aamukahvinsa maidonkin lämmitettynä. :D Ovat muuten yleensä akateemiset näitä omituisimpia vaatijoita, joten akateemisten av-mammojen hyperventilaatio hoitajien tai siis tehyläisten palkoista on jotenkin niin tuttua.
Toiseksi työmäärä tulee edelleenkin olemaan sama jonkin aikaa. Palkankorotus lisää työntekijöitä viiveellä eli siihen on aikaa varautua. Mutta pitkässä juoksussa tämä on todellakin hyvä asia terveydenhuollolle.
Hoityö on HOITOA, ei palvelua.
Ammattitaito riittää sentään näkemään mikä on turhaa juoksuttamista ja silloin sanotaan potilaalle että " rouva tekee nyt ihan itse" .
Potilaan puolesta ei muutenkaan tehdä kuin vain ja ainoastaan se mitä hän ei mitenkään itse kykene tekemään. Siis vaikka sukan pukeminen kestää vartin niin hän pystyy siihen kuitenkin... Tämä on kuntouttavaa hoitotyötä. Sikstoisekseen, me näemme papereistasi mikä oikea tilanteesi on.
Sitäpaitsi, hoitajat ovat tottuneet menemään tukka putkella, joten eipä sillä juoksutuksellasi olisikaan mitään muuta kärsijää kuin vai ja ainoastaan oikeasti sairaat potilaat.
T. sh tehostetun hoidon yksiköstä
Miksi kukaan edelleenkään hakisi virkoihin tai tulisi sijaiseksi jos korotus koskee vain tehyläisiä? Varsinkaan jos koskee vain ennen 18.11.07 liittyneitä... Entä alalle tulevaisuudessa tulevat, tuleeko joku kun tietää työkaverin saavan samasta työstä 300-500e enemmän, tuskin...
sairaanhoitaja
Nykyään ei sellaista alaa olekaan, jossa ei joutuisi tekemisiin asiakaspalvelun kanssa.
Tuskinpa olisit tehnyt mitään.
Vierailija:
Sen hän on tehnyt väärin.
Vierailija:
Hoityö on HOITOA, ei palvelua.
Ammattitaito riittää sentään näkemään mikä on turhaa juoksuttamista ja silloin sanotaan potilaalle että " rouva tekee nyt ihan itse" .Potilaan puolesta ei muutenkaan tehdä kuin vain ja ainoastaan se mitä hän ei mitenkään itse kykene tekemään. Siis vaikka sukan pukeminen kestää vartin niin hän pystyy siihen kuitenkin... Tämä on kuntouttavaa hoitotyötä. Sikstoisekseen, me näemme papereistasi mikä oikea tilanteesi on.
Sitäpaitsi, hoitajat ovat tottuneet menemään tukka putkella, joten eipä sillä juoksutuksellasi olisikaan mitään muuta kärsijää kuin vai ja ainoastaan oikeasti sairaat potilaat.
eroaisin koko liittohommasta. Minä en liittoa mihinkään tarvi.
Eli jos olisin ollut pitkän linjan tehyläinen, olisin yksinkertaisesti eronnut. Jos rohkeus ei olisi riittänyt siihen, olisin liittynyt Superiin, eiköhän ne olisi minut huolineet.
Numeroani en muista, olisikohan ollut 33 tai 34 tai jotain sinnepäin.
jos ei uskalla olla ilman liittoa. Mitähän siitä liitosta oikeasti kostuu? Minä en ainakaan mitään. No, jouluaterialle olisi päässyt, jos kuuluisi, mutta eipä niissäkään montaa kertaa vuodessaviitsi hypätä, ja kunta tarjoaa jo yhden.
Syytteitä, valituksia, rikosilmoituksia yms. Siis täysin perättömiä. Varmasti joskus aiheellisiakin, mutta suurin osa ihan perättömiä, harhaisten potilaiden keksimiä.. Mutta poliisin tutkittava jokainen rikosilmoitus kuitenkin. Siispä voin joutua vaikka oikeuteen vain siksi, että joku psykoottinen potilas sepittää omiaan. Kuka maksaa oikeudenkäyntikulut? Liitto, johon kuulun! Esim siksi haluan kuulua liittoon.
Vierailija:
Saavat tehdä töitä ihan tosissaan seuraavan kerran kun menen sairaalaan. Ennen olen ollut hyvinkin omatoiminen potilas, mutta en jatkossa!
Ja luulet, että hoitsut juoksee? Me hoitajat kannatamme kuntouttavaa työotetta ja toipumisesi kannalta emme valitettavasti aio sinua passata. =)
Se on kylläkin pois niiltä osaston huonokuntoisimmilta.
Ja älä sitten ihmettele jos et aurinkoista hymyä saa hoitajalta, jos turhaan juoksutat.