Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi elää koko elämänsä yksin

Vierailija
16.06.2013 |

ilman minkäänlaista parisuhdetta? Siis vuosikausia ilman hellyyttä, seksiä ja toisen ihmisen läsnäoloa? Miten se on mahdollista? Tarkoitan nyt todellakin sellaista, ettei oikein koskaan ole ollut minkäänlaisessa parisuhteessa, muttei myöskään harrasta hetkellisiä suhteita, vaan tyytyy olemaan yksin?

Kommentit (255)

Vierailija
81/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:36"]

"Vaan tyytyy olemaan yksin", tämä menee taas tähän tuttuun jankkaamiseen. Monilla meistä miehistä ei ole muuta vaihtoehtoa. Kun ei kelpaa kenellekään naiselle. Onhan se elo alemman tason miehenä välillä yksinäistä ja jatkuva pillunpuute on kamalaa.

[/quote]

Jos nyt välttämättä haluat ajatella että on jotain alemman ja ylemmän tason miehiä, niin onhan niitä sitten pakosta eri tasoisia naisiakin. Etsi oman tasoiseksi nainen. Mutta sitä ennen, lopeta ruikutus.

Vierailija
82/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:30"]Moni elää huonossa suhteessa eikä saa hellyyttä ja läsnäoloa. Ollaanko niissä vain sen vuoksi, ettei osata olla yksin tai pelätään leimautumista. [/quote]

Joo, vastasit itse hyvin kysymyksiisi. NÄin juuri on.

Miksi huono suhde olisi lähtökohtaisesti parempi tilanne kuin yksinolo? Ei elämän sisältö  ole vain pusimista jonkun olutmakkaran kanssa sohvalla. Luuletteko te, että ne miehet tosissaan ajattelevat, että mun elämäksi riittää, kun pussaan mun muijaa meidän sohvalla? Ei. Niitä kiinnostaa sellaiset asiat kuin ura, muiden miesten arvostus, rikastuminen, eteneminen töissä ja harrastuksissa. Miehet ovat siinä fiksumpia, että ne  tietävät luonnostaan, että muitakin tunteita on kuin parisuhderakkaus ja päämääriä on muitakin kuin päästä naimisiin.

Ei suhteen puuttumista sinkkuna edes huomaa, kun keskittyy muihin tärkeisiin tavoitteisiin, kuten harrastuksiin, sijoittamiseen, urakehitykseen, opiskeluun, harrastuksiin, sisustamiseen. Niissä voi tuntea onnistumisen iloa, keksimisen riemua, rikastumisen huumaa jne. Parisuhteessa tapahtuva rakastaminen (joka usein on keskinäistä tylsyyttä ja pettymysta by the way) on vain yksi elämän osa-alue. Täällä useimmille se on kuin elämä itse ja jos sitä ei ole, se on samaa kuin olla kuollut.

Ihmissuhteita voi harrastaa työtovereiden, sukulaisten ym. kanssa. Heidän kanssaan voi nauraa, jakaa salaisuuksia, tapella jne. Se, että niiden kanssa ei suudella ja panna, ei tee yksinäisen elämästä tunneköyhää.

Miksi ihmeessä kuvittelette, että vain olemalla kuin siamilainen kaksonen jonkun sydäMMen Valitun kanssa nainen voi olla onnellinen? Todellisuus kun vaikuttaa siltä, että se on lähinnä varmin tie epäonneen, paitsi niillä harvoilla onnekkailla, jotka todella ovat onnistuneet löytämään todellisen sielunkumppanin. Tällaisia ikionnellisia joutsenpareja todella  on. Mutta niitä on tosi vähän. On täysin älytöntä edes kuvitella, että sellainen mäihä kävisi tai edes kuuluisi käydä kaikille. Vähän kuin olettaisi, että kaikkien perusoikeus on saada 7 oikein lotossa ja sitten itsessä on jotain pahasti henkistä vikaa, kun sitä jättipottia ei tulekaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minun pitäisi tehdä, tappaa itseni vai? 

Mitenkö se on mahdollista? No, heräät aamulla, menet töihin, tulet töistä, käyt lenkillä, syöt jotain, harrastat jotain, menet nukkumaan, jne. Ja seuraavana päivänä teet saman uudelleen ja taas seuraavana päivänä uudelleen. Niin se on mahdollista. 

Ei kaikki ihmiset saa kumppania tai edes seksiseuraa. Naisella se on ainakin niin, että jos ei ole vähintään nättiä naamaa ja hyvää kroppaa, niin yksin olet koko elämäsi. Ei siinä auta mikään muu kuin kestää. 

En ymmärrä, mitä halusit sanoa aloituksellasi?

Vierailija
84/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä aikavälillä en vaan tule toimeen kenenkään kanssa. Olen myös väkivaltaisuuteen taipuvainen ja opin jo hyvin nuorena, että mitä vähemmän olen muiden kanssa tekemisissä, sen parempi kaikille, myös itselleni. 

Nainen, 25 vuotta

Vierailija
85/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mä pystyn rehellisesti sanomaan että voisin tappaa jos joutuisin olemaan parisuhteessa tai joku yrittäisi mun kanssa väkisin saada seurustella. Ajatuskin siitä kuvottaa todella paljon ja se on sietämätön ajatus. Mä inhoan myös flirttailua ja vältän paikkoja joissa sellaista voi tapahtua. 

Vierailija
86/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä näin isokaluisena, ajattelevana, mukavana, hellänä ja muutenkin fiksuna miehenä on tähän ikään (37) nähnyt sen että ihan turha haaskata tätä ainoaa elämää vaivaamalla päätänsä naisilla. Yksin on niin paljon parempi. Varsinkin kun ei koskaan ole ollutkaan naisten kanssa niin miksi katkaista hyvää putkea parhaassa iässä?

Vierailija
87/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:45"]

Pitkällä aikavälillä en vaan tule toimeen kenenkään kanssa. Olen myös väkivaltaisuuteen taipuvainen ja opin jo hyvin nuorena, että mitä vähemmän olen muiden kanssa tekemisissä, sen parempi kaikille, myös itselleni. 

Nainen, 25 vuotta

[/quote]

Mä tulen kyllä toimeen no en kaikkien kanssa todellakaan mutta aika monen kanssa ja myös asiakkaiden kanssa. Kykenen laittamaan tunteet sivuun vaikka välillä tuleekin mieleen että tekisi mieli hakata tuo asiakas. Tietyt asiat ärsyttää mua suunnattomasti ja tiedän olevani pitkävihainen koska vieläkin on muutama ämmä kouluajoilta joille toivon pelkkää pahaa. En ole koulukiusattu ollut muttei vaan pystytty sietämään toisiamme ja viha ei vaan sammu koskaan vaikka aikaa onkin mennyt jo 20 vuotta. 

Vierailija
88/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei yksinäiset tee mitään asialle,siis sille yksinäisyydelle? Siskoni on sinkku, ei ole koskaan seurustellut, hoikka, kivasti pukeutuva, kouluttautunut nainen. Valittaa jatkuvasti, kun on yksin, mutta ei kovin tavallista, että kotoa kukaan tulee hakemaan. Ikää siskolla 40v.

Mutta hei, laittakaa esirukoukseen siskoni asia, että hän saisi kumppanin ja joku yksinäinen mies hänestä myös.

Vierailija
89/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Outoja ihmisiä.

Vierailija
90/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 05:59"]En ole koskaan seurustellut ja ikääkin on lähes 40-vuotta. Syy on se, että ei tällä pärstältä naista todellisuudessa saa. Seksin saanti ei tosin ole ongelma, käyn maksullisissa huorissa säännöllisesti, joka sopii hyvin, kun rahan puutekaan ei ole ongelma.

Kyllä yksinkin voi elää.

[/quote]

Suoraan sanottuna maksat raiskauksesta!!! Maksullisen seksin ostaminen on - maksullinen raiskaus!!!!

[/quote]

Mitä vittua :: DDD RAISKAUS? öööö...

Vierailija
91/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:00"]

En tajua. Outoja ihmisiä.

[/quote]

Sä olet outo itse. Me ei vahingoiteta eikä ahdisteta ketään. Halutaan elää ja nauttia elämästä omalla tavallamme ilman parisuhteita ja seksiä. 

Vierailija
92/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä nyt taitaa riittää syyksi pelkkä ujous.

On myös melko vaikeaa olla katkeroitumatta, kun lukee tämänkin ketjun viestejä yksinäisistä miehistä.

Vierailija
93/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessani yksin. Puhumme vain pinnallisia, merkityksettömiä ja käytännön asioita. Vaimoni suuttuu, alkaa itkeä tai mykistyy, jos otan puheeksi syvällisiä tai vaikeita asioita. Hänellä on ehkä joku henkinen vamma. Emme voi keskustella edes parisuhdeasioista, koska en saa koskaan hänestä mitään irti. Sielunkumppanuus on tästä kaukana. Vituttaa niin, että tekisi oikeasti mieli jäädä täysin yksin.

Vierailija
94/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla olisi ollut mitään parisuhdetta ja perhettä vastaan, mutta sitä ei vain osunut kohdalleni silloin kun se oli ajankohtainen, vastaan tuli vain irtonumeroita. No parisuhde olisi tietysti mahdollinen edelleen, jos vain löytyisi hyvä kumppani. Minua on joskus moitittu krantuksi, kun en ole tuonut näytille seurustelukumppania. Miten voi tuoda, kun sellaista ei ole. En minä kranttu ole, mutta ei minulle kukan tahansa reppahousu ole kelvannut. Raitis, reilu, rehti, suoraselkäinen, terveellä itsetunnolla varustettu, hyväkäytöksinen, itsensä ja muiden kanssa toimeen tuleva - siinäpä toiveita. Tuo ensimmäinen ehto karsii suuren osan "ehdokkaista" heti pois. Ai niin, rohkeakin pitäisi olla, että uskaltaisi kulkea yleisillä paikoilla naisen kanssa, joka ei pärjäisi missikisoissa, mutta jota nyt kuitenkaan lapsetkaan eivät pelkää!

Syytä on ihan varmasti minussa itsessänikin. Olen kasvanut ilman isää. Miehen malleja kyllä oli lähipiirissä, mutta suurimmat esikuvat olivat naimattomia tätejä, jotka lapsen silmissä viettivät mukavaa elämää. Isättömyys ja tietynlainen ulkopuolisuuden tunne saivat aikaan sen, että minun on aina ollut vaikea päästää ihmisiä reviirilleni. En sitoudu helposti. Tosin olen elämäni varrella tavannut myös sellaisia ihmisiä, joitten päästäminen reviirille oli ihan luontevaa. Mutta kuten sanottu, yksin tässä porskutellaan, kun ei kunta tai valtiokaan puolisoa tarjoa!

Vierailija
95/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 05:59"]En ole koskaan seurustellut ja ikääkin on lähes 40-vuotta. Syy on se, että ei tällä pärstältä naista todellisuudessa saa. Seksin saanti ei tosin ole ongelma, käyn maksullisissa huorissa säännöllisesti, joka sopii hyvin, kun rahan puutekaan ei ole ongelma.

Kyllä yksinkin voi elää.

[/quote]

Suoraan sanottuna maksat raiskauksesta!!! Maksullisen seksin ostaminen on - maksullinen raiskaus!!!!

[/quote]

Raiskaus on seksiä vastoin jonkun osapuolen suostumusta. Maksullisessa seksissä molemmat suostuvat. Toinen suostuu antamaan pillunsa (tms.) toisen käyttöön ja toinen suostuu antamaan rahaa toisen käyttöön.

Vierailija
96/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 05:59"]En ole koskaan seurustellut ja ikääkin on lähes 40-vuotta. Syy on se, että ei tällä pärstältä naista todellisuudessa saa. Seksin saanti ei tosin ole ongelma, käyn maksullisissa huorissa säännöllisesti, joka sopii hyvin, kun rahan puutekaan ei ole ongelma.

Kyllä yksinkin voi elää.

[/quote]

[/quote]

Raiskaus on seksiä vastoin jonkun osapuolen suostumusta. Maksullisessa seksissä molemmat suostuvat. Toinen suostuu antamaan pillunsa (tms.) toisen käyttöön ja toinen suostuu antamaan rahaa toisen käyttöön.

[/quote]

Tekee mieli kysyä mitä järkeä tuossa on??? Voisit käyttää omaa kättä, ostaa nuken tai pyytää lääketieteeltä apua jossa peniksesi toiminta loppuisi. Tuo kolmas vaihtoehto saisi olla ihan yleisessä käytössä. Vaikuttaa musta siltä että peniksen poistaminen poistaisi paljon miesten ongemista.

Vierailija
97/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:20"]

Kyllä yksinkin voi elää.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tekee mieli kysyä mitä järkeä tuossa on??? Voisit käyttää omaa kättä, ostaa nuken tai pyytää lääketieteeltä apua jossa peniksesi toiminta loppuisi. Tuo kolmas vaihtoehto saisi olla ihan yleisessä käytössä. Vaikuttaa musta siltä että peniksen poistaminen poistaisi paljon miesten ongemista.

[/quote]

Entäs maksullisissa käyvät naiset? Lääketieteeltä apua, jossa pillun toiminta loppuisi? Vai onko tämä taas niitä kyllä miesten täytyy, mutta ei naisten- "tasa-arvo"kysymyksiä?

Vierailija
98/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä parisuhteen jälkeen elänyt sellaista nainen aloittaa uuden itsellisen elämän -vaihetta, sitä sellaista, joka elokuvissa esitetään siten, että se nainen vähän riutuneen näköisenä mutta kohta kukkaan puhkeavana istuu remontin keskellä uudessa asunnossaan ja alkaa laittaa sitä ja samalla elämäänsä uuteen kuntoon. Se on hirveän kliseistä mutta eron jälkeen uuden asunnon hankkimisessa on näköjään oikeassa elämässäkin sellaista ihanaa freesia suloisuutta. Nautin hirveästi siitä, että saan itsekin istua keittiön lattialla ja avata maalipurkkia ja miettiä, että että tohon tulee kohta ihana valkoinen pinta. Eilen tuijottelin uutta jääkaappia putsatessani ulos ikkunsta ja tajusin, etten ikinä ole nähnyt ikkunoistani niin paljon taivasta. En antaisi näistä hetkistä pois yhtäkään! Sen sijaan ne paskat hetket suhteissa, kun vain angstaa, että miksi toinen ei puhu mitään, miksi toinen on aina jossain "poikien" kanssa jne, ne antaisin kaikki pois. Parisuhteessa ei ollut ikinä aikaa eikä edes halua tehdä mitään. Siinä ei ollut aikaa ihmetellä taivasta eikä siinä tehnyt mieli istua lattialla. Voi kun olisin tajunnut paljon aiemmin, mitä kaikkea jäin paitsi suhteissani. Olen onnellinen yksin. Ihan kuin olisi astunut taikaisin johonkin aikuisuuden kynnykselle, kun kaikki on vielä mahdollista. Ihkua!

Vierailija
99/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain edellisestä suhteesta niin pahan ptsd:n että kymmenes vuosi yksin taitaa lähteä tänä kesänä. Kun viimein sain pääni kuntoon niin en viitsi lähestyä ketään..täällä susirajalla baarijutustelu kun meinaa sitä että. 1. mennään suoraan naimisiin. 2. mennään nussimaan. Olen mies ja väsynyt tuohon kakkoseen.

Vierailija
100/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotiaana homomiehenä elän edelleen ilman parisuhdetta ja ilman minkäänlaista seksuaalista kokemusta miehen kansa. Olen kiitollinen yhteiskunnan asenteista ja Raamatun tuomitsevuudesta homoutta kohtaan. Minulle ei tuota mitään ongelmaa pysyä edelleenkään kaidalla tiellä. Olen onnellinen yksikseni, minulla on työ, oma asunto, ystäviä ja harrastuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme