Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi elää koko elämänsä yksin

Vierailija
16.06.2013 |

ilman minkäänlaista parisuhdetta? Siis vuosikausia ilman hellyyttä, seksiä ja toisen ihmisen läsnäoloa? Miten se on mahdollista? Tarkoitan nyt todellakin sellaista, ettei oikein koskaan ole ollut minkäänlaisessa parisuhteessa, muttei myöskään harrasta hetkellisiä suhteita, vaan tyytyy olemaan yksin?

Kommentit (255)

Vierailija
61/255 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn siihen. En kaipaa miehiä elämääni ja olen sinut asian kanssa. Nautin vapaudestani! N19

Vierailija
62/255 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolleni "parisuhdettomuus", tai "miehen puute" on aina tarkoittanut suoranaisesti säälittävää, halveksittavaa yksinäisyyttä. Hänestä kun oikeaa elämää ei voi olla ilman miestä (ja seksiä). Mutta ymmärtämättömyyttä ja kapeakatseisuuttahan tuo vain on. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/255 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:53"]

Kun ei kaikilla ole muuta vaihtoehtoa. Miten voi olla niin tyhmä, ettei sitä käsitä? Minusta ei kukaan mies ole koskaan kiinnostunut, joten olen elänyt koko elämäni yksin. Vaihtoehto olisi kai sitten itsemurha, mutta sitä en aio tehdä. 

[/quote]

Miten vanha olet?

[/quote]

33. 

[/quote]

Et sinä sitten liian vanha ole että sen takia kannattaisi luovuttaa. Minkä takia sinusta ei ole kukaan kiinnostunut?

Vierailija
64/255 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:18"]

Kun ei kaikilla ole muuta vaihtoehtoa. Miten voi olla niin tyhmä, ettei sitä käsitä? Minusta ei kukaan mies ole koskaan kiinnostunut, joten olen elänyt koko elämäni yksin. Vaihtoehto olisi kai sitten itsemurha, mutta sitä en aio tehdä. 

[/quote]

Miten vanha olet?

[/quote]

33. 

[/quote]

Et sinä sitten liian vanha ole että sen takia kannattaisi luovuttaa. Minkä takia sinusta ei ole kukaan kiinnostunut?

[/quote]

Jos ei tähän ikään mennessä ole yhtä ainoaa kiinnostunutta, niin tuskin tuleekaan. En kai sitten ole riittävän viehättävä, ei kai siihen muuta syytä voi olla. 

Vierailija
65/255 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:20"]

[/quote]

Miten vanha olet?

[/quote]

33. 

[/quote]

[/quote]

Jos ei tähän ikään mennessä ole yhtä ainoaa kiinnostunutta, niin tuskin tuleekaan. En kai sitten ole riittävän viehättävä, ei kai siihen muuta syytä voi olla. 

[/quote]

Kyllä saattaa tulla. Ei naiselle ole miinusta että ei ole ollut kenenkään kanssa, melkein enemmänkin plussaa. Enemmän varmaan ratkaisee oletko edes tavoitettavissa, vai sulkeudutko omiin oloihisi.

Vierailija
66/255 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:25"]

[/quote]

Miten vanha olet?

[/quote]

33. 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä saattaa tulla. Ei naiselle ole miinusta että ei ole ollut kenenkään kanssa, melkein enemmänkin plussaa. Enemmän varmaan ratkaisee oletko edes tavoitettavissa, vai sulkeudutko omiin oloihisi.

[/quote]

Ei enää tässä iässä... Elän muuten aika normaalia elämää, joten kohtaan kyllä miehiä, he vain eivät kiinnostu minusta. 

Vierailija
67/255 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:31"]

[/quote]

Miten vanha olet?

[/quote]

33. 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei enää tässä iässä... Elän muuten aika normaalia elämää, joten kohtaan kyllä miehiä, he vain eivät kiinnostu minusta. 

[/quote]

Kyllä minä tiedän vanhempiakin ketkä on vielä ensimmäisen miehensä löytäneet, kun ovat vaan sitten lopulta tehneet jotain sen eteen.

Vierailija
68/255 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:34"]

[/quote]

Miten vanha olet?

[/quote]

33. 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä minä tiedän vanhempiakin ketkä on vielä ensimmäisen miehensä löytäneet, kun ovat vaan sitten lopulta tehneet jotain sen eteen.

[/quote]

Mutta ovatko he olleet sellaisia, joista ei kukaan mies koskaan ole ollut kiinnostunut vai itse nirsoja?

Vierailija
69/255 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan osin siitä, että meistä ihmisistä on niin moneksi tai paremmin sanoen, meitä on monenlaisia. :) olen ilmeisesti tollanen kuvailemas henkilö, sillä koskaan en ole seurustellut, ja ikää on jo tarpeeksi.

Seksikokemuksiakaan on vain yksi ainoa. En sanois ettenkö tykkäisi seurustella, siitä ei ole kyse. Kyse on siitä etten pysty ja kykene siihen erinäisten syitten takia vaikka haluaisin. Toinen puoli minusta toki tykkää myöskin erakkomaisesta elosta ja yksinolosta. Toinen puoliskoni kaipaa sitä toista rinnalleen, sillä oonhan myöskin romanttinen ja hellä ihmispersoona. En tiiä..... ehkä olen munkkiluostariin sopiva tai ollu (jos nyt leikitään vaikkapa hindulaisia) munkki edellisessä elämässäni. :D

Vierailija
70/255 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:52"]

Onhan noita jotka eivät vaan löydä kumppania millään. En sitten tiedä miksi.

[/quote]

Jaa, eipä päde kohdallani. Keskimääräistä isommin varustettu mutta rokonarpi-ihoni pitää naiset loitolla.

Miehellä jos on pieni kalu niin jää yksin.

[/quote]

Vierailija
71/255 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:52"]

Onhan noita jotka eivät vaan löydä kumppania millään. En sitten tiedä miksi.

[/quote]

Miehellä jos on pieni kalu niin jää yksin.

[/quote]

[/quote]

Jaa, eipä päde kohdallani. Keskimääräistä isommin varustettu mutta rokonarpi-ihoni pitää naiset loitolla.

Vierailija
72/255 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten vanha olet?

[/quote]

33. 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinä olet kuitenkin vasta 30 ja risat, et 40+, joten mahkuja on vielä. Pitää vain laajentaa reviiriä.

m41

Vierailija
73/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna minusta seksi on aivan yliarvostettu juttu. Luonnollisesti sitä tarvitsee muutaman kerran, jos aikoo hankkiutua luomusti raskaaksi. Olen elänyt jo 24 vuotta ilman seksiä ja olen kaivannut sitä yhtä paljon kuin kylmää kaurapuuroa. Parisuhdettakaan en kaipaa. En pidä kompromisseista, koska kompromissihan on vain ratkaisu, johon kumpikaan ei ole tyytyväinen, mutta joka on siedettävissä. Paljon mieluummin elän juuri niinkuin itse haluan ja teen asioita, joita haluan. Mitä tulee yksinäisyyteen, niin en todellakaan ole yksinäinen. Kun ei ole ukkoa viemässä kallista vapaa-aikaani, minulla on aikaa tavata läheisiäni ja ystäviäni. Sen harvan kerran, kun SAA olla yksin, siitä nauttii tosi paljon.

Vierailija
74/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tullut toimeen ollenkaan jos yritin seurustella. Se oli väkinäistä ja ärsyttävää. Omia lapsia mulla silti on ja rakastan niitä mutta ei lasten saaminen vaadi parisuhdetta tai seurustelua. 

Vierailija
75/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:03"]

Rehellisesti sanottuna minusta seksi on aivan yliarvostettu juttu. Luonnollisesti sitä tarvitsee muutaman kerran, jos aikoo hankkiutua luomusti raskaaksi. Olen elänyt jo 24 vuotta ilman seksiä ja olen kaivannut sitä yhtä paljon kuin kylmää kaurapuuroa. Parisuhdettakaan en kaipaa. En pidä kompromisseista, koska kompromissihan on vain ratkaisu, johon kumpikaan ei ole tyytyväinen, mutta joka on siedettävissä. Paljon mieluummin elän juuri niinkuin itse haluan ja teen asioita, joita haluan. Mitä tulee yksinäisyyteen, niin en todellakaan ole yksinäinen. Kun ei ole ukkoa viemässä kallista vapaa-aikaani, minulla on aikaa tavata läheisiäni ja ystäviäni. Sen harvan kerran, kun SAA olla yksin, siitä nauttii tosi paljon.

[/quote]

Me ollaan ihan samanlaisia tässä asiassa!!! Et olis paremmin enää voinut kirjoittaa.

Vierailija
76/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herran jumala, pitäisikö tässä itsensä kiikkuun vielä vetää, kun on sinkku? Minä en ole koskaan harrastanut seksiä, koska olen vastenmielinen. Itse osaan sen kanssa elää, koittakaa tekin oppia se! Aikanaan ihan tarpeeksi saanut kärsiä aiheesta niin en ymmärrä miksi tälläistä pitää muiden vielä vartavasten alkaa katsomaan kieroon? Jollekin se voi olla todella kipeä aihe ja sitten ulkopuoliset tulevat alleviivaamaan, että friikki.

Vierailija
77/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi hyvä että sinkkuna eläminen ja seksittömyys olisi paljon yleisempää eikä sitä kukaan ihmettelisi. Seksiä haluaville itsetyydytys on olemassa ja käyttäisivät sitä mahdollisuutta eivätkä haikailisi muiden perään häiriten. 

Vierailija
78/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 09:31"]

taas yksi lassukka tullut itkemään tähänkin ketjuun. oikeesti, ootte itse syyllisiä naisettomuuteenne, ryhdistykää.

[/quote]

Ei kai kaikki voi olla ite syyllisiä. Jotkut vaan on niin anti-sosiaalisia ketkä ei vaan osaa puhua toisille ihmisille. MT ongelmaisia ja ovat vaan niin turtuneita ettei pärjää.

Vierailija
79/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:40"]

Olisiko niin, että ihmiset on erilaisia? Voisitko mitenkään hyväksyä sellaista selitystä?

Minä en kestäisi, jos pitäisi jakaa elämä jonkun kanssa. Eikö ole parempi, etten siis ketään yritä parisuhteeseen "viekoitella"? Tänäänkin tällä palstalla olen lukenut mm. kommentin (ei suunnattu minulle), joka meni suunnilleen näin: jos et kestä sitä, että puolisolle tai lapselle pitää laittaa eri ruokaa kuin itsellesi, niin eroa.

Eikö ole paljon parempi, että pysyn yksin, kun en kerran halua/jaksa tehdä kompromisseja?

[/quote]

On! Teet oikean päätöksen olla yksin kun et oikeasti halua olla kenenkään kanssa. Satutti kauheasti ajautua parisuhteeseen miehen kanssa josta koko ajan vaistosi ettei hän halua olla suhteessa, mutta silti kuitenkin oli. Se oli julmaa minua kohtaan. Ihmisellä pitää olla vähän jotain introspektiota ja tiedostaa että jos ei ole seurustelevaa tyyppiä, jättää ne seurustelut sitten muille suosiolla ja on outolintu jos kerran on. 

Vierailija
80/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 03:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:36"]

"Vaan tyytyy olemaan yksin", tämä menee taas tähän tuttuun jankkaamiseen. Monilla meistä miehistä ei ole muuta vaihtoehtoa. Kun ei kelpaa kenellekään naiselle. Onhan se elo alemman tason miehenä välillä yksinäistä ja jatkuva pillunpuute on kamalaa.

[/quote]

Löydät takuulla naisen, kunhan lopetat tuon "alemman tason mies"-mantran. "En kelpaa naisille"-asenne paistaa sinusta ja karkottaa naiset.

[/quote]

Just niin! Helvetti, vaikka joku tyrkkäis sulle mies lettua suoraan naamaan niin tää mies ei tajuaisi ja itseasiassa halveksuisi naista, jolla hän itse "kelpaisi" eli kyse on ainoastaan miehen omasta helvetin surkeasta itsetunnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi