Miten joku voi elää koko elämänsä yksin
ilman minkäänlaista parisuhdetta? Siis vuosikausia ilman hellyyttä, seksiä ja toisen ihmisen läsnäoloa? Miten se on mahdollista? Tarkoitan nyt todellakin sellaista, ettei oikein koskaan ole ollut minkäänlaisessa parisuhteessa, muttei myöskään harrasta hetkellisiä suhteita, vaan tyytyy olemaan yksin?
Kommentit (255)
Useamman elämän pilaamiseen ei tarvita kuin yksi pariskunta, jossa mies rakastaa naista vähemmän kuin nainen miestä. Jos naisella on narsistisia taipumuksia, niin kaikki ympärillä olevat kärsivät niistä.
Jollei ole saannut avioitumiskykyjä, ei saa mennä avioon ja silloin on pystyttävä elämään yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän voisi kysyä miksi ihmeessä ihmiset tyytyy parisuhteisiin sellasen kanssa jota ei koe viehättäväksi eikä sopivaksi itselleen.. Eikö se lisää turhautuneisuutta.. Kun ei niitä tunteita toista kohtaan ole..
Koska muutoin kiusataan, kyllä se pari äkkiä löytyy, eikä ole siitä kyse, ettei kelpaisi kenellekään. Tunteita ei silti välttämättä ole.
Monet pitkät parisuhteet alkavat lopulta näin.
Jostain syystä elämä on vain kulkenut niin, ettei kukaan ole koskaan kiinnostunut minusta. Yritystä on kyllä ollut, mutta lähestymisyritykseni ovat päättyneet aina pilkkaan, nauruun tai muuhun nöyryytykseen. Treffipalstoilla saan harrastaa yksinpuhelua, kun vastaukset ovat vain "joo", "ei" tai hymiö.
Opettajani väitti minulle lukiossa n 25 vuotta sitten etten välitä tytöistä. Eikä vain minulle vaan myös koko luokalle samalla kertaa. Olen toteuttanut sitä profetiaa tähän saakki ja pidellyt itseni kissleshukklessfukklessina. Hänen ennusteensa oli kuten olikin oikea ja totinen, ei mikään köykäinen puolivitsi, tuon suuren näkijäprofeetan
Vierailija kirjoitti:
aika cuck jos ottaa kiusaamisen muuna kuin vitsinä
Ajattelen aina näistä ex-miestä, jonka itsetunto riitti juuri ja juuri tajuttomiin naisiin yhtymiseen. Käytännössä siis vain ja ainoastaan sellainen mies kykeni ainoastaan naisten r_skaukseen.
Vihaan aivan aidosti miehiä ja joitakin naisia vielä sitäkin enemmän.
Minä olen elänyt tähänastisen elämäni. Tuntuu niin pliisultavja tylsältä sanoa, että koska en ole löytänyt ja kohdannut sitä yhtä ja oikeaa. Mutta mikämolisi vaihtoehto? Mistä voi hakea ja noutaa itsellle mieluisan kumppanin kun en uskobsiihen, että mikä tai kuka tahansa "kumppani" on parempinkuin se, että olen ja elän yksin. - En onneksi yksinäisenä. Ikävää tietysti, etteivät kaikki edes tiedosta sitä, mikä ero on olla ja elää yksin vs. mitä se on tai voisi olla yksinäisenä.
En minäkään tiedosta täysin mutta sen tiedostan, että itse minun yritettävä jaksaa ja yrittää olla milloin mitäkin, koskavtaidan lopulta olla se, jonka kanssa joudun tulemaan toimeen loppuikäni, vaikka joskus kävisi niin hyvä tuuri, että saisin mahdollisuuden rakastaa sitä yhtänja eityistä, kuten hän minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen aina näistä ex-miestä, jonka itsetunto riitti juuri ja juuri tajuttomiin naisiin yhtymiseen. Käytännössä siis vain ja ainoastaan sellainen mies kykeni ainoastaan naisten r_skaukseen.
Eiku sitä meinasin että ei varmaan kannata naimisiin ainakaan sen tähen mennä kun sukujuhlissa isotärit ja -serät kerran vuoressa rientävät kupeellesi sihisemään korvaan että no jokos sitä sinulla- sontaansa. Kohta het ovat kuitehi onnellisesti hauroissaan lojumassa poisa häiriköimästä ja silloin voithi elää rentoisasti siivoimpenä tahikka saamattomana jholppina lopun ikäsi, eikä tarvi kenkään mieliksi enää avijjoitua
Mieluummin eläisin ilman seksuaalisuutta. Kolmeenkymmeneen vuoteen en ole tarvinnut sitä muuhun kuin runkkaamiseen ja unelmointiin ja ne ovat aika miestäsyövää puuhaa
No yksin olo vaikuttaa olevan kaikista mukavinta ja minä puolestani ihmettelen niitä jotka ei pysty elää yksin ja on joku pakko olla suurin osa elämästään parisuhteessa. Keski-ikään asti olin hyljeksitty ja sitten viimein kun pääsin tutustumaan parisuhteen tapaiseenkaan niin totestin ettei ole minun juttu, sehän oli aivan kauheaa touhua sen lyhyenkin ajan mitä kesti ja huonommaksi olisi varmaan vaan mennyt siitä.
isoäitini oli vanhemman ikänsä (35+) yksin ja vaikutti paljon onnellisemmalta kuin avioliitossa elavat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun miehet ajattelevat naista vaan pilluna, niin niin kauan tulen olemaan yksin ja nautin yksinolosta kun ei tarvitse olla jonkun panoreikä.
tai niin kauan kuin naiset ajattelevat miestä vain jänniksenä....
Olen niin ruma ettyä joudun elää yksin. Olen jo 50 v eikä minulla ole naista ollutkaan ikinä. Ihan selvää on että ulkonäköni ei kelpaa naisille. Olen saanut pakit rumiltakin naisilta.