Miten joku voi elää koko elämänsä yksin
ilman minkäänlaista parisuhdetta? Siis vuosikausia ilman hellyyttä, seksiä ja toisen ihmisen läsnäoloa? Miten se on mahdollista? Tarkoitan nyt todellakin sellaista, ettei oikein koskaan ole ollut minkäänlaisessa parisuhteessa, muttei myöskään harrasta hetkellisiä suhteita, vaan tyytyy olemaan yksin?
Kommentit (256)
Haluaisinhan minäkin jakaa elämäni sielunkumppanin kanssa, mutta kun en ole teini-iän jälkeen tavannut ketään, jonka haluaisin elämääni. Olen tyytyväisempi yksin kuin kenenkään niiden kanssa, jotka ovat hommaan tarjoutuneet.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:36"]
"Vaan tyytyy olemaan yksin", tämä menee taas tähän tuttuun jankkaamiseen. Monilla meistä miehistä ei ole muuta vaihtoehtoa. Kun ei kelpaa kenellekään naiselle. Onhan se elo alemman tason miehenä välillä yksinäistä ja jatkuva pillunpuute on kamalaa.
[/quote] Kannattaisko katsoo vähän sinne peiliin. Naiset on sulle ilmeisesti vaan käveleviä pilluja.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:36"]
Voi ku tällasista aloituksista tulee paha mieli sellaiselle, joka ei halustaan huolimatta oo löytänyt parisuhdetta.
[/quote]
No niinpä. Ihan niinkuin jotku on tänne kirjoittanu mäkin olen introvertti mutta kaipaisin silti tosi kovasti parisuhdetta. Haluan kuitenkin elää maalla enkä pääse muuttelemaan täältä miesten perässä (enkä uskaltaisi luottaa keneenkään muuhun kuin itseeni niin paljoa että voisin muuttaa). Niin että täytyy elää yksin jos ei sopivaa miestä vaan löydy. En varmaan "voisi" mutta mun vaan täytyy.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:52"]
Onhan noita jotka eivät vaan löydä kumppania millään. En sitten tiedä miksi.
[/quote]
Miehellä jos on pieni kalu niin jää yksin.
[/quote]
[/quote]
Jaa, eipä päde kohdallani. Keskimääräistä isommin varustettu mutta rokonarpi-ihoni pitää naiset loitolla.
[/quote] Ja paskat. Mun miehellä on ihan törkeät kuoppa-arvet, patteja,luomia ja ties mitä naamassa, tavatessamme vielä hirveästi mustapäitä ja akne, enkä edes oikeastaan kiinnittänyt niihin huomiota.
Miehellä on kuitenkin hyvä vartalo ja mielestäni komeat kasvot, vaikka jotkut pitävät rumana tai jopa pelottavan näköisenä. On myös erakkoluonne, kuten minäkin. Ylipainoista miestä en ottaisi, mutta arvet ei ole ainakaan minulle mikään ongelma :)
Kun elämässä on elänyt 2 huonoa suhdetta ja ollut itse rakastunut heihin olisi antanut kaikkensa toisen eteen vasta toisessa suhteessa tajusin että yksi puoleinen suhde ei kannate ja lopetin suhteen heti siihen pisteeseen.
Ensimmäinen suhde kesti 18v ja toinen 1,5v.
Tajusin että on ihan turha minun enää yrittää suhdetta on suurempi mahdollisuus voittaa lotossa kuin löytää se oikea. Luovutin vain, olen 40 enkä ikinä enää anna kenenkään naisen tulla lähelle minua.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:42"]
"Vaan tyytyy olemaan yksin", tämä menee taas tähän tuttuun jankkaamiseen. Monilla meistä miehistä ei ole muuta vaihtoehtoa. Kun ei kelpaa kenellekään naiselle. Onhan se elo alemman tason miehenä välillä yksinäistä ja jatkuva pillunpuute on kamalaa.
[/quote]
ota se pää pois pensaasta äläkä usko tuohon ATM-paskaan. katkeruus karkoittaa naiset, älä vihaa ja solvaa naisia vaan arvosta heitä ja heidän seksuaalisuuttaan. tämä on monille ATM -miehille vaikeaa, naisviha on niin kova heidän keskuudessaan. jokainen mies saa naisen.
[/quote]
Koska naimaikäisiä miehiä on Suomessa 50 000 enemmän kun vastaavia naisia, ja kuilu senkun kasvaa, vähintään sen verran jää ilman. Niin ja tuo ATM-mies ei solvannut naisia, joten turhaan syytät häntä siitä.
Kun on kokenut 2 huonoa suhdetta luuletko että haluaa enää mitään suhdetta enää ?
- En ainakaan minä riittää kun sitä on niin maassa suhteiden jälkeen ja kauan että parempi ettei enää koskaan yritä - silloin ei tarvitse enää pettyä ja olla surullinen.
VaiN yksi Mies
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:42"]
[/quote]
ota se pää pois pensaasta äläkä usko tuohon ATM-paskaan. katkeruus karkoittaa naiset, älä vihaa ja solvaa naisia vaan arvosta heitä ja heidän seksuaalisuuttaan. tämä on monille ATM -miehille vaikeaa, naisviha on niin kova heidän keskuudessaan. jokainen mies saa naisen.
[/quote]
Koska naimaikäisiä miehiä on Suomessa 50 000 enemmän kun vastaavia naisia, ja kuilu senkun kasvaa, vähintään sen verran jää ilman.
[/quote]
Mutta miehissä on enemmän homoja.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:18"]ilman minkäänlaista parisuhdetta? Siis vuosikausia ilman hellyyttä, seksiä ja toisen ihmisen läsnäoloa? Miten se on mahdollista? Tarkoitan nyt todellakin sellaista, ettei oikein koskaan ole ollut minkäänlaisessa parisuhteessa, muttei myöskään harrasta hetkellisiä suhteita, vaan tyytyy olemaan yksin?
[/quote]
Siten kun on sattunut syntymään ällöttäväksi ja vastenmieliseksi, niin ei ole näes vaihtoehtoja. Onneksi elämässä on muutakin kuin seksi, kuten ystävät, harrastukset ja lemmikit, niin voi keskittyä sitten näihin seikkoihin.
N'81
Parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa :)
Mä ennen pelkäsin ihan samaa. Yksi suhde takana ja sen tuomien pettymysten takia voisin ihan hyvin olla yksin koko elämäni. Jos joku sopiva mies mun elämään tulee niin toki sitten, mutta en halua parisuhdetta vaan parisuhteen takia.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:36"]"Vaan tyytyy olemaan yksin", tämä menee taas tähän tuttuun jankkaamiseen. Monilla meistä miehistä ei ole muuta vaihtoehtoa. Kun ei kelpaa kenellekään naiselle. Onhan se elo alemman tason miehenä välillä yksinäistä ja jatkuva pillunpuute on kamalaa.
[/quote]
Tyyppi joka säälii itseään ja puhuu pillunpuutteesta julkisella keskustelupastalla saa jäädäkin yksin.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 04:05"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:52"]
Onhan noita jotka eivät vaan löydä kumppania millään. En sitten tiedä miksi.
[/quote]
Miehellä jos on pieni kalu niin jää yksin.
[/quote]
[/quote]
Jaa, eipä päde kohdallani. Keskimääräistä isommin varustettu mutta rokonarpi-ihoni pitää naiset loitolla.
[/quote] Ja paskat. Mun miehellä on ihan törkeät kuoppa-arvet, patteja,luomia ja ties mitä naamassa, tavatessamme vielä hirveästi mustapäitä ja akne, enkä edes oikeastaan kiinnittänyt niihin huomiota.
Miehellä on kuitenkin hyvä vartalo ja mielestäni komeat kasvot, vaikka jotkut pitävät rumana tai jopa pelottavan näköisenä. On myös erakkoluonne, kuten minäkin. Ylipainoista miestä en ottaisi, mutta arvet ei ole ainakaan minulle mikään ongelma :)
[/quote]
Ja mä ajattelin entisessä elämässäni atleetin vaimona etten voisi olla vatsakkaan (lievästi ylipainoisen) miehen kanssa koskaan. Ja kas, 20v menty tasatahtia ja se masu on vain söpö mun mielestä:) Toki on muuten pitkä ja sopusuhtainen, vain vatsakas iso mies. 10-20 kg ylipaino ei ollut mulle mikään ongelma. Jos tuo olisi sellaista löllöä ympäri kroppaa (jenkkakahvat, iso takamus jne) tökkisi kyllä.....
Koska ihmiset ovat erilaisia. Tajusin jo 15-vuotiaana, että en ikinä halua parisuhdetta kehenkään. En halua vierelleni jotain "vierasta" ihmistä, joka rajoittaisi elämääni. Enkä osaa vieläkään ajatella muulla tavoin, minulle se kumppani olisi ulkopuolinen, vieras ihminen, jota en halua elämääni. Olen jo yli viisikymppinen, enkä ole koskaan ollut rakastunut. Seksiä en ole ikinä kaivannut. Olen ihan kohtuullisen mukavan näköinenkin, ja moni mies on halunnut suhdetta kanssani. Mutta en vaan voi kuvitella, että jakaisin elämäni jonkun kanssa. Kun yksin saan tehdä juuri niin kuin haluttaa, ei tarvitse miettiä, milloin toinen haluaa ruokaa, milloin hän haluaa saunaan yms. Olen sosiaalinen luonne ja minulla on ystäviä ihan tarpeeksi. Parisuhdetta en ole koskaan kaivannut. Ah, miten mukavaa on elää ihan yksin omassa mukavassa kodissa, ilman että täytyy ottaa ketään muuta huomioon.
Ei se yksinäisyys ole valintakysymys aina. En minä ole valinnut olevan yksin ja yrittänyt olet löytää niin kavereita, kuin poikaystävääkin, 20 vuotias olen nyt, enkä ole koskaan saanut kavereita tai miestä itselleni, olen neitsyt enkä kehtaisi edes kertoa siitä kenellekään jos olisin kasvotusten. Enkä todellakaan ole selvinnyt sen kanssa, itkua 5h päivässä ja paha olla. En kuitenkaan enää yritä, koska kukaan ei vain puhu minulle. Minulle sanotaan että olen mukava, mutta kukaa ei puhu kuin sen sekunnin verran kun vähän tylsyyttään jutustelevat. Ei sille vain voi mitään. Pakko selvitä tai sitten tappaa itsensä
Yksinäisyys ei monellekaan ole vaihtoehto vaan ainoa todellisuus jonka kanssa joutuu elämään. Sellaisten, jotka ovat pariutuneet syystä tai toisesta, on vaikea ymmärtää ettei se pariutuminen ole kaikille niin helppoa. Se on vähän sama asia kuin kysyisi afrikkalaiselta miksei sulla oo tietokonetta.
Vierailija kirjoitti:
ilman minkäänlaista parisuhdetta? Siis vuosikausia ilman hellyyttä, seksiä ja toisen ihmisen läsnäoloa? Miten se on mahdollista? Tarkoitan nyt todellakin sellaista, ettei oikein koskaan ole ollut minkäänlaisessa parisuhteessa, muttei myöskään harrasta hetkellisiä suhteita, vaan tyytyy olemaan yksin?
Miten jotkut voivat elää parisuhteessa vuosikausia ilman hellyyttä, seksiä ja toisen ihmisen läsnäoloa? Miten se on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut voivat elää parisuhteessa vuosikausia ilman hellyyttä, seksiä ja toisen ihmisen läsnäoloa? Miten se on mahdollista?
Niin kertokaa, minäkään pariutumaton en ymmärrä.
Joillain on niin paljon muitakin ihmisiä elämässään, kiire työssä, ym. Ja miksi ihmeessä rajaat tuosta hetkelliset suhteet pois? Useimmat harrastelevat jonkinlaisia satunnaisia suhteita, vaikka eivät ole parisuhteessa. Tai heillä on pitkäänkin joku unikaveri, mutta parisuhdetta ei.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 05:59"]En ole koskaan seurustellut ja ikääkin on lähes 40-vuotta. Syy on se, että ei tällä pärstältä naista todellisuudessa saa. Seksin saanti ei tosin ole ongelma, käyn maksullisissa huorissa säännöllisesti, joka sopii hyvin, kun rahan puutekaan ei ole ongelma.
Kyllä yksinkin voi elää.
[/quote]
Suoraan sanottuna maksat raiskauksesta!!! Maksullisen seksin ostaminen on - maksullinen raiskaus!!!!
[/quote]
Raiskaus on seksiä vastoin jonkun osapuolen suostumusta. Maksullisessa seksissä molemmat suostuvat. Toinen suostuu antamaan pillunsa (tms.) toisen käyttöön ja toinen suostuu antamaan rahaa toisen käyttöön.
[/quote]
Tekee mieli kysyä mitä järkeä tuossa on??? Voisit käyttää omaa kättä, ostaa nuken tai pyytää lääketieteeltä apua jossa peniksesi toiminta loppuisi. Tuo kolmas vaihtoehto saisi olla ihan yleisessä käytössä. Vaikuttaa musta siltä että peniksen poistaminen poistaisi paljon miesten ongemista.
[/quote]
Entäs maksullisissa käyvät naiset? Lääketieteeltä apua, jossa pillun toiminta loppuisi? Vai onko tämä taas niitä kyllä miesten täytyy, mutta ei naisten- "tasa-arvo"kysymyksiä?
[/quote]
Aika vähissä on varmastikin sellaiset naiset jotka tuollaisesta olisi kiinnostunut joten todella huonon vertauksen laitoit. Miesten ongelma ja miehille hoitoapuna peniksen toiminnan lopettaminen.