Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi elää koko elämänsä yksin

Vierailija
16.06.2013 |

ilman minkäänlaista parisuhdetta? Siis vuosikausia ilman hellyyttä, seksiä ja toisen ihmisen läsnäoloa? Miten se on mahdollista? Tarkoitan nyt todellakin sellaista, ettei oikein koskaan ole ollut minkäänlaisessa parisuhteessa, muttei myöskään harrasta hetkellisiä suhteita, vaan tyytyy olemaan yksin?

Kommentit (255)

Vierailija
21/255 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:36"]

"Vaan tyytyy olemaan yksin", tämä menee taas tähän tuttuun jankkaamiseen. Monilla meistä miehistä ei ole muuta vaihtoehtoa. Kun ei kelpaa kenellekään naiselle. Onhan se elo alemman tason miehenä välillä yksinäistä ja jatkuva pillunpuute on kamalaa.

[/quote]

Löydät takuulla naisen, kunhan lopetat tuon "alemman tason mies"-mantran. "En kelpaa naisille"-asenne paistaa sinusta ja karkottaa naiset.

Vierailija
22/255 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova vaatimustaso? Monella on kyllä sellainen vaimo/tyttöystävä, että tulee olo, että mies on ollut epätoivoinen, että kuka tahansa kelpaa. Enkä tarkoita ulkonäköä, vaan joka asiasta kiukuttelevia hapannaamoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/255 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummu on elänyt melkein koko elämänsä yksin. On kuulemma aina ollut tosi kateellinen ja katkera ihminen, ja avioeron jälkeen meni vain pahemmaks. On aina pistänyt omat lapsensa ja lapsenlapsensa arvojärjestykseen ja ilmoittanut suoraan ketä rakastaa eniten ja ketä vähiten. Koska hän on niin "rehellinen ja suora" ihminen. Arvostelee jatkuvasti kaikkia, kukaan ei oo riittävän hyvä mihinkään ja kadehtii muiden perheitä. On kyvytön tekeen mitään kompromisseja tai ottamaan muita ihmisiä huomioon, valehtelee tuntemattomille ja kerää niiltä sääliä. Ja marttyyrimaisesti jaksaa koko ajan muistuttaa kuinka paljon hän on joutunut uhraamaan esim. herätessään aamuisin syöttämään lapsiaan jne (minkä aikanaan lopetti täysin koska kukaan ei voi häntä vaatia heräämään lasten takia). Edelleen jaksaa hehkuttaa omaa rehellisyyttään ja suoruuttaan, vaikka kyse on pelkästä ilkeydestä ja iitsekkyydestä. No nyt hän puolestaan ihmettelee miten hän on jäänyt niin yksin! Onpa tosiaan ihme että kukaan ei halua häntä käydä katsomassa ja kuuntelemassa katkeria arvosteluja itsestään ja muista läheisistään.

Vierailija
24/255 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut ja ikääkin on lähes 40-vuotta. Syy on se, että ei tällä pärstältä naista todellisuudessa saa. Seksin saanti ei tosin ole ongelma, käyn maksullisissa huorissa säännöllisesti, joka sopii hyvin, kun rahan puutekaan ei ole ongelma.

Kyllä yksinkin voi elää.

Vierailija
25/255 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 05:59"]

En ole koskaan seurustellut ja ikääkin on lähes 40-vuotta. Syy on se, että ei tällä pärstältä naista todellisuudessa saa. Seksin saanti ei tosin ole ongelma, käyn maksullisissa huorissa säännöllisesti, joka sopii hyvin, kun rahan puutekaan ei ole ongelma.

Kyllä yksinkin voi elää.

[/quote]

Mulla pärstä ok, mutta kalu on niin pieni ettei kehtaa käydä huorissa. Että kiitti vaan Jumala.

Vierailija
26/255 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyselee yksin eläneiden perään ja saa vastauksia sellaiselta, joka on ollut 20 vuotta naimisissa...

Vierailija
27/255 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas yksi lassukka tullut itkemään tähänkin ketjuun. oikeesti, ootte itse syyllisiä naisettomuuteenne, ryhdistykää.

Vierailija
28/255 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen elänyt koko aikuisikäni yksin. Viihdyn yksin, mutta kaipaan myös sosiaalista kanssakäymistä silloin tällöin. Introverttina persoonana kuitenkin ihmisten kanssa oleminen vie energiaa (ekstroverteille kun se päinvastoin antaa energiaa), eli olen onnellinen kun saan palata mukavalta kyläreissulta kotiin yksin. Kaipaan kuitenkin seuraa (vähemmän kuin yksinoloa, kuitenkin), eli epäsosiaalinen en missään nimessä ole, ja nautin ihmisten seurasta, kunhan tosiaan pääsee jälkikäteen kotiin lataamaan taas akkuja. Parisuhdetta kaipaan ajoittain, lapsen saantia enemmän. Ei vain ole tullut sopivaa miestä vastaan, ja mieluummin olen onnellinen yksin kuin onneton kaksin.

Vierailija
29/255 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja melkolailla aseksuaalinen; sukulaiset ja työtoverit (kumpiakin on runsaasti) täyttävät sosiaaliset tarpeeni ja ne rajoittuneet seksuaaliset tarpeet, joita minulla on, pystyn varsin mainiosti hoitamaan itsekseni. Olen sosiaalisesti riittävän kompetentti kun sitä tarvitaan, tulen toimeen lasten ja eläinten kanssa, en ole katkera, ilkeä enkä epäystävällinen ja ulkonäöltäni olen ihan normaali. En vain ole kiinnostunut  seurasta sen paremmin kuin arkielämässä kuin seksissäkään. Eikä minulla ole tähän mennessä (50+) ole ollut mitään vaikeuksia täyttää elämääni sellaisilla asioilla, jotka ovat minusta mielenkiintoisia ja viihdyttäviä.

Vierailija
30/255 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 05:59"]

Kyllä yksinkin voi elää.

[/quote]

et pääse koskaan kokemaan naisen himoa kun runkkaat haluttomiin maksullisiin naisiin. säälin sinua.

Vierailija
31/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 05:59"]En ole koskaan seurustellut ja ikääkin on lähes 40-vuotta. Syy on se, että ei tällä pärstältä naista todellisuudessa saa. Seksin saanti ei tosin ole ongelma, käyn maksullisissa huorissa säännöllisesti, joka sopii hyvin, kun rahan puutekaan ei ole ongelma.

Kyllä yksinkin voi elää.

[/quote]

Suoraan sanottuna maksat raiskauksesta!!! Maksullisen seksin ostaminen on - maksullinen raiskaus!!!!

[/quote]

Raiskaus on seksiä vastoin jonkun osapuolen suostumusta. Maksullisessa seksissä molemmat suostuvat. Toinen suostuu antamaan pillunsa (tms.) toisen käyttöön ja toinen suostuu antamaan rahaa toisen käyttöön.

[/quote]

Tekee mieli kysyä mitä järkeä tuossa on??? Voisit käyttää omaa kättä, ostaa nuken tai pyytää lääketieteeltä apua jossa peniksesi toiminta loppuisi. Tuo kolmas vaihtoehto saisi olla ihan yleisessä käytössä. Vaikuttaa musta siltä että peniksen poistaminen poistaisi paljon miesten ongemista.

[/quote]

Entäs maksullisissa käyvät naiset? Lääketieteeltä apua, jossa pillun toiminta loppuisi? Vai onko tämä taas niitä kyllä miesten täytyy, mutta ei naisten- "tasa-arvo"kysymyksiä?

[/quote]

Aika vähissä on varmastikin sellaiset naiset jotka tuollaisesta olisi kiinnostunut joten todella huonon vertauksen laitoit. Miesten ongelma ja miehille hoitoapuna peniksen toiminnan lopettaminen. 

[/quote]

Kuten arvelinkin, olet vain yksi niistä tyhmistä femakoista, joilla ei ole minkäänlaista käsitystä normaalista elämästä tai tasa-arvosta.

Vierailija
32/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 05:59"]En ole koskaan seurustellut ja ikääkin on lähes 40-vuotta. Syy on se, että ei tällä pärstältä naista todellisuudessa saa. Seksin saanti ei tosin ole ongelma, käyn maksullisissa huorissa säännöllisesti, joka sopii hyvin, kun rahan puutekaan ei ole ongelma.

Kyllä yksinkin voi elää.

[/quote]

Suoraan sanottuna maksat raiskauksesta!!! Maksullisen seksin ostaminen on - maksullinen raiskaus!!!!

Vierailija
33/255 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikäiseni (68 v.) läheinen ystävätär, joka ei koskaan ole seurustellut eikä ollut parisuhteessa. On kuitenkin erittäin sosiaalinen ja omaa laajan ystäväpiirin. On varakaskin - korkea koulutus, hyvä ammatti ja perittyä varallisuutta. Läheiset suhteet sisarusten ja serkkujen lapsiin (ja lapsenlapsiin). Kaikki eivät tunne tarvetta parisuhteisiin! Ehkä hän on aseksuaalinen, mene ja tiedä. Eikä se minulle kuulukaan.

Vierailija
34/255 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole vaihtoehtoa.

Vierailija
35/255 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ketjun aloittajan kysymykseen : miten on mahdollista olla niin TYPERÄ NAUTA, että ei ymmärrä jonkun voivan elää yksin ? 

Vierailija
36/255 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole koskaan ollut mitään kovin hyvää parisuhdetta, niin ei sellaista kauheasti osaa kaivatakaan. Ja nämä ihmiset ovat usein muutenkin olleet melko epäsosiaalisia, eli mitään hirveän läheisiä ystävyyssuhteitakaan ei ehkä ole ollut, joten se yksinäisyys tuntuu aika luonnolliselta tilalta.

[/quote]

Haha. Alapeukkujen määrästä päätellen täällä ihmetellään vain että miksi nainen voi olla yksin ja miehelle se onkin ihan oikein, kärsiköön.

Tällä naamalla se parisuhteen etsiminen on todella raastavaa ja henkisesti voimia vievää puuhaa, että välillä siitä on pakko pitää pitkiäkin taukoja. Että taas saa edes vähän voimia ottaa siipeen uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Mutta olenkin mies ja AV:n mukaan olen ansainnut tilanteeni.

Ja kyllä voin olla loppuelämäni yksin. On sentään työ, hyviä kavereita ja harrastuksia. Liikunnasta ja päihteistäkin saa hetken lohtua.

Vierailija
37/255 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:59"]

No jos ei ole koskaan ollut mitään kovin hyvää parisuhdetta, niin ei sellaista kauheasti osaa kaivatakaan. Ja nämä ihmiset ovat usein muutenkin olleet melko epäsosiaalisia, eli mitään hirveän läheisiä ystävyyssuhteitakaan ei ehkä ole ollut, joten se yksinäisyys tuntuu aika luonnolliselta tilalta.

[/quote]

Haha. Alapeukkujen määrästä päätellen täällä ihmetellään vain että miksi nainen voi olla yksin ja miehelle se onkin ihan oikein, kärsiköön.

Tällä naamalla se parisuhteen etsiminen on todella raastavaa ja henkisesti voimia vievää puuhaa, että välillä siitä on pakko pitää pitkiäkin taukoja. Että taas saa edes vähän voimia ottaa siipeen uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Mutta olenkin mies ja AV:n mukaan olen ansainnut tilanteeni.

Ja kyllä voin olla loppuelämäni yksin. On sentään työ, hyviä kavereita ja harrastuksia. Liikunnasta ja päihteistäkin saa hetken lohtua.

[/quote]

Ja viesteistä myös saa tämän kuvan. Ja tähän ketjuun negatiivisesti yksinäisiin miehiin suhtautuvista naisista suurin osa on varmasti itsekkin yksin. Logiikka? Yksinäinen mies on lassukka tai sika, yksinäinen nainen taas uhri. Pariudu siinä sitten....

Vierailija
38/255 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:12"]

Ja viesteistä myös saa tämän kuvan. Ja tähän ketjuun negatiivisesti yksinäisiin miehiin suhtautuvista naisista suurin osa on varmasti itsekkin yksin. Logiikka? Yksinäinen mies on lassukka tai sika, yksinäinen nainen taas uhri. Pariudu siinä sitten....

[/quote]Mutta onneksi palstalla ei sentään ole miesvihaa!

Vierailija
39/255 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:12"]

[/quote]Mutta onneksi palstalla ei sentään ole miesvihaa!

[/quote]

Siis en vain ymmärrä sitä logiikkaa, että halutaan mies, mutta kaikki sinkkumiehet on totaalisia paskoja.... Kannattaa sitten pokata se varattu mies, ja lopettaa tämä ristiriitainen kitinä, niin saa varmasti sen paremman miehen.

Vierailija
40/255 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla olisi mitään ongelmaa elää yksin koko elämääni. Ainoa mutta on se, että haluaisin lapsia (tosin kohta poistuu sekin ongelma iän myötä). Muuten en tarvitse miestä/kumppania yhtään mihinkään. Kaikki eivät kaipaa seksiä, hellyyttä tai jotakuta pälättämään taukoamatta korvansa juureen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi