Mikä on mielestäsi pihiyden huippu?
Kommentit (81)
karseannäköiset (siivous)rätit kylppärinkoukuissa killumassa :-o
ettei lapsenlapsi vaan vaadi itselleen sitä kärryrahaa (50 snt). Ja kertoo sitten, että kun pappa on niin tuhlaavainen ja antaa aina kärryrahan lapselle.
ja vähän huuhtasee.
Käyttää kääretortun leipomisessa käytetyn leivinpaperin uudestaan. Putsaa lastalla vaan.
että ne joskus korjattaisiin. (=vintti ja joka nurkka täynnä romua)
Ommella alkkarit, kk-suojat ja uikkarit
en tosin pihiyttäni vaan huvikseni.
Vierailija:
On edullinen, mutta niin surkeasta materiaalista, että on tyhmä säästö. Lisäksi ihan kauhean näköinen loota niine ristikkoikkunoineen.
=D
Se minun aloittamani ketju on kai poistettu kun sitä ei löydy enää. Kertokaa vaan niitä hulvattomia juttuja tähän!
Eräs tuttava (toivottavasti ei lue tätä...) soitti aikanaan aina opiskelupaikkakunnalle päästyään kotiin niin, että meni kolikkoautomaattiin ja valitsi kotinumeron ja antoi hälyttää kolme kertaa. Siitä äippä ja isi tiesivät, että poju oli päässyt perille eikä rahaa kulunut yhtään. Mikä säästö!
niitä voi myös laittaa lastenlasten pyllyn alle penkille niin yltävät paremmin syömään.
Käyttää vuosikausia kestosuodatinta kahvinkeittimessä (kai silläkin joku käyttöraja on!). Vessan käsipyyheissä vain reunat jäljellä, keskeltä kuluneet puhki. Halkaista lakana keskeltä ja ommella toisinpäin yhteen (siis reunat keskelle), jatkaa käyttöä ainakin puolella! Säästää rikkoontuneet tai kuivuneet kuulakärkikynät, niistä voi saada varaosia toisiin kyniin. Nämä tuli mieleen appivanhempien normaalielämästä...
Alkaa jo naurattaa... On sinkku-ukko ja sellaisena taitaa pysyäkin.
käyettyn addressin. Oli vain leikannut sen toisen sivun pois. Että semmosta.
> Joten käytetyt wc-paperit laitetaan vessan roskikseen,
kannattaa harkita kaks kertaa, meneekö reissuun aasian suuntaan, koska siellä jätevesijärjestelmiä ei ole suunniteltu siihen, että niihin laitettaisiin wc-paperia.
oli itsellänikin opettelemista laittaa siitä itsestään ruskea wc-paperi vessan roskiin. lisäks joskus aluksi paperi sujahti pönttöön ihan refleksinomaisesti, kun siihen on länsimaissa niin tottunut. onneks vessa ei yleensä lähtenyt siitä tulvimaan.
Meillä on sukulaisperhe, joka ei koskaan poistu kotinurkista, koska matkustaminen maksaisi liikaa. Ovat aina muka tulossa sukujuhliin ym. tapaamisiin, mutta viime hetkellä peruvat.
Sitä on paikkailtu uuden villatakin verran, mutta on " Niin hyvä neule" ... ettei voi heittää pois. Olen ostanut hänelle uusia vaatteita, mutta ne päätyvät " paremmiksi vaatteiksi" hyllylle odottamaan. Äitini ostaa viikottain Järkyttäviä vaatteita kirppikseltä, mutta ei suostu sielläkään maksamaan euroa enempää. Kaapit ovat siksi pullollaan epäsopivia ja -siistejä asuja. Itse käyn paljon kirppiksillä, mutta on mulla vähän väljempi budjetti ja siksi kivat vaatteet..
Miestä vitutti kun joutui " ylimääräisistä" sairaalapäivistä maksamaan..
Yksi meidän kaveriporukasta putosi lopulta pois piheytensä takia. Tienasi meistä parhaiten, mutta kun sovimme illallistreffejä ravintolaan, sai kamalat raivarit, jos menimme Rossoa kalliimpaan paikkaan. Alkuun jaksoimme joustaa ja kuunnella hänen kiukutteluaan, mutta sitten päätimme, että koska muut haluavat parempaa ruokaa, näin tapahtukoon. Jäi sitten piheyttään pois, kun ei suostunut maksamaan 20 euroa pääruoasta kerran parissa kuukaudessa, vaan halusi ikuista pitsamättöään. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Varastelee työpaikaltaan rasvoja, kyniä ym.. ja laittaa vanhentunutta ruokaa miehen mukana meille, ettei tarvi roskiin heittää! Kyllä ne lapset syö kaiken, YÖK!! Mielikuva anopistani = pihi sika!!
Repesin
Mun sisko ostaa kirpparilta kaiken mitä tarvii. Kuleksii sujuvasti miesten vaatteissa, tulee esittelemään mulle ja joskus yrittää kaupata hutiostojan, pummaa kyytiä aina, ja kerran tarjosi teatterissa vedet ja keksit tauolla. Keksi piti ottaa sen pakasterasiasta, pöydän alta tarjosi. Kieltäydyin kirosanojen kera, olin nääs hommannut vapaalipun hällekin suhteilla. Oli eka ja viimeinen kerta. Kärkkymässä aina multa jotain mitä kasvatan. Käy ulkomailla ja tuliaisia on sit varastettu hotellisaippua tai lentoyhtiön servetti sekä suola ja sokeri tai baarista pöllitty pahvinen lasin alunen. Ja aina valittaa hotellista lennosta ruuasta jne että saa hyvitystä. Helvetin rasittava ihminen.
tässä ketjussa, mutta eniten mua huvitti se tyyppi, jonka piti tulla sanomaan aloittaneensa samanlaisen ketjun jo aikaisemmin. Äitinä mua eniten pännii sellaiset pihtailija-äidit, jotka eivät voi ottaa lapsilleen vaippoja mukaan vaan aina lainailevat muilta.