Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Päiväkodin hoitajat kertoivat vakavina että tyttöni 1,5v puree muita lapsia :(
12.11.2007 |
Jahtaa oikein takaa suu ammollaan ja rouskaisee kaikin voimin kiinni. Siellä on moni lapsi mustelmilla ja verillä :( Ja kun heillä on nyt henkilöstövajaus niin eivät millään ehdi koko ajan pitää tyttöäni silmällä. Toivoivat että kävisimme asiaa kotona läpi tytön kanssa ja tekisimme osaltamme selväksi että pureminen EI käy.
No ollaan jankattu että pureminen on tuhmaa, ei saa purra. Kotona ei olekaan aikoihin ketään purrut.
Mitenhän tämän jutun saa selvitettyä? Tuntuu että muiden lasten vanhemmat katsoo minua pahasti kun pikku-vampyyrini on heidän lastaan vahingoittanut.
Lapselle tulee hampaita ja siitä varmaan johtuu nyt tämä ongelma.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siitä muistutuksena elinikäiset arvet poskessa ja nenässä (selkeästi näkyvät), sekä arpia käsissä, olkapäässä, selässä... =' ( Puhumattakaan niitä lukuisia itkuja joita sekä minä että lapsi ollaan tämän pikku purijan vuoksi koettu. Jopa omahoitaja on itkenyt kun minun lapseni parkuu tuskissaan, verta vuotaen.
Vastuu hoitoajalla on toki henkilökunnalla, mutta kotoa se tapakasvatus lähtee. Ei meidän lapsista yksikään (meillä on neljä lasta) ole tehnyt tuollaista toistuvasti. Satunnainen puraisu, ja olemme kitkeneet tavan samantien pois. Henkilökunta ei veny joka paikkaan. Tämä purija-lapsi on salamannopea.
Me olemme myös joutuneet ottamaan hepatiittirokotteet lapselle tämän takia. Ihmisen puremahan on moninverroin vaarallisempi kuin eläimen purema, sanotaan, ja lääkärin ohje oli että joka pureman jälkeen on mentävä lääkäriin, jos iho on rikki. Ja iho on ollut rikki. Poskesta lähti pieni pala, nenästä meni hampaat läpi, verisiä puremajälkiä pitkin kroppaa. Rokote ja lääkärireissut eivät ole ilmaisia.
Että tässä se kolikon toinen puoli, tiedoksi teille joiden mielestä kaikki lapset puree joskus, se kuuluu vain kehitykseen, ja on typerää nostaa siitä meteli.