Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä päälle 8v pojalle koulun itsenäisyyspäivän juhlan?

Vierailija
04.12.2007 |

Kutsussa luki että " juhlan arvon mukainen pukeutuminen suotavaa"

Mitä itse laittaisit lapselle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ulalla että kuinka juhlava asun tulisi olla riittäkö esim suorat housut ja kauluspaita vai pitkääkö olla tummat housut, valkoinen paita ja kraka? Puvun takkia sentään ei voine tämän ikäisen pukeutumiseen vaatia...

Vierailija
2/6 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa suorat tummansiniset housut ( " prässit" edessä), vaalea kauluspaita ja tummansininen neule. Krakaa ei poika suostu laittamaan... Ei aavistustakaan mitä muut luokkalaiset laittaa päälle, mutta nin meillä. Poika itse halusi juuri tällaiset juhlavaatteet paikallisesta lastenvaateliikkeestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauluspaita tai siisti neule käyvät hyvin yläosaksi, ja suorat housut tai vaikka siisti samettihousut jalkaan. Aika kirjavaa on pukeutuminen koulussa, jotkut tulevat puvut päällä, mutta enimmistö varmaankin edellä kuvaamissani vaatteissa.

Vierailija
4/6 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama sitten on, onko kauluspaita ja puku/slipoveri/kravatti/siisti v-neule/liivit ja ovatko housut siniset/mustat/harmaat

Vierailija
5/6 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä paitaosuudella vähän saadaan juhlavuutta. Saa luvan kelvata.

Vierailija
6/6 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheutti kovasti päänvaivaa kun en osannut määritellä juhlan " tasoa" . Poika saa mennä tummissa housuissa, kauluspaidassa ja slipoverissä.

ap