!! EX-Miehesi/Naisesi Oudoin/Inhottavin piirre/tapa??
Minun ex halusi aina tarkistaa siteestä, että oli varmasti menkat kun sanoin!
Kommentit (173)
mä repeän tähän nauruun (tosin olen juonut av-mammamaiseen tyyliin kolme siideriäkin). Läysin jopa oman vastaukseni viiden vuoden takaa. Vierailla lattioilla kippuravarpain kävelimisangstin. Terveisiä vain Antille!
- meni aamupaskalle länkkärin ja kahvikupin kanssa - käytti talvisin pitkiä kalsareita ilmen mitään alla - nukkui alasti - ei pessyt ikinä aamuisin hampaitaan ja ihmetteli, kun en tahtonut pussata - kertoi naisista, joita oli käynyt panemassa pitkin suomea ja kuvitteli olevansa Hirweän hywä sängyssä - valitti etten osaa mitään, kauhisteli miten olen lihonut tms ja sitten ihmetteli kun häivyin kaupungille pyörimään tai kaverille kahville, enkä edes pillua antanut kotiin tultuani!! - niisti hanskoihinsa, jos ei ollut paoeria taskussa - ei käyttänyt dödöä kuin "erityistilanteissa" ja haisikin sitten ihan hemmetin pahalta - joskus muna haisi niin pahalta ( vaikka olisi juuri suihkusta tullut!) että olin oksentaa, kun tuli heiluttelemaan sitä naaman eteen
Miksi pitkien kalsareiden alla pitäisi pitää mitään?Jos ei pidä niiden alla mitään, niin toivottavasti ainakin vaihtaa ne joka päivä puhtaisiin.
Mulle on itsestäänselvää, että alla käytetään alushousuja, koska käytän kuitenkin samoja pitkiksiä tai sukkahousuja useamman päivän putkeen. En oo tullut ajatelleeksikaan, että joku ei laittaisi pitkien kalsareiden alle alushousuja. Mut nehän tosiaan on kalsarit, eli ei kai sinne sitten mikään pakko ole laittaa mitään alle. :)
Miehillä ei välttämättä tule letkusta samalla syötöllä valkovuotoa tms, mitä naisilla voi tulla. Siksi pitkiä kalsareita voi minusta miehet pitää huoletta, vaikkei oliskaan boksereita alla. Paitsi tietenkin silloin, jos se pyllyn pyyhkimisen taito ei ole kovin vahvoissa kantimissa...
Minun eräs, joskin erittäin lyhytaikainen exäni pesi naamansa desinfiointiaineella. Oli kuulema parasta lääkettä akneen. Käytti virttyneitä, kauhtuneen valkoisia, perseestä löpöttäviä miesten "pikkuhousuja" (ei siis boksereita). Ei tehnyt mieli hirveästi vietellä.
Toiselle piti järjestää melkein muotinäytös ulos mentäessä, että kelpaa herralle. Muutenkin halusi kontrolloida melko tarkasti ulkonäköäni. Olisi pitänyt olla luonnollinen eloveenatyttö ja kun haaveilin hiusten värjäämisestä kirkkaamman punaiseksi oli herralla sanansa sanottavana: "Mä jätän sut, jos sä värjäät." No, minä ehdin jättää ensin. Ja värjäsin.
Minun eräs, joskin erittäin lyhytaikainen exäni pesi naamansa desinfiointiaineella. Oli kuulema parasta lääkettä akneen. Käytti virttyneitä, kauhtuneen valkoisia, perseestä löpöttäviä miesten "pikkuhousuja" (ei siis boksereita). Ei tehnyt mieli hirveästi vietellä.
esim seborrean hoitoon suositellaan käsidesiä.
ex kaiveli nenästään hel...tin isoja räkälaattoja ja liimaili niitä,vaikkapa näyteikkunaan tms. Pahin oli kerran bussireissulla,kun heräsin nokosilta,niin osoitti mulle edessä istuvan naisen päälakea,jonka oli kuorruttanut räällä 80
aivan kaameita "miehiä". Ja sit vielä ihmetellään kun naiset tykkää esim. latinoista. MIKSIKÖHÄN???? Hygienia ja tavat vähän toista luokkaa.
- meni aamupaskalle länkkärin ja kahvikupin kanssa
- käytti talvisin pitkiä kalsareita ilmen mitään alla
- nukkui alasti
- ei pessyt ikinä aamuisin hampaitaan ja ihmetteli, kun en tahtonut pussata
- kertoi naisista, joita oli käynyt panemassa pitkin suomea ja kuvitteli olevansa Hirweän hywä sängyssä
- valitti etten osaa mitään, kauhisteli miten olen lihonut tms ja sitten ihmetteli kun häivyin kaupungille pyörimään tai kaverille kahville, enkä edes pillua antanut kotiin tultuani!!
- niisti hanskoihinsa, jos ei ollut paoeria taskussa
- ei käyttänyt dödöä kuin "erityistilanteissa" ja haisikin sitten ihan hemmetin pahalta
- joskus muna haisi niin pahalta ( vaikka olisi juuri suihkusta tullut!) että olin oksentaa, kun tuli heiluttelemaan sitä naaman eteen
Tuli kuulemma aivojen ylikuormitus.
vai onko tää yleisempi tapa kuin luulin?
Ei ällöttävimmästä päästä tapoja kun tätä ketjua lukee, mutta hassua että on niin yleistä...
vai onko tää yleisempi tapa kuin luulin?
Mä kuvittelin että mulla olisi varmasti jotain annettavaa tähän ketjuun, mutta mun eksieni jutut kalpenevat näiden rinnalla. Hauskoja!
ex oli tosi takertuvaista lajia ja veti aina surkean koiranilmeen naamalleen kun lähdin omaan kotiini. Lähetteli perään tekstareita kuinka vapisee peiton alla kylmissään ja kyyneleet vaan valuu poskia pitkin kun en ole siellä. Ruokaillessa halusi laittaa meidät käsiraudoilla yhteen ja videoida sen, viesti oli se että "näin kiinni me toisissamme olemme ettei ruokaillessakaan voi olla erossa". Aina vaan me ja meidän suhde, me sitä ja me tätä, meidän suhde, meidän suhde...minä siis kävin töissä, hän oli työtön (tai jäi työttömäksi jossain seurustelun vaiheessa) ja olin lopulta hänen koko elämänsä kiintopiste. Kerran kun olin maalaamassa seiniä kotonani, hän lähetti taas nyyhkyviestin "miksen minä saa tulla auttamaan?" (mainittakoon että olen yhdeltä koulutukseltani artesaani, hänellä taas ei mitään kädentaitoja) Ja tavatessa hän änkesi kainaloon (huom. pituuseroa oli 30 cm) ja tuijotti silmiin ja ynisi. Tuli tosi äklö fiilis kun itseäni paljon isompi äijä änkeää syliin. Brrrrrrrrrrrrhhhhhhhh....
Valikoituja "helmiä":
- seksin jälkeen (ja jo sen aikana!!) haisteli äänekkäästi ja totesi, että "täällä haisee pimppi!"
- seisoo ovenpielessä ja heiluttaa munaansa.. Näin siis vaan hyllyvän mahan ja munan
- bussia odotellessa keskellä kaupunkia tarttuu kiinni ja nylkyttää mua niin kuin koirilla on tapana...
- matkalla baariin bussissa soittaa kavereilleen ja selittää joka kerta kovaan ääneen "mä oon niiiin kännissä"
- seuraa perässä vessaan ja kysyy "mitä sä teet"
- seuraa perässä kaupunkiin kun oon menossa tyttökaverin kanssa baariin. Laittaa tekstaria puolen tunnin päästä lähdöstäni, että "mä tuun kans"
- koiran kynnet piti leikata niin lyhyeksi, ettei siitä vain kuulu pienintäkään ääntä kun se kävelee lattialla
- kissat peittivät laatikoissa jätöksiään liian kovaäänisesti
- avasin iltapesulla hanan liian monta kertaa
Oltuaan juhlimassa ja runsaasti miestä vahvempaa nautittuaan, loppuyöstä jo luonani nukkuessaan, monesti nousi sängystä ja yritti alkaa kuseskella mitä oudompiin paikkoihin (työpöydän vetolaatikkoon, paperiroskikseen, ison huonekasvin juurelle ruukkuun, tietokonenäppikselle, jne).
Onneksi havahduin itsekin aina hereille hänen ylös kömpiessään ja sain keskeytettyä nämä yritykset ajoissa.
Suhde loppui aika lyhyeen muiden ärsyttävien asioiden ja yhteensopimattomuutemme vuoksi, mutta tämä oli yksi ällöttävimpiä taipumuksiaan..
- kuseskelu. Aina, kun lähdettiin jonnekin, tyypille iski hätä ja sen piti päästä pusikkoon.
- sama tyyppi jaksoi puhua ulosteestaan. Joo, se oli töissä vanhainkodissa jossa aihealue on ehkä normaali keskustelunaihe.
- toinen tyyppi jaksoi valittaa, kun käytin liian pehmeää vessapaperia. Ei kuulemma pyyhkinyt hyvin. Kaveri oli muuten paperikoneinsinööri.
- eksän anoppi söi purukumia, kun kärsi suun kuivuudesta. Ei siinä mitään, mutta kun sitä jäystettyä purkkaa oli kaikkialla, saunan lauteissa, paneeliseinän väleihin.
- valittaja. Joka lauseessa "on niin nälkä että näköä haittaa" "kylmä kuin jääkarhun perseessä", väsytti, nälätti, janotti, ei huvittanut... Jossain vaiheessa mä tajusin että se valittaa, ensin en edes tajunnut sitä kitinän määrää.
Meilläkin (siis minullakin) oli tuo ongelma, mutta paperimerkkiä vaihtamalla ongelma poistui. Mutta kyllähän ne nyt suihkussa peseytyy pois, vai miten ei muka peseydy??
josta tuli jonkinlainen outo lisäke elämään. Tiemme erosivat pian, mies lähetteli joulukortteja vuosikausia ja kun oli kulunut 13 vuotta siitä kun oli viimeksi nähty, lähetti kirjeen, jossa puhui outoon sävyyn nykyisestä miehestäni, kertoi että oli ajanut muutaman kerran talomme ohi kulkiessaan tällä seudulla jollain asioilla (n. 400 km päässä kodistaan). Lisäksi hän kirjoitti ettei hänellä ole ollut ketään jälkeeni koska kukaan nainen ei voisi ottaa paikkaani ja sen suuntaista.
Oli mustis mun vessassakäynnillekin, järkky tyyppi :O
Onko nyt jo jättänyt rauhaan? Inhottavia tollaset mielisairaat takiaiset..
Mun EX haisteli aina rannettaan, siis kokoajan nenä kiinni siinä. Siinä on kuulema hyvä haju kun kuolaa siihen, sairasta. *REPS KOPS*
kalsareissa oli usein ruskea viiva kun laitoin pyykkejä koneeseen.
Siis niillä kotona oli pytty samassa tilassa suihkuhuoneen kanssa. Siinä se sitten anto mennä ja jutteli samalla. Itse kuulun niihin ihmisiin, että paskannan mieluiten omassa rauhassa lukitun oven takana!
Jos ei pidä niiden alla mitään, niin toivottavasti ainakin vaihtaa ne joka päivä puhtaisiin.
Mulle on itsestäänselvää, että alla käytetään alushousuja, koska käytän kuitenkin samoja pitkiksiä tai sukkahousuja useamman päivän putkeen. En oo tullut ajatelleeksikaan, että joku ei laittaisi pitkien kalsareiden alle alushousuja. Mut nehän tosiaan on kalsarit, eli ei kai sinne sitten mikään pakko ole laittaa mitään alle. :)