Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

!! EX-Miehesi/Naisesi Oudoin/Inhottavin piirre/tapa??

Vierailija
31.10.2007 |

Minun ex halusi aina tarkistaa siteestä, että oli varmasti menkat kun sanoin!

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pullisteli. Varsinaisen ylpeä oli mauttomista tribaalitatskoistaan.

Yöks.

Vierailija
102/173 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan noi exät tällä hetkellä jonkun nyxiä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tollotteli työttömänä (isin rahoilla), mutta jatkuvasti puhui siitä, miten siistiä se sitten on, kun hän voi käydä töissä vaikka 2 päivänä viikossa muutaman tunnin ajan. Eli tässä exässä oudoin piirre oli ehdottomasti epärealistisuus! Toivottavasti ei pääse tj:ksi koskaan, menee siinä isin firma turhaan konkkaan..

Toinen outo tapa oli se, että jos olin exän luona kylässä, niin hän ei koskaan tarjonnut mulle mitään. Siis saattoi itse syödä leipää ja ranskalaisia mun edessä, mutta koskaan ei kysynyt, että haluaisinko minäkin jotain. Yleensä sitten join vain vettä.. ilmankos olin niin hoikka silloin.

Vierailija
104/173 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mitään tosi kummallista ja ällöä, mutta tosi rasittavaa.

Vierailija
105/173 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsi muovipusseihin postejaan ja nosti pussit tieltä pois vaatehuoneeseen.

Kun muutin pois yhteisestä osoitteestamme, oli äiti tutkimassa kaikki pussit ja laatikot, etten vaan vie mitään poikansa omaisuutta pois.

Nykyään asuvat vierekkäisissä taloissa, poika ja (äitinsä) vanhempansa.

Vierailija
106/173 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näitä piirteitä löytyy paljon.

Mentiin kihloihin, minun piti kiittää ja ylistää häntä. *häh*

Joi mehua ja purskautti ne minun päälle *yök*

Roikkui kokoajan kiinni. Ei antanut omaa rauhaa

Herätti kesken unien, ei halunnut olla yksin

Repi minulta paidan päältä. Paita hajos.

Nuoli meikit naamalta. *yöööööökkkkk*

Joi niin paljon et ei muusta väliä.

Luuli et elän pelkällä karkilla. Ei osannut ostaa ruokaa..

Ei tiskannut ikinä. Ei imuroinut.

Ajoi kännissä autolla

Kuvitteli olevansa maailman paras rakastaja. *just joo*

Ja kun jätin... Maailman loppu. Kuulema on vieläkin täys kusipää naisia kohtaan.

Mut onneks on ex ja sellaisena pysyy. Säälin niitä naisia jotka ovat häneen törmänneet.

Vierailija
107/173 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siis puhu mistään normaalista pörähtelystä, vaan megapaukuista!

Toinen inhottavuus hänessä oli se, että hän ei omistanut yksiäkään boksereita, vaan käytti normaaleja miesten alkkareita AINA! Ja usein hiippaili kotonaan pelkissä alkkareissa.. Hän oli lihaksikas, mutta hänellä oli harvinaisen epäseksikäs perse, iso.

Jos olimme bilettämässä, niin hän saattoi tarjota joko omille tai minun ystävilleen juomista. Tämä on ihan ok, mutta kun hänen tapana oli, että hän haki etkoilla jääkaapista MINUN siiderini, ja tarjoili ne sitten ystävilleen. Kerran myös tarjoili muka omana juomanaan ystävilleni pullon viiniä, jonka olin tuonut yllärilahjana talon emännälle.. Jos tästä huomautin, niin ei ymmärtänyt, mitä oli tehnyt väärin. Minä olin useimmiten kuivinsuin tämän takia.

En saanut myöskään muuttaa suunnitelmiani koskaan. Jos olin sanonut meneväni kauppaan, mutta kävinkin samalla pienen lenkin kauempana, niin piti heti tilittää, missä olin ja miksi. Usein aloitti lauseet näin, että " eikös me sovittu..." . Jos siis aamulla ilmoitin tulevani noin klo 15 kotiin, mutta päätinkin töistä tullessa käväistä vielä siskoni luona kahvilla ja olin kotona klo 16, niin minua odottaa tämä juntti, joka selittää sylki roiskuen, että " Eikös me sovittu, että tulet suoraan töistä kotiin" . Ja hänellä ei siis ollut mitään suunnitelmia tehtynä, kunhan nyt vain halusi kontrolloida tekemisiäni.

Vierailija
108/173 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

43

Vierailija
109/173 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne äänet ja hajut! Vieläkin menee kylmät väreet kun muistelen, hrrrrr!

Vierailija
110/173 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsi älyttömästi tästä asennosta ja harvoin kun suostuin, näkyi paskakikkareita perskarvoissa, ISOJA, kumma juttu etten oikeen vieläkään pidä kys. asennosta vaikka suhteesta jo vuosia...

Vierailija
111/173 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi aina että otan suihin milloin missäkin, kuulemma ihanan tuhmaa. Joo, minustakin, mutta kun esinahan alla aina ihan kamalat juustot jo muutamassa tunnissa ja se haju, öööööörks.....

Sitten olin estoinen ja pöpökammoinen...

Vierailija
112/173 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esileikkinä hänellä oli kieli kurkkuun ja hirmuista imuttelua, sitten tissien kopelointia aika rujosti ja nännien nipistelyä ja venyttelyä. Sitten käsi housuihin ja pari sormea samantien survaisten sisään, kumma juttu etten ollut heti märkä ja valitin että koskee...

Tuli paskalta alasti aamupalapöytään ja istui PÖYDÄLLÄ..... Arvatkaa pyörikö ne kikkareet mielessäni.

Kerti AINA kanvereilleen millon oli saanut ja millon ei. Ja akalla on vittu hilloviikot niin ei anna panna ku perseeseeen.... en antanut...

Vierailija
113/173 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sai olla nolona kyydissä. Ajoi aina ylinopeutta, kirosi ja raivoi kaikillle muille autoilijoille. Ajoi ihan edellä ajavan puskurissa kiinni ja kun lähti ohittamaan, katsoi aina oikein tarkkaan ja vihaisesti sitä toisen auton kuljettajaa!!

Voi helvetti että oli raivostuttavaa.

Muutenkin tosi suttuinen, lähes aina samat ällöt vaatteet päällä!

Vierailija
114/173 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nyxäni on herrasmies!

Vierailija
115/173 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanpa lisää, kun on uusia kummajaisia kertynyt.

Tapailin pari kuukautta tyyppiä, joka käytti pääosin valkeita vaatteita. Tämä siksi, että pystyi pesemään kloriitilla. Piti saakelin likaiseksi ne vaatteet ja sitten liotti kloriittivedessä ikiaikoja, ettei joudu tekemään fyysistä työtä pestäkseen. Ei tee kovin hyvää tekstiilien kuiduille, joten erityisesti alushousut ja sukat olivat ihan venyneitä ja reikäisiä ja tahraisia, kun niitä ei ollut pesty, vaan vain liotettu. Piti sitten kaksia reikäisiä alushousuja päällekkäin, että toisten ehjät kohdat peittää toisten reiät ja päällimmäisten kuminauha pitää molemmat jalassa.

Istui housuitta sohvalla ja nyppi munakarvojaan ja räkäisesti naureskellen pudotteli niitä minun päälleni. Tavattiin vain viikonloppuisin ja eka tunti meni aina tällaisen perseilyn merkeissä. Karvojen nypintää, ylipitkillä ja repeytyneillä varpaankynsillä ylpeilyä, muuta yhtä tasokasta. Minä yritin puhua järkeä ja lopulta karjuin sille. Sitten aina kun tästä alkuseremoniastaan pääsi yli, niin oli ihan mukava ja lähes asiallinen. Kunnes sitten jossain vaiheessa viikonloppua päästiinaina siihen, että kertoili naisvalloitustensa kinkyista seksileikeistä. Puhui niistä naisista exinä, mutta arvaan, että jotain yhdenillanjuttuja ja lyhyitä tapailuja.

Vierailija
116/173 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittiny tapailla ees paria kuukautta?? :O

Vierailija
117/173 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin pari kuukautta tyyppiä, joka käytti pääosin valkeita vaatteita. Tämä siksi, että pystyi pesemään kloriitilla. Piti saakelin likaiseksi ne vaatteet ja sitten liotti kloriittivedessä ikiaikoja, ettei joudu tekemään fyysistä työtä pestäkseen. Ei tee kovin hyvää tekstiilien kuiduille, joten erityisesti alushousut ja sukat olivat ihan venyneitä ja reikäisiä ja tahraisia, kun niitä ei ollut pesty, vaan vain liotettu. Piti sitten kaksia reikäisiä alushousuja päällekkäin, että toisten ehjät kohdat peittää toisten reiät ja päällimmäisten kuminauha pitää molemmat jalassa.

Istui housuitta sohvalla ja nyppi munakarvojaan ja räkäisesti naureskellen pudotteli niitä minun päälleni. Tavattiin vain viikonloppuisin ja eka tunti meni aina tällaisen perseilyn merkeissä. Karvojen nypintää, ylipitkillä ja repeytyneillä varpaankynsillä ylpeilyä, muuta yhtä tasokasta. Minä yritin puhua järkeä ja lopulta karjuin sille. Sitten aina kun tästä alkuseremoniastaan pääsi yli, niin oli ihan mukava ja lähes asiallinen. Kunnes sitten jossain vaiheessa viikonloppua päästiinaina siihen, että kertoili naisvalloitustensa kinkyista seksileikeistä. Puhui niistä naisista exinä, mutta arvaan, että jotain yhdenillanjuttuja ja lyhyitä tapailuja.

miksi,miksi ihmeessä katoit sekunttiakaan tollasta käytöstä??

Vierailija
118/173 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoittavin piirre oli sättiminen muiden ihmisten kuullen.

Vierailija
119/173 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi,miksi ihmeessä katoit sekunttiakaan tollasta käytöstä??

ensimmäisestä munakarvasta olisin heittänyt pihalle

Vierailija
120/173 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te olette nämä friikit löytäneet ja miten kummassa viihtyneet heidän kanssaan yhtään pidempään?

Miehiä on riittänyt mutta olen varmaan jotenkin poikkeuksellisen kranttu, vaativa tai jotain koska kohdalleni ei ole osunut koskaan ketään, joka olisi ollut edes lähelläkään tässä ketjussa kuvailtuja kauhistuksia.