!! EX-Miehesi/Naisesi Oudoin/Inhottavin piirre/tapa??
Minun ex halusi aina tarkistaa siteestä, että oli varmasti menkat kun sanoin!
Kommentit (173)
piereskeli kylpyammeessa niin että kuplat nousi kun oltiin siellä muka romantisesti yhdessä ja samaisella jannulla oi myös paskaa perskarvoissa, oksettavaa ajatellakkin nyt.
Toinen mässytti ruokaa ja aina oli ketsupit pitkin naamaa ja piti pyytää pyyhkimään naama ruuan jälkeen,röyhtäili myös ruokapöydässä syötyään niin että haju levis pitkälle.
Mun ex tykkäsi venytellä itseään ihan missä vain. Yhtäkkiä saattoi vaikka ravintolassa ollessamme venytellä suuri eleisesti olkapäitään, ojentajiaan yms. ja lopuksi vielä naksuttella niveliään. Kotona tuo ei olisikaan haitannut, mutta kun teki tuota venyttelyä kylässä kahvipöydässä, bussissa jne.
Asui kotona vanhempiensa luona. Sain selville, ettei omistanut omaa hammasharjaa vaan iltaisin pesi salaa hampaansa siskonsa hammasharjalla. YÖKS
En kyllä muista tätä ketjua, joten epäilen jälkimmäistä.
Samoin ällötti maiskuttelu syödessä, tapansa pestä hampaita siten että oli suu täynnä vettä (arvatkaa purskusiko sitä vaahtoa sitten suunpielistä aina lattialle ja lavuaariin ja siivosiko itse jälkiään??), inhottavaa oli myös käydä vessassa, kun hän aina parin minuutin jälkeen tuli kysymään oven taakse mitä teen ja päästänkö hänet sisään. No en todellakaan päästänyt sisälle silloin kun vaihdoin menkkasiteitä tai olin paskalla. Hän vaan jatkoi aina uteluaan ja huuteluaan oven takana niin kauan että ovi jossain vaiheessa aukesi.
Samoin ällötti moni muukin tapa. Onneksi taitaa pahimmat muistot olla jo historiaa.
uikutti ja vikisi aina kainalossani aivan kuin joku vauva tai pikkulapsi. Joskus koin olevanikin hänelle vain äiti. Iso mies lässyttää ja uhkailee mitä milloinkin, jos jätän hänet. Haki turvaa kaikista vanhemmista naisista, sukulaisistani ja tuttavistamme. Tuli hyvin naisten kanssa juttuun, mut miesten kanssa ei. Oli tuhat muutakin juttua, jotka liittyvät häneen, mut en jaksa edes muistella...YÖK
Tämän lisäksi kerjäsi jatkuvasti ihailua, raaputti jatkuvasti muniaan, ylianalysoi kaikkea, tuijotti, käveli ärsyttävällä tavalla jne, jne. Ei ole ikävä.
mainittua exää, kunnes tajusin että nehän olivatkin minun kirjoittamiani vuodelta 2007! :D
ex sanoi että "raskaudessa on se hyvä puoli että rinnat kasvaa". Ei syntyvällä lapsella väliä, niinkö?
"voi vitunvitunvittu" ja "voi hevonvitunhelvetti".
Laitetaanpa lisää, kun on uusia kummajaisia kertynyt.
Tapailin pari kuukautta tyyppiä, joka käytti pääosin valkeita vaatteita. Tämä siksi, että pystyi pesemään kloriitilla. Piti saakelin likaiseksi ne vaatteet ja sitten liotti kloriittivedessä ikiaikoja, ettei joudu tekemään fyysistä työtä pestäkseen. Ei tee kovin hyvää tekstiilien kuiduille, joten erityisesti alushousut ja sukat olivat ihan venyneitä ja reikäisiä ja tahraisia, kun niitä ei ollut pesty, vaan vain liotettu. Piti sitten kaksia reikäisiä alushousuja päällekkäin, että toisten ehjät kohdat peittää toisten reiät ja päällimmäisten kuminauha pitää molemmat jalassa.
Istui housuitta sohvalla ja nyppi munakarvojaan ja räkäisesti naureskellen pudotteli niitä minun päälleni. Tavattiin vain viikonloppuisin ja eka tunti meni aina tällaisen perseilyn merkeissä. Karvojen nypintää, ylipitkillä ja repeytyneillä varpaankynsillä ylpeilyä, muuta yhtä tasokasta. Minä yritin puhua järkeä ja lopulta karjuin sille. Sitten aina kun tästä alkuseremoniastaan pääsi yli, niin oli ihan mukava ja lähes asiallinen. Kunnes sitten jossain vaiheessa viikonloppua päästiinaina siihen, että kertoili naisvalloitustensa kinkyista seksileikeistä. Puhui niistä naisista exinä, mutta arvaan, että jotain yhdenillanjuttuja ja lyhyitä tapailuja.
aina sai olla nolona kyydissä. Ajoi aina ylinopeutta, kirosi ja raivoi kaikillle muille autoilijoille. Ajoi ihan edellä ajavan puskurissa kiinni ja kun lähti ohittamaan, katsoi aina oikein tarkkaan ja vihaisesti sitä toisen auton kuljettajaa!!
Voi helvetti että oli raivostuttavaa.
Muutenkin tosi suttuinen, lähes aina samat ällöt vaatteet päällä!
Mulla kans ollu tämmönen ajaja joka on aina paras kuski ja aina pitäny näyttää. Niin noloa
Ja vaatteet. Aina ne samat paidat, väri vaan eri. Ja tilaisuuksiin esim. Pikkujouluihin ei voinu pukea pukua vaikka kaikilla muilla oli. Samat vaatteet sielläkin.
Hiton nolo, säälin sen nyksää ku tiän että edelleen samanlainen
Aina kun paukku tuli, hän heilutteli kättään niin että hajut tulisivat paremmin nenään. Siihen sitten piti aina kommentoida "Oma pieru haisee parhaimmalta". Jä exäni on siis nainen.
Paitsi että exä oli narsisti kaikkine herkkuineen, tässä näitä viattomampia ällötyksiä:
- istui käsi housuissa sohvalla (niinkuin Al Bundy), välillä repi irti munakarvojaan ja ripotteli ne siihen sohvalle ympärilleen
- repi kovettumia kantapäistään ja pyyhkäisi ne nahankäkkyrät matolta sohvan alle. Teki tätä myös sängyssä niin että patja vaan hytkyi kun koitin nukkua.
- häpesin kyydissään, raivosi ja heilutteli keskisormeaan kaikille "huonoille" kuskeille (siis kaikille...)
- kakoi kurkkuaan aina vessassa kuin olisi tukehtumaisillaan ja räki pihalla kamalia klimppejä
- jos sen joskus sai tekemään kotona jotain, tuli minuutin päästä käsky "tuus jeesaan". Aina. Siinä sitten piti kököttää joku rukari tmv kädessä vieressä.
Niitä varsinaisia vikoja en viitsi edes muistella.
Mun nyksä on samanlainen! Paitsi että hiukset ei murene, eikä näytä miltään rotan hännältä. Ja tuo ulos kuseminen on kanssa niiiiiiiiiin raivostuttavaa. Miksi ei voisi sen vertaa jonottaa vessaanpääsyä, MIKSI EI??? Risaisia paitoja ja liivejä ei enää pidä päällä, mutta muistona säilyttää menneiltä vuosiltaan. Mua ei oikeestaan kiinnosta, että onko paidan menneisyys exän ajoilta vai vain hauskalta känni-illalta säilöttynä. Onhan minullakin muistoja menneiltä vuosilta :)
Oma exäni taasen tykkäsi leikkiä leluillani... Siis yksin sooloillen... Se oli jotenkin ällötys kun jäi siitä kiinni. Ihmekkös jos on ex :S