Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä saanut ruokamyrkytystä tai epäillyt saaneesi ruokamyrkytystä?

Vierailija
18.06.2022 |

Itse kerran huvipuistossa ostin ranskalaiset majoneesilla ja jääkahvin, majoneesi oli hel""tin ahaa eikä kahvikaan mikää makuelämys. Yöllä heräsin horkkamaiseen paleluun ja tunteeseen että oksennnan, no en oksentanut mutta kävin vesiripaskalla kuusi kertaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut ruokamyrkytyksen syötyäni kiinalaisessa ravintolassa suomessa. Meidän seurueesta puolet sairastui. 

Vierailija
2/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan kotioloissa. Söin ylikypsää hunajamelonia. Maku oli ihan OK, mutta olikin jo pilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nuorena ja tyhmänä kun olin yöllä baarista tullessa ostanut pitsan ja jättänyt sen syötyäni keittiön pöydälle, siinä se kesäauringon paisteessa kölli kun heräsin krapulassa iltapäivällä ja päätin syödä  pitsaa. Meni jokunen tunti ja maha alkoi krampata, lopulta  pas""t pärähti housuun ollessani tupakalla tuuletusparvekkeella. Ei ollut normaali krapularipuli vaan jotain muuta.  

Vierailija
4/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kotona sain. Ruoaksi oli katkarapukastiketta. Seuraavana aamuna alkoi p***a lentämään minulla ja mies tuli kesken työpäivän kotiin kun tavaraa tuli molemmista päistä. Lapsi joka oli poiminut katkaravut pois ja söi vain kastiketta, selvisi pelkällä vatsakivulla samoin vieraamme joka vain maistoi ruokaa.

Minä ripuloin 5päivää, mies oli kipee 2 päivää.

Sen koommin en ole syönyt katkarapuja.

Vierailija
5/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta sitten sain hesburgerista ruokamyrkytyksen

Vierailija
6/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti ja molemmilla kerroilla kalasta. Ensimmäisellä kerralla eräällä juhlavastaanotolla graavilohesta kuten myös työkaverini (fun fact: tarjoilimme samaa kalaa entisen pressamme puolisollekin) ja toisella kertaa punalaputetusta vakuumipakatusta pippurimakrillista. Tavaraa lensi 3 päivää molemmista päistä ja kuumetta yli 40 astetta.

Vierailija
7/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manskun Mäkkäristä.

Vierailija
8/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellalle vähän liian pitkäksi aikaa unohtuneesta riisistä. 48h meni ennen kuin ruokalusikallinen yhtään mitään alkoi pysyä alhaalla. Todella järkyttävä olo kun maha kramppaa vartin välein vaikka yrjöttävää ei enää ole. Menetin myös kolmen päivän palkan eli mekko kallis lounas 😬.

Vierailija
9/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Paistopisteeltä ostetusta riisipiirakat joka oli jäänyt pöydälle. Syyksi epäilen siis tätä, koska olin ainoa joka söi näitä.

Tavaraa tuli molemmista päistä ja paljon. Ensimmäisen kerran jotain pysyi sisällä noin 24h kuluttua. Kamala kokemus 🤢

Vierailija
10/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on ollutkin, mutta varmasti on vaikea sanoa kun selkeästi kärsin laktoosi-intoleranssista/keliakiasta/ibs ja kaikenlaista toistuvaa suolistovaivaa on ollut. Vasta tiettyjen ruoka-aineiden poisjättäminen on auttanut edes jotenkin.

Vierailija
11/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa pois muutettuani kun tein ensimmäistä kertaa ikinä itselleni ruuaksi kanaa.

Vierailija
12/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisin McDonaldsista, meni yksi päivä lyhyestä lomasta hotellihuoneessa.

Vierailija
13/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran saanut ruokamyrkytyksen Schipholin lentoasemalla, jossa söin tonnikalavoileivän ennen lentoa Suomeen. Koneessa en pystynyt syömään mitään ja kotimatkalla taksissa oli jo tosi huono olo. Onneksi taksimatka kesti vain 15 min. Sitten kotona painelin suoraan nukkumaan, mutta en saanut unta, kun oksetti niin. Lopulta parin tunnin valvomisen jälkeen päätin käydä oksentamassa ja olo helpottui sillä. Seuraavana päivänä olin jo työkykyisenä töissä, joten selvisin aika vähällä.