!! EX-Miehesi/Naisesi Oudoin/Inhottavin piirre/tapa??
Minun ex halusi aina tarkistaa siteestä, että oli varmasti menkat kun sanoin!
Kommentit (173)
Siis vaikka olisi ollut kuinka yksinkertainen juttu, aina kysyi samoin. Tuskin tarkotti sillä mitään mutta musta se oli ärsyttävää, ihan kuin mä olisin ollu jotenki vähä-älyinen jolta pitää ymmärrys aina varmistaa
Kuten eräs mun ex, jolla oli paheena kusta kylppärin lavuaariin vessanpöntön sijasta. Piti kusta steriilinä nesteenä...
Hui puistatus!
Vierailija:
Siis vaikka olisi ollut kuinka yksinkertainen juttu, aina kysyi samoin. Tuskin tarkotti sillä mitään mutta musta se oli ärsyttävää, ihan kuin mä olisin ollu jotenki vähä-älyinen jolta pitää ymmärrys aina varmistaa
Jos sä olit sen näkönen ettet ymmärtänyt? Tai jos et kommentoinut hänen juttujaan mitenkään niin halusi varmistua että ymmärsitkö varmasti.=D
Vähä niin ku et kuulitkos?;)
mulla ei ole onneksi exiä eikä miehellänikään.:)
Ei tarvi muistella tollasia oksetuksia kummankaan.
Kuulostaa tutulta. Mutta ei sen perhe mun mielestä ollut mitenkään vanhanaikainen???
runkkasi jopa 6 kertaa päivässä, vapaapäivinä siis, nukahti aina sen jälkeen, ja roinat levisi pitkin sänkyä, yök!
meidän yhteinen seksimme kesti korkeintaan minuutin kerrallaan, ja minun piti olla ylpeä kun sain häneltä tulemaan niin nopeasti, jeejee!
kävi paskalla, ja tuli alasti istumaan ruokapöytään aamupalalle, oli ilmeisesti pyyhkinyt hiukan huolimattomasti, kivat jäljet penkissä...
meikkasi minun meikeilläni, tummensi kulmiaan, ja peitteli näppyjään, laittoi joskus ripsiväriä, olisi halunnut isommat silmät, siksipä venytteli jopa sormilla silmiään.
katseli naisia koko ajan, myöskin silloin kun olimme yhdessä liikkeellä, ja totesi aina että tuokin nainen olisi hänet halunnut, siksipä minun pitäisi kiittää luojaani että olen hänet saanut.
tämmöistä idioottia olen kestänyt, en tainnut minäkään kovin viisas olla.
Samoin ällötti maiskuttelu syödessä, tapansa pestä hampaita siten että oli suu täynnä vettä (arvatkaa purskusiko sitä vaahtoa sitten suunpielistä aina lattialle ja lavuaariin ja siivosiko itse jälkiään??), inhottavaa oli myös käydä vessassa, kun hän aina parin minuutin jälkeen tuli kysymään oven taakse mitä teen ja päästänkö hänet sisään. No en todellakaan päästänyt sisälle silloin kun vaihdoin menkkasiteitä tai olin paskalla. Hän vaan jatkoi aina uteluaan ja huuteluaan oven takana niin kauan että ovi jossain vaiheessa aukesi.
Samoin ällötti moni muukin tapa. Onneksi taitaa pahimmat muistot olla jo historiaa.
todella vastenmielistä kuunnella puhelimessa mässyttävää miestä. Ei muuten puhunut ruoka suussa, mutta puhelimessa puhuessaan söi AINA jotain ja puhui ruoka suussaan.
illalla tivaamaan sängyn viereen, että " pesitkö hampaasi?" . Ikäänkuin olisin ollut pikku lapsi...
oli oikea itkupilli. Luki joka päivä lehdestä kihlautuneet ja naimisiin menneet ja itkeskeli samalla kun oli hänen mielestään niin herkkää. Seurasi mun perässä koko ajan ja vahtasi mun ilmeitä. Jos oli ärsyyntynyt ilme tuli heti kommentti; Sä et enää tykkää musta.. Aina piti puhua pelkästään tunteista vaikka yritin välillä puhua muustakin. Pienikin juttu sai hänet itkemään..Ja tämä itkupilli oli siis mies..
Hän mm. Näppärästi varasti wc-paperit, siis sellasen ainakin 25 rullan siivoojan varaston satsin, säännöllisin väliajoin työpaikaltaan. Ja jos mentiin vaikka mäkkärin autokaistalle, ja hän osti mulle veden, oli käsi ojossa :"2 mk". Sanottakin selvää ettei mitään ostanut pyytämättä, maksoin aina oman pizzan tms. Mutta me siis seurustelimme 19-23v. Ikäisinä, eikä asuttu yhdessä.
Toinen eksä sanoi aina " mä rakastan sua" noin niinkuin 10x päivässä ja siihen ei riittänyt vastaus " niin mäkin" vaan siihen vastasi " mitä sä mua???". Vastauksen piti olla täydellinen lause. Muuten ok, mutta siis 10x päivässä! Kiesus. Oltiin teinejä... Annettakoon anteeksi. Hän oli myös tosi lipevä ja likainen, farkut haisivat yyber pahalle, vieläkin muistan haarovälihien hajun, enkä muistele hyvällä.
48 oliko nimi Jussi H??? Kuulostaa NIIN tutulta.....
että ovatko teidän nykyiset kumppanit täydellisiä vai onko ääliömäisyys ja omituiset tavat vain exien yksinoikeus?
Naisen sänkiset sääret ja ulkonevat häpyhuulet, pienet tissit.(kuin poika), akne, satunnainen tupakointi, huonot kokkaustaidot ja ei ottanut poskeen usein. Römpsä tuoksui tonnikalalta, meinasi laatta lentää.
aina ajattelemattaan pyyhki nenäänsä kämmenellään, silleen alhaalta ylöspäin. en usko että nenä oli välttämättä räkäinen mutta tuo oli kuitenkin ällöä, etenkin julkisesti muiden seurassa...
sama mies käytti likaisia ja virttyneitä alusvaatteeita, yyh. ei ihme ettei multa seksiä irronnut kuin suihkun jälkeen.
Eräs exäni oli ihan yltiöpäisen pihi: kahville meneminen tarkoitti Hesburgeria ei puhettakaan, että olisi tarjonnut, vaikka itse ehdotti kahville menoa. Kerran olimme varta vasten laittautuneet lähteäksemme johonkin klubille, mutta hän kääntyi ovelta, kun yökerhoon olikin pääsymaksu. Ja vaatteet olivat luonnollistesti vuodelta 1 ja 2: virttyneitä, reikäisiä verkkareita ja pooloja, joissa kulki tyytyväisenä paitsi kotona, myös kaupungilla.
Toisella exällä oli muutamia ällöttäviä tapoja, kuten varpaankynsien leikkaaminen sohvalla ja leikattujen kynnen palojen pureskelu äänekkäästi toimituksen jälkeen. Piereskeli omaan käteensä, jota nuuhki tyytyväisenä. Syljeskeli joka paikkaan ja söi maiskuttaen suu auki. Monen vuoden koulutuksen jälkeen oppi sentään pesemään vessan jälkeensä sekä vaihtamaan puhtaat vaatteet päivittäin...
..mutta "vain" sanomalla että toi mässyttäminen on mulle ihan liian ällöä, kulkekoon missä ryysyissä tahansa tai pierköön, mutta jo ajatus koko perheestä maiskuttamassa saa niskakarvat pystyynn..
Yöks.
Yks eksä mässytti, ja mulla on myös pari naispuolista kaveria jotka edelleen syö su auki. Banaaninsyönnnin katselu = Hyi.
Noh, taitaa tossa olla tota omaa neuroottisuutta mutta mässytys on mun inhokkilistan top kolmosessa.
Vierailija: