Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rv 42+2 ja täksi päiväksi sovittu käynnistys peruttiin

Vierailija
26.09.2007 |

Ja minut laitettiin kypsymään kotiin. Uusi käynnistysaika on sitten perjantaille. Kyllä on jotenkin järkyttävää käytöstä näissä isoissa sairaaloissa. Joka kerta erilääkäri ja jokaisella omat näkemyksensä.

Ekan kerran tämä raskaus piti käynnistää vauvan ison koon takia pari viikkoa sitten. Sitten se ei ollutkaan yhden lääkärin mielestä niin kovin iso ja sitten käytiin kontrollissa 41+5 ja silloin luvattiin tälle päivälle käynnistys.

Okei, paikat ovat ihan epäkypsät,mutta niin alan olemaan minäkin, tämä lapsi ei täältä tule itsestään..

Hitto että harmittaa........

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttä tuollainen toiminta, lapselle ei enää tuossa vaiheessa ole mitään hyötyä olla kohdussa, näin sanoi täällä lääkäri minulle pari vuotta sitten. huomenna ET anna enää laittaa kotiin vaikka olis mitä, olen huomannut että pitää olla aika luja itsekin, vaikka ei jaksaisikaan. Tsemppiä sinulle.

Vierailija
42/113 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun meni vedet - nyt alkaa tapahtua =oD!

Ihan varmasti - ONNEA matkaan! Voimia!!

t. Se, joka Tammisaarea alkoi ehdottelemaan ;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huomenna kättärillä 42+2 luvattu käynnistys. Olipa piristävää lukea että voivat vielä lähettää kotiin. Tosi kiva!

Vierailija
44/113 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalaan, etkä suostu lähtemää ilman synnytystä kotia! Tosi iso riski, että istukka lakkailee toimimasta ja vauva ei saa happea yms. Isket vaa nyrkkiä pöytään, et tälläne ei vetele! Ei ne mitää vastuuta ota, jos vauvalle tuosta viivyttelytä jotai vammoja tai harmeja aiheutuu!

Vierailija
45/113 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uskomatonta miten näitä tapauksia sattuu vähän väliä... Melkein voisin arvata tekstin perusteella lääkärinkin... :/

Onnea kuitenkin ap:lle, hieno juttu että kaikki meni kuitenkin hyvin!

t. 59 tai jotain sinne päin...

Vierailija
46/113 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsikin jo syntynyt

Vierailija
47/113 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla jo vauvanhoito kiireitä kovastikin :)

Vierailija
48/113 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että kaikki meni hyvin.

Vierailija
49/113 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis olisin sinä.

Vierailija
50/113 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki meni hyvin.

Ainoa ketju täällä, mitä olen seurannut aidosti huolestuneena. Muiden lasken olevan laidasta lukien provoja. Mutta tämä antoi taas uskoa elämään.

Vierailija
51/113 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Yksi liikelaskentaan kannustanut, jolla nelosen la marraskuussa =)

Vierailija
52/113 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vierittelee kiven pois sydämeltä*

T. Se yhden naisen mielenosoittaja

Vierailija
53/113 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olis suostunu lähtemään ennen sitä. tossa on jo niin suuri riski vauvan kuolla etten alkais edes synnyttelemään, vaatisin leikkausta heti!

Vierailija
54/113 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tänne tullut vastauksia. Minä luulen ettei tästä kannata myöskään nostaa juttua, kuka sitä ottaisi tosissaan. Kyllä kait vastaavaa tapahtuu muuallakin jatkuvasti.

Ehkä nyt on aikaa jo sen verran kulunut että aika alkaa kultaamaan muistot tuostakin, vaikkei siitä nyt niin kauaa ole:)

ap

Vierailija
55/113 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtukuolemariski kasvaa nopeasti rv 42 jälkeen

Vierailija
56/113 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta toivoa kun koita kärvistellä vielä nää viime metrit, enää ei VOI mennä montaa päivää. Vaikka uskon että olet korviasi myöten täynnä odotusta.

Vierailija
57/113 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä turhautumisen.

Vierailija
58/113 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi...tekee mieli kiroilla!!!!! Vaikka mitä voi tapahtua kun viikkoja jo noin hurjasti, en ala pelottelemaan mutta kummallista touhua! Minäkin olisin jäänyt sairaalaan istumaan ja odottamaan.

Voi...!!!!!

Vierailija
59/113 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisivat sut sisälle ja aloittaisi kypsytyksen cytotekin murusella. Mulla oli myös epäkypsät paikat kaulaa jäljellä ja niukasti etusuu auki. Meni ekan cytotein jälkeen 1,5 tuntia ja synnytys oli täydessä vauhdissa niin etten itse edes tajunnut koko asiaa. Olin tosin uudelleen synnyttäjä.

mutta tiedän kyllä fiiliksen kun lääkärit vaihtuu ja niin vaihtuu myös mielipiteetkin.

Vierailija
60/113 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä