Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kyllä hoitajilta karkas mopo käsistä!!!

Vierailija
23.09.2007 |

.

Kommentit (168)

Vierailija
61/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun näille " kaikki pääsee kouluun, lyhyt koulutus, ei mitään varsinaista vastuuta kunhan vaan tekee mitä käsketään" -tyypeille vois järjestää näytösluontoisen oleilun sairaalassa, jossa hoitajina toimii vaikka talkkarit. Hyvinhän se niiltä sujuu, kun ei tässä meidän työssä tarvi kun vaippoja vaihtaa.

Vierailija
62/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso raha meikäläiselle!!! t:sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa kokeilemaan.

Vierailija
64/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisesti koulutettu. Vastuullani erään kunnan lasten huostaanotot. Palkka 2200 euroa kuukaudessa. Teen työtä myös yöaikaan (päivystys), minua uhkaillaan ja pelotellaan. Olen esimiesasemassa.

Eikö työni ole tärkeää ja vaativaa?

Ylityöni (noin 20 h/kk) korvataan vapaana, mutta ei niitä koskaan ehdi pitää. En voi kuvitellakaan asuvani samalla paikkakunnalla, jossa olen työssä. En edes lähellä. Työmatka 100 km / suunta.

Kyllä, olen harkinnut alan vaihtoa. Kyllä, paperit insinöörikoulutukseen on vetämässä. Onneksi oli pitkä matikka ja siitä hyvä arvosana. Pääsenpä joskus tästä aliarvostetusta hommasta pois. Työn on tavallaan palkitsevaa, mutta kyllä ketuttaa, että sairaanhoitajat on nostettu jalustalle. He tekevät tärkeää työtä, mutta eivät ole ainoita tässä yhteiskunnassa, joiden työllä on merkitystä.

Mistään naisten välisestä solidaarisuudesta on turha puhua tehyn kohdalla. Korotuksia voisi jakaa ALIPALKATUILLE NAISVALTAISILLE ALOILLE, joka ei ole sama kuin sairaanhoitajat. Ottaisi kerralla vähän vähemmän, ehkä muutkin saisi jotain.

Vierailija
65/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan todistusten perusteella. Eli toikkarit laitetaan paremmuusjärjestykseen ja sitten aletaan parhaimmasta laskettelemaan alaspäin kunnes kaikki hastattelu/testi paikat on täynnä.

Ostakaapa lääkelaskukirja ja laskekaa se läpi: tiesittekö, että lääkelaskutentissä ei saa olla yhtään virhettä ja lääkelaskuja on useamman tentin yhteydessä?

Ymmärrättekö te kaiken sen latinan mikä teidän epikriisissä on, hoitaja ymmärtää. Montako luuta, lihasta ja verisuonta osaat latinaksi.

Kuinka moni voisi laittaa omaiselleen kestokatetrin aseptisesti tai ylipäätään laittaa katetrin?

Moneltako teiltä onnistuu kuolevan iv lääkitys?

Minä en osaa mutta tuntemani hoitajat osaavat, ihan jokainen....

Vierailija
66/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatkin 400e parempaa palkkaa kuin minä sairaanhoitaja.

Vierailija
67/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kuvittele tilanne, jossa olet juuri lohduttanut kuolevan potilaan omaisia ja sytyttänyt vainajalle kynttilän. Sieltä haet lapset päiväkodista, jotka iloisesti esittelevät piirroksiaan. Kuinka kauan luulisit jaksavasi? Ja muista, että kuolema jää jokaiselle omaiselle takasti mieleen, joten sinun odotetaan olevan empattinen ja todella läsnä, vaikka kuolevia voi olla useita.

Kuulehan nyt hoitaja! Mulle on turha tuollaisesta tulla puhumaan, katsos kun sieltä sairaalasta ne kuolleiden omaiset tulevat minun luokseni, jonka jälkeen sitten minä tulen sinne sairaalalle sellaisella mustalla autolla, nostan vainajan arkkuun puen jne. Ja arvaa mitä, teen tätä useita, useita kertoja viikossa ja mulle maksetaan 1550 ¿/kk ja tyytyväinen olen. Ja kyllä, jaksan iloisesti katsoa lapseni piirustuksia työpäivän jälkeen. Se on kuule vaan työtä, vaikka sydämellä sitä teenkin ja vielä omassa yrityksessä! Jos sinä alat jokaisen ysikymppisen perään itkemään, niin olet kyllä ihan väärässä paikassa.

t. 75

Vierailija
68/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä muuta voi odottaa? ne älykkäät kun hakéututvat muihin hommiin

Vierailija
69/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutodistukset olleet aina huippuluokkaa, mutta idioottihan mun täytyy olla kun sairaanhoitajaksi opiskelin, tällaisten paskapäitten asennevammaisten kansalaisten sairaanhoitajaksi. Paetkaa hoitajat alalta, minä pakenen ainakin! Kun ihmisten asenne on tämä niin äkkiä pois alalta

Vierailija
70/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tämä oikea asenne?? Hei haloo!

Vierailija
71/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi isojen liikeyritysten johtajilla, joilla sitten siihen lienee varaa. Hoitajat ovat OPISTOtasoisen koulutuksen saaneita, pitääkö palkka sitten olla jotain muuta kuin sen tasoinen kuin nyt on.

Ihmeellistä, kun tässä vaahdotaan yhteiskunnan arvoista ja muusta skeidasta samalla. Yhteiskunnan arvot tällä hetkellä on sellaiset, ettei KUKAAN saa mitään.

Olen lapseni kanssa joutunut viimeisen 16 vuoden aikana olemaan paljon sairaalassa ja ikävä kyllä lähinnä ajattelen, ettei minulla ole juurikaan töissäni aikaa tuolla tavalla taukoja pitää. Toisekseen minua on aina tarvittu mukaan hoitamaan lapseni.

Vierailija
72/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet hoitaja ja koulutuksesi on ehkä amk? Sosiaalityöntekijöillä on ylempi korkeakoulututkinto eli ovat yhteiskuntatieteiden maistereita ja kuitenkin palkka on nuin surkea!

Minusta on väärin, että sairaanhoitajat ruikuttavat huonosta palkasta, vaikka korkeammin koulutetut esim sosiaalityöntekijät saavat suhteessa koulutukseen vielä huonompaa palkkaa!!!

Vierailija
73/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä mielikuvitus, siitä pisteet.

Hautaustoimistoon tullaa kyllä pikkaisen jo eri mielialassa kuin osastolle. Ja minähän ne olen sinne ohjannut, ihan vaikka teidän

mainoksenkin voin antaa, jos huvittaa:)

Enkä muistaakesni puhunut 95v:sta, sillä kuten olet huomannut saattohoidetaan myös nuoria, valitettavasti.

Ja harvoin itketään potilaisen perään, mutta herkkyys ei ole heikkoutta vaan voimaa, you know.

Vierailija
74/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin akateemisuus raahataan mukaan. Kohta joku kirjastontätikin yhtynee keskusteluun, voi jeesus!

Vierailija
75/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 11 prossaa ei riitä korottamaan palkkoja kuopasta muiden tasolle. Tästä on kyse.

Vierailija
76/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myös teidän saattohoito-osastonne henkilökunnalla ei ole minkäänlaista oikeutta antaa minkään hautaustoimiston mainosta tai edes sanallisesti mainita yhdenkään nimeä. Tarkistapa vaikka esimieheltäsi! Joo, täytyypä ottaa Suomen Hautaustoimistojen Liittoon (taas) yhteyttä, ettei nää hommat edelleenkään ole hoitajien päässä selvillä.

T. 75

Vierailija
77/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

helvetin akateemisuus raahataan mukaan. Kohta joku kirjastontätikin yhtynee keskusteluun, voi jeesus!

Olisivat sairaanhoitajatkin käyneet akateemisen koulutuksen (lääkäriksi), niin ei tarvitsisi ainakaan palkasta ruikuttaa!

Vierailija
78/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on todella väärin että te väitätte että toiset ei arvosta teidän työtänne yms. Eihän se arvostus suoraan näy palkoissa! Ei ainakaan monellakaan alalla ole näin! Arvokasta työtä tekee niin monet veronmaksajat että turha nyt on vain tuosta ruikuttaa? Eihän toisetkaan suureen ääneen valita palkoistaan ja työn raskaudesta vaikka monella siihen olisi kyllä aihetta! Löytyy paljon aloja joissa tienaa huonommin ja jos heille olisi tarjottu jotain 12% korotuksia palkkoihin niin varmasti olisivat olleet TYYTYVÄISIÄ. Kun täytyy kuitenkin tajuta että kunnilla ei ole mitään suuria rahamääriä pistää teidän palkkoihininne tuosta noin vain! Jotain 20% korotuksia, ihan utopiaaaaaa.

Vierailija
79/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikean heittojen heiton heitit!

Kysynpä kuitenkin, että eikö muilla kuin akateemisesti koulutetuilla ole oikeutta vaatia asianmukaista palkkaa? Vastaisitko!

Vierailija
80/168 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa olet itse asioinut hautaustoimistossa, kun niin hyvin tiedät missä mielentilassa omaiset ovat? Keskimäärin ihminen asioi hautaustoimistossa 1,7 kertaa elämänsä aikana, joten uskon, että minä tiedän hieman paremmin missä mielen tilassa ihmiset siellä on.. Ja itse et taida olla hoitaja, kun et esimerkiksi näitä mainostamisasioita tämän paremmin tiedä..

75