Energiaa tarvitseville
Olis hetki aikaa välittää energiaa sitä tarvitseville. Otan maksimissaan kymmenen pyyntöä, kun en tiedä ehdinkö heillekään kaikille välttämättä energiahoitoa tekemään.
Pyydän taas, että hoidon ajaksi sinulla olisi mahdollisuus hiljentyä ja keskittyä vastaanottamiisi energioihin. Suljet silmäsi ja rauhoitut :)
Saan melko usein hoitoa tehdessäni viestiä hoidettavaan liittyen, kerron niitä sitten palautteessani. Samoin toivoisin sinulta myös kommenttia viestiäni ja hoitoa koskien, kun energiavirtaus on loppunut.
Hoito kestää noin kymmenisen, viitisentoista minuuttia. Riippuen aina vähän tilanteesta.
Ja ei ole välttämätöntä kertoa mihin vaivaan tahtoo energiaa, koska energia menee aina sinne missä sitä eniten tarvitaan. Mutta muutoin olisi hyvä jos viestisi olisi vähän pitempi kuin yksi lause, saan paremmin yhteyden sinuun siten.
Aloitetaanko?
Kommentit (29)
Seide:
Sinusta tuli heti kovin " leijuvainen" olo. Ikäänkuin astelisit jalat ilmassa, vähän unenomaisessakin tilassa. Käytännössä kertonee taipumuksesta elellä piliviliinopissa tai tulevassa, siitä ettei keskity tarpeeksi tähän hetkeen ja huomaa mitä asioita elämässä juuri nyt on. Maadoittumista tarvitset siis, ja sitä sinulle läheteltiin. Vedettiin jalkojasi takaisin maanpinnalle ;) Maadoittuminen käytännössä tarkoittaa ihan arkisia askareita, joihin keskityt ja eläydyt. Tilanteita jolloin olet täysin läsnä. Kokeile vaikka tiskaamisella ;) Tunne millaista vesi on, miltä se tuntuu, ikäänkuin et olisi koskaan kokenut veden olemusta. Keskity elämän pieniin asioihin tässä ja nyt, se auttaa tähän leijuvaiseen olemukseesi.Oletko kiinnostunut henkisistä asioista? Enkeleistä ja energioista? Sinua ympäröi vaaleahko aura, joka kuvastaa mielenkiintoa näitä asioita kohtaan. Sitä, että etsit omaa totuuttasi ja olet sitä löytänytkin jo. Enkelisi ovat ihan lähelläsi, minusta tuntuu että tunsitkin heidän kosketuksensa tämän hoidon aikana.. sellaista kutittelua, nenän kohdilla? ;) Sinun aurassasi virtaa myös parantava energia, pystyisit siis käsilläsi energiaa välittämään ja sillä hoivaamaan ilman sen kummempia kursseja. Ehkä kuitenkin alkusysäykseksi sinun olisi hyvä jostain tietoa tähän liittyen hankkia. Energiat tunnet kuumotuksena kämmenissäsi ja muualla kehossasi.
Miltäs kuulostaa? :)
Aamu alkoi migreenillä, edes pakka buranaa ei siihen helpottanut, onneksi pääsin nukkumaan puoliltapäivin, ja sain itseni suunniilleen kuntoon taas kun piti lähteä poika hakemaan hoidosta.
Kiitos sinulle Seide kun jaksat kanssaihmisiin näin paneutua :)
rakasta miestäni, joka on TODELLA ahdingossa jossain... Kiitos!
lievä masennus ja muutenkin olen tänään erittäin voimaton, istun vain koneen ääressä ja lapsi katsoo piirrettyä :(
Kaikki energia on tervetullutta tai muuten jää kotityötkin tekemättä.
Keskity nyt hetkeksi. Sulje silmäsi ja yritä hiljentää mielesi. Hetken päästä saatat tuntea energiat, tai nähdä/kokea jotain. Aloittelen hoitoa heti kun olen tämän viestin lähettänyt.
:)
Takana on huonosti nukuttu yö enkä millään meinaa päästä alkuun opiskelujuttujen kanssa. Syyllisyys vaivaa, kun lapsikin on päiväkodissa ja äiti vain laiskottelee.
Lisäenergia tekisi hyvää, vaikka nyt onkin hieman parempi jakso menossa (tai ehkä parempi elämä).
Minulle myös, kun nämä työasiat stressaa..
haluan kolmannen lapsen ja haluaisin tänään kertoa siitä miehelleni....jänskättää :) tarvitsen voimia!
Tunsin ensin viiltävää kipua oikeassa munasarjassasi, onko sinulla ollut ongelmia kuukautis-/raskausasioissasi? Vaiva ei ole vielä vakavimmillaan, sillä tuntemus meni nopeasti ohitse. Myös iskiasvaivasta sain viitteitä, tämäkin oikealla puolella tuntui. Näihin sait parannusta ja hoitoa, erityisesti tuota munasarja-asiaasi hoivattiin. Oranssia energiavirtaa sinne läheteltiin urakalla.
Jaksamistasi varten sinua hoivattiin sekä punaisella että keltaisella energiavirralla. Punainen lisää elämänmoimaasi, sellaista perusenergiaa jonka avulla jaksat arjen askareitasi suorittaa. Keltainen tuo lisää iloa ja onnea, hymyjä. Pirsitystä ja positiivisen ajattelun vahvistumista. Masennustasi hoivattiin siis :)
Ohimennen sain käsityksen että raskaus on elämääsi vielä tulossa, jossain vaiheessa.
Halauksia paljon <3
Keskity siis, ja sulje silmäsi :)
Tarvitsisin lisää energiaa myös.
Sairastan masennusta. Elämä vie kaikki voimat ja hyvä jos jaksan itseäni hoitaa, kun lapsen saan hoidettua.
Hammaslääkäri olisi ja kaksi viisaudenhammasta poistetaan ja pelottaa kamalasti.
Masennukseen saan lääkitystä, mutta voimat ei silti riitä... =(
Kurjuutta lisää että laskuja kasa ja rahaa ei ole, kun saan kelan rahaa sairaana ollessa... =' (
Näkyisikö minulle ollenkaan parempia aikoja?
Entä onko minulla näkijän lahjaa, kun toisinaan siltä tuntuu että voisi olla.
Kiitos.
KM
sairastamisen ja piiiitkän jatkuneen stressin takia olen todella uupunut, töissä silkkaa itsepäisyyttäni... olisin todella kiitollinen kaikesta avusta.
8kk ikäiset keskosina syntyneet vaativat kaksoset, leikki-ikäinen esikoinen joka vaatii myös huomiota, kotityöt, koira, lievä masennus, toivottomuus, surumielisyys, haluttomuus.
Energiaa todella tarvitsen lisää!
Reagoitko tapahtumiin elämässäsi vatsallasi? Vatsasi alueella nimittäin oli valtaisa jännitys, ikäänkuin jännittäisit jotakin niin paljon että vatsasi lihaksetkin jännittyvät kivikoviksi. Rauhoitu, rentoudu. Tähän pelkoosi/jännitykseesi jotain asiaa kohden, lähti rentouttavaa energiaa. Koeta tietoisesti rentouttaa vatsalihaksesi, hengitä syvään ja tunne miten ne pehmenevät. Pitemmän päälle tämä jännitystila ei tee hyvää sinulle, saatat saada ruoansulatus vaivoja ja muita lihaskipuja. Jopa munuais/sappikivien vaaraa näytettiin olevan. Yritä siis rentoutua.
Flunssaista oloa.. päänsärkyä, kurkun karheutta tunsin. Näihin hoivaa lähettiin.
Sitten. Oletko raskaana? Näin aivan pienenpienen alkion, johon kohdistettiin punaista energiaa. Elämänvoimaa. Tämä pieni on kasvamassa, samoin näin vihreää energiaa joka tässä tapauksessa kuvaa myös uuden elämän alkamista. Jos et ole jo raskaana, niin olen melkoisen varma siitä että ihan pian olet. Alla kaksi kuukautta, melkein tekisi mieli sanoa että kuukausi. Tulethan tästä asiasta kertomaan palautteen, aiemmin en ole näin selkeästi saanut tietoa pienestä ihmisenalusta.
Rakkautta ja valoa sinulle <3
Olen sairaana ja työelämässä on epävarmuutta, joka rassaa. Tuntuu siltä, etten voi enää jaksaa yhtään mitään. Pääsisi vaan nukkumaan johonkin viileään, pimeään ja hiljaiseen paikkaan. Kyllä tämä tästä taas helpottaa, kunhan saan kivut hallintaan, mutta sitä ennen pieni energianlisäys ei olisi pahaksi.
Reagoin/jännitän tosiaan vatsallani, olen aina tehnyt niin. Ja flussaankin taidetaan olla tulossa koko perhe. Kaikki valittelevat tukkoista oloa. Hassua kyllä tunsin jotain säteilyä tai kihelmöintiä suun ja poskien alueella joidon aika. Lämmön tunne taas tuntui alavatsan ja reisien seutuvilla.
En tietääkseni ole raskaana. Meillä ei tällä hetkellä yritetä lasta. Toisaalta esikoinen oli ihan täysi yllätys, joten pitää kai tarkkailla tilannetta :)
4
Sinusta tuli heti kovin " leijuvainen" olo. Ikäänkuin astelisit jalat ilmassa, vähän unenomaisessakin tilassa. Käytännössä kertonee taipumuksesta elellä piliviliinopissa tai tulevassa, siitä ettei keskity tarpeeksi tähän hetkeen ja huomaa mitä asioita elämässä juuri nyt on. Maadoittumista tarvitset siis, ja sitä sinulle läheteltiin. Vedettiin jalkojasi takaisin maanpinnalle ;) Maadoittuminen käytännössä tarkoittaa ihan arkisia askareita, joihin keskityt ja eläydyt. Tilanteita jolloin olet täysin läsnä. Kokeile vaikka tiskaamisella ;) Tunne millaista vesi on, miltä se tuntuu, ikäänkuin et olisi koskaan kokenut veden olemusta. Keskity elämän pieniin asioihin tässä ja nyt, se auttaa tähän leijuvaiseen olemukseesi.
Oletko kiinnostunut henkisistä asioista? Enkeleistä ja energioista? Sinua ympäröi vaaleahko aura, joka kuvastaa mielenkiintoa näitä asioita kohtaan. Sitä, että etsit omaa totuuttasi ja olet sitä löytänytkin jo. Enkelisi ovat ihan lähelläsi, minusta tuntuu että tunsitkin heidän kosketuksensa tämän hoidon aikana.. sellaista kutittelua, nenän kohdilla? ;) Sinun aurassasi virtaa myös parantava energia, pystyisit siis käsilläsi energiaa välittämään ja sillä hoivaamaan ilman sen kummempia kursseja. Ehkä kuitenkin alkusysäykseksi sinun olisi hyvä jostain tietoa tähän liittyen hankkia. Energiat tunnet kuumotuksena kämmenissäsi ja muualla kehossasi.
Miltäs kuulostaa? :)
Kiitos Seide! Kommentoin vasta nyt, halusin ensin nähdä sainko tarvitsemaani rohkeutta iltaa varten!
Seide: Onko sinulla päänsärkyä oikealla puolella enemmän, sain kuvaa että tämä on lähinnä stressistä johtuvaa. Sitä hoivailtiin, rentoutusta päänalueen lihaksille lähettiin
7: Stressiä olen aina purkanut päänsärkyinä ja hampaita narskuttelemalla. Päänalueen lihakset olivat yhteen väliin jopa niin kipeät että hankin purentakiskon hampaisiini. Päänsärkyjä ei ole nyt enää liiemmin ollut, mutta oikealla puolella minulla on hammassärkyä, taitaa olla juurihoito edessä.
Seide: Stressisi tuntuu myös harteillasi. Kovin raskaita taakkoja painontunteesta päätellen siellä kannat. Hellitä hieman, ainakin puolet huolista saisit harteiltasi heittää pois, ne kun eivät ole sinun omiasi vaan toisilta kerättyjä. Taidat tuntea tämän myös ihan fyysisenä kipuna harteittesi alueella. Hierontakin auttaa, mutta suurimman avun saat kun tosiaan luovut ylenmääräisestä murehtimisesta ja toisten asioitten liiallisesta huolehtimisesta. Pyydetään sanomaan että niin ihanaa kuin se onkin, kun olet empaattinen, niin älä itsesi kustannuksella sitä tee. Tuosta kun ei ole apua kenellekään. Nämä ihmiset kyllä selviävät, ja sinusta on enemmän apua iloisena ja elinvoimaisena, kuin siellä kaivonpohjalla heidän kansaan murehtimassa.
7: Stressaan myös niskahartiaseudulla ja välillä saan jopa noidannuolen niskaani, enkä saa päätäni kääntymään ilman fysioterapeutin apua. Huolehdin ja murehdin aivan mahdottomasti. Lähinnä huolehdin kuitenkin omaa elämääni, en niinkään suoranaisesti kanna toisten taakkoja. Läheisistäni huolehdin kuitenkin ja monesti harmittelen ja spekuloit itsekseni olinko jotain henkilöä kohtaan liian epäkohtelias ja tyly. Haluan ottaa kaikki huomioon ehkä liikaakin omalla kustannuksellani - en halua koskaan pahoittaa kenenkään mieltä.
Seide: Rohkeutta läheteltiin, onnea tulevaan iltaan ;)
7: Illalla sängyssä uskalsin ottaa vauvakuumeeni puheeksi mieheni kanssa. En jänskätellyt turhaan; mies ei oikein lämmennyt vauvahaaveilleni. Itkin koko yön. Aamulla mies sentään lupasi harkita asiaa. Että toivossa nyt eletään.
Kiitos sinulle Seide todella paljon!!