Onko se niin että hoikat pitävät kesästä, ja ei niin hoikat talvesta?
Kommentit (50)
Kyllä se on niin, että jäätelön syöminen aiheuttaa hellettä!
Mä rakastan kesää. Tykkään muista vuodenajoista. Olen lihava. 😁
Olen hoikka vilukissa joten kesä sopii hyvin. Talvella palelen.
Olen hoikka ja kevät ja syksy on suosikkivuodenajat. Mutta ei talvi ja kesäkään mitenkään häiritse, niissäkin puolensa. Mihin perustit teoriasi?
Ei ole. Olen hoikka ja inhoan kesää.
Kyllä se niin on. Afrikassa ei paljoa ole tukevia, kun on niin kuuma.
Olen läski, inhoan talvea ja talvikuukausia ylipäätään
Olen ei-niin-hoikka ja rakastan kesää.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja kevät ja syksy on suosikkivuodenajat. Mutta ei talvi ja kesäkään mitenkään häiritse, niissäkin puolensa. Mihin perustit teoriasi?
Ap varmaan hihittelee että hihihih hoikat tykkää kesästä koska silloin on lämmintä eikä palellu ja inhoavat talvea koska silloin palelevat. Ja pulskat inhoavat kesää koska läkähtyvät painonsa takia ja rakastavat talvea koska ei palellu kun on vararasvaa.
Hekoheko hyvin vistikästä siis....
Rasvakerros lämmittää. Siksi hylkeetkin pitävät viileästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka enkä pidä kesästä. Lempivuodenaikani on syksy.
Oletko kalpea? Olen huomannut, että usein ne hoikat, jotka eivät ole kesäihmisiä, ovat kalpeita ja sellaisia iholtaan, että palavat helposti auringossa.
Oikeastaan tuon olen huomannut enemmän kuin painon vaikuttavan asiaan, eli olen vähän eri linjoilla kuin AP. Helposti ruskettuvan ihon omaava pullukka nauttii helteistä, ja helposti palava hoikka pysyttelee sisällä/varjossa ja nauttii kun helteet on ohi ja syksy tulee.
Ei ainakaan mun kohdalla. Olen kaikkea muuta kuin hoikka ja vihaan talvea.
Kyllä, ihmisten mielipiteet riippuu aina niiden painosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kalpea? Olen huomannut, että usein ne hoikat, jotka eivät ole kesäihmisiä, ovat kalpeita ja sellaisia iholtaan, että palavat helposti auringossa.
Oikeastaan tuon olen huomannut enemmän kuin painon vaikuttavan asiaan, eli olen vähän eri linjoilla kuin AP. Helposti ruskettuvan ihon omaava pullukka nauttii helteistä, ja helposti palava hoikka pysyttelee sisällä/varjossa ja nauttii kun helteet on ohi ja syksy tulee.
En todellakaan nauti helteistä, vaikka halutessani ruskettuisin helposti.
t. pullukka
En ole mitään mieltä siitä, mistä muut ihmiset tykkäävät. Mä tykkään kaikista vuodenajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan tuon olen huomannut enemmän kuin painon vaikuttavan asiaan, eli olen vähän eri linjoilla kuin AP. Helposti ruskettuvan ihon omaava pullukka nauttii helteistä, ja helposti palava hoikka pysyttelee sisällä/varjossa ja nauttii kun helteet on ohi ja syksy tulee.En todellakaan nauti helteistä, vaikka halutessani ruskettuisin helposti.
t. pullukka
Okei eli olet AP:n havaitsemaa porukkaa.