Energiaa tarvitseville
Olis hetki aikaa välittää energiaa sitä tarvitseville. Otan maksimissaan kymmenen pyyntöä, kun en tiedä ehdinkö heillekään kaikille välttämättä energiahoitoa tekemään.
Pyydän taas, että hoidon ajaksi sinulla olisi mahdollisuus hiljentyä ja keskittyä vastaanottamiisi energioihin. Suljet silmäsi ja rauhoitut :)
Saan melko usein hoitoa tehdessäni viestiä hoidettavaan liittyen, kerron niitä sitten palautteessani. Samoin toivoisin sinulta myös kommenttia viestiäni ja hoitoa koskien, kun energiavirtaus on loppunut.
Hoito kestää noin kymmenisen, viitisentoista minuuttia. Riippuen aina vähän tilanteesta.
Ja ei ole välttämätöntä kertoa mihin vaivaan tahtoo energiaa, koska energia menee aina sinne missä sitä eniten tarvitaan. Mutta muutoin olisi hyvä jos viestisi olisi vähän pitempi kuin yksi lause, saan paremmin yhteyden sinuun siten.
Aloitetaanko?
Kommentit (29)
Sinulle rauhoittavaa lisäenergiaa. Rintakehäsi alueella tuntui poltetta, onko ongelmia keuhkoihin liittyen/ hengitykseen vai kannatko noin suurta huolta työasioista?
Sinuun valutettiin violettia energiaa. Tämä rauhoittaa ja antaa toivoa ja uskoa hankalissakin tilanteissa.
Muuta viestiä en sinulle saanut, näihin asioihin vain nyt keskityttiin.
Kiitos,
ei ole ainakaan mitään flunssaa nyt. Työhuolet painaa kovasti.
Kiitän sinua, olo oikeasti rauhallisempi.
kerkeisitkö antamaan minulle energiaa?
Minun pitäisi kohta lähteä sinne hammaslääkäriin.
Kiitos jo etukäteen.
Onko sinulla päänsärkyä oikealla puolella enemmän, sain kuvaa että tämä on lähinnä stressistä johtuvaa. Sitä hoivailtiin, rentoutusta päänalueen lihaksille lähettiin
Stressisi tuntuu myös harteillasi. Kovin raskaita taakoja painontunteesta päätellen siellä kannat. Hellitä hieman, ainakin puolet huolista saisit harteiltasi heittää pois, ne kun eivät ole sinun omiasi vaan toisilta kerättyjä. Taidat tuntea tämän myös ihan fyysisenä kipuna harteittesi alueella. Hierontakin auttaa, mutta suurimman avun saat kun tosiaan luovut ylenmääräisestä murehtimisesta ja toisten asioitten liiallisesta huolehtimisesta. Pyydetään sanomaan että niin ihanaa kuin se onkin, kun olet empaattinen, niin älä itsesi kustannuksella sitä tee. Tuosta kun ei ole apua kenellekään. Nämä ihmiset kyllä selviävät, ja sinusta on enemmän apua iloisena ja elinvoimaisena, kuin siellä kaivonpohjalla heidän kansaan murehtimassa.
Rohkeutta läheteltiin, onnea tulevaan iltaan ;)
Rauhoitu, sulje silmäsi. Anna intuitiosi tulla mukaan.
<3
Alaselkäkipuja, vasemmalla puolen? Pistavaa, pianostavaa. Tänne olet kerryttänyt kaiken käsittelemättömän surun ja vihankin lapsuudestasi. Ne asiat, joita et ole halunnut kohdata, ovat siellä ja tuntuvat jo fyysisenä kipuna. Samalla tavoin kuin ahdistus sydämessäsi, joka tuntui vaativana, nämä kaikki liittyvät masennukseesi. Sinuun lähettiin ikäänkuin valopalloja. Nämä ovat uuden alun " siemeniä" . Ne avaavat sinussa lukkoja, joita et ole saanut auki, tuovat käsittelyä vaativat asiat pintaan jotta voisit päästää niistä irti ja tervehtyä. Puhdistumista, sitä tulet kokemaan. Samalla nuo valopallot jäävät auraasi, niistä ikäänkuin itää uusia ajatuksia, oivalluksia, tukevat henkistä kasvuasi. Tulet huomaamaan ja oivaltamaan asioita, jotka muuttavat ajatusmaailmaasi, maailmankuvaasi, sinua, koko elämääsi. Nämä siemenet ovat nyt itämässä, ja niiden tuloksen tulet huomaamaan tulevassa.
Masennustasi tullaan nyt hoitamaan kunnolla. Kun muistot nousevat pintaan, älä paina niitä takaisin. Anna niitten tulla, koe ne, itke kyyneleesi ja sitten päästä asia menemään anteeksiannon kautta. Anna anteeksi itsellesi ja asiaan liittyville osapuolille. Lähetän valoa ja rakkautta teille kaikille, tee sinäkin niin.
Intuitiosi tulee vahvistumaan, mutta ensin sinun täytyy hoivata itsesi kuntoon.
Enkeleitä polullesi!
Vierailija:
Tarvitsisin lisää energiaa myös.Sairastan masennusta. Elämä vie kaikki voimat ja hyvä jos jaksan itseäni hoitaa, kun lapsen saan hoidettua.
Hammaslääkäri olisi ja kaksi viisaudenhammasta poistetaan ja pelottaa kamalasti.
Masennukseen saan lääkitystä, mutta voimat ei silti riitä... =(
Kurjuutta lisää että laskuja kasa ja rahaa ei ole, kun saan kelan rahaa sairaana ollessa... =' (Näkyisikö minulle ollenkaan parempia aikoja?
Entä onko minulla näkijän lahjaa, kun toisinaan siltä tuntuu että voisi olla.
Kiitos.
KM
Koetan lopuille neljälle jotka tähän mennessä ovat ilmoittautuneet, lähetllä energiaa illemmalla.
Kovasti toivon yhä edelleen että kommentoitte hoidon jälkeen, tunsitteko mitään, miten koette viestini jne. Suoraan saa sanoa, jos menee pieleen näkyni ja tuntemukseni.
Valoa tähän päivään,
Seide
asioita. Usein turhaankin. Mies paljon työmatkoilla ja tuntuu, ettei ole tarpeeksi jutteluseuraa. Olen sosiaalinen ihminen, mutta ystävien tapaaminen hankalaa. Tuntuu myös, että tällä hetkellä olen ystävien kanssa liikaa eri elämänvaiheissa ja kaikilla vain omat kuviot tärkeitä. Kaipaisin myös energiaa. Kiitos etukäteen:)
Kirjoitusvirhe aiemmassa viestissäni, siis tarkoitin että alle ( ei siis alla) kaksi kuukautta, tai kuukausi, niin tämä pieni on kasvamassa kohdussasi.
Kun saat asian tietoosi, tule kertomaan ;)