Lue keskustelun säännöt.
Mun esikoinen aiheuttaa valtavasti päänvaivaa. Rakastan poikaa valtavasti. Kuopus taas..
23.10.2007 |
Kuopus on sellainen peruskiltti lapsi, pelkään että jää liian vähälle huomiolle. Rakastan toki häntäkin, mutta hän menee vähän siinä sivussa. Ja nyt olen vielä raskaanakin...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko se sitten oikein, se on eri juttu..