Ottasistko tälläistä miestä? ..siis minulla itselläni on jo suomalainen mies, ei ole siitä kyse.
hän on ulkomaalainen 25v. 185 cm ja ihan ok. näköinen. ei mikään komeen komea mutta siis ihan mukiinmenevä. Ei juo mutta polttaa kyllä.
Iloinen, rauhallinen ja avulias, lapsirakas mies.
Tekee kotitöitä käskemättä eikä pyöri kavereiden kanssa kartsalla.
Ei ole koskaan ollut parisuhteessa taikka seurustellut. Ei ole uskonnollinen eikä ole kiinnostunut politiikasta taikka siis uskonnoista.
Koulutustakaan ei juuri ole.
Kommentit (33)
Olen kait sitten rasisti. Pohjoismaalaisen miehen huolisin jos muutkin asiat kansalaisuuden lisäksi natsaisi.
On kuitenkin senverran fiksu mies.
Vierailija:
On kuitenkin senverran fiksu mies.
Kukaan fiksu ihminen ei jaottele ihmisiä alkuperän mukaan... Siis mitä??? Nimenomaan ihmiset jaetaan eri alkuperän mukaan eri luokkiin. (vrt. kiinalaiset, eurooppalaiset, latinot jne.) Kuinka rasismipelkoinen täytyy ihmisen olla, jos pitää edellä mainittuja sanoja rasistisina? Miksi ihmeessä tämän miehen alkuperä on näin suuri salaisuus?
Miksi sinun on niin vaikea hyväksyä, että ihmisiä on eri kulttuureista? Miksi automaattisesti kuvittelet, että jos jonkun alkuperää kysytään, se kysytään nimenomaan rasismin takia?
Otetaanpa esimerkki, joka kuvaa hyvin sitä, miten jotkut rasismiksi leimaantumista pelkäävät ulottavat " rasismin" jokaiseen asiaan. Kuvitellaan, että tapaat ravintolassa uuden ihmisen jonka kanssa alat keskustelemaan. Loukkaannutko sinä, kun tämä uusi ihminen kysyy mistä olet kotoisin? Aivan, eihän kukaan normaali siitä loukkaannu! Kuitenkin pidät sitä automaattisesti rasismina, jos tämä sama kysymys esitetään esim. tummaihoiselle tai vaikka tälle sinun aloituksesi miehelle!
Rasismia ei ole kulttuurierojen toteaminen vaan ihmisten kohteleminen eri tavalla ulkonäöstä johtuen!
Nyt on kyllä pakko todeta, että en enää ihmettele miksi mies ei ole koskaan seurustellut... Mikään ei ole rasittavampaa kuin ihminen joka näkee rasismia kaikessa!
mutta ei sen tarvitse tapahtua ennakkoluuloisesti!! Nimenomaan fiksu ihminen mielestäni tajuaa kulttuurieroja...
olen muuten itse naimisissa ulkomaalaisen (ja erinäköisen...) miehen kanssa.
d) ei ole koulutusta e) ei ilmeisesti ole paljoa kavereitakaan /harrastuksia
Tuossa tuo salaperäinen kansallisuus on enää pikkuseikka eikä lapsirakkaus ja kotitöiden teko pelasta.
Vierailija:
hän on ulkomaalainen 25v. 185 cm ja ihan ok. näköinen. ei mikään komeen komea mutta siis ihan mukiinmenevä. Ei juo mutta polttaa kyllä.
Iloinen, rauhallinen ja avulias, lapsirakas mies.
Tekee kotitöitä käskemättä eikä pyöri kavereiden kanssa kartsalla.
Ei ole koskaan ollut parisuhteessa taikka seurustellut. Ei ole uskonnollinen eikä ole kiinnostunut politiikasta taikka siis uskonnoista.
Koulutustakaan ei juuri ole.
pelkän passin perusteella? minun elämänkokemus (11v. ulkomailla, kolmessa eri maassa) sanoo että joka maassa on hyviä ja huonoja ihmisiä.
kiva seurata tätä keskustelua sivusta. :D)
Oikeesti ei hän nyt ihan kouluttamatonkaan ole kuulema, on YO. sikäläisestä koulusta. Sitä en tiennyt.
ap-
että jo siitä tulee monilla ongelmia että suomalaisella miehellä on erilainen tausta niin ajattelepa sitten tilannetta kun ne taustan _TODELLAKIN_ ovat erilaiset. Ei niin etteikö kaikki voisi sujua, mutta kun täälläkin tota moku-palstaa lukee niin yhtä pettymystä toisen perään. Ja juuri näistä kulttuurieroista johtuen.
Jos " ottaisin" vaikka jonkun jostakin Afrikan valtiosta tulleen, nin sillno kyllä erityisesti toivoisin melko hyvää koulutusta, sillä yliopistopiireissä näkemykset ovat yleensä melko erilaisia kun jossain maaseudulla (puhun nyt edelleen Afrikasta). Ja joo, sillä on myös eroa onko valkoinen eteläafrikkalainen vai köyhistä oloista tuleva sierraleonelainen.
niin hänellä voi tulla kulttuurieroja, suuriakin, suomlaisten kanssa. Eli kansalaisuudellahan ei sinänsä ole mitään väliä.
ei ois minulle sellainen mies ikinä kelvannut, siitähän tulisi itselleenkin tosi likainen olo.
on ihan tarpeeksi nuori vielä miettimään ja aloittamaan koulua. Vaihtaahan useat ihmiset vanhempana ihan toiseen ammattiin, silloinkin pitää käydä koulua tai kursseja.
Sen mistä maasta hän on kotoisin haluaisin tietää siksi, että minua ei kiinnosta ulkonäöllisesti kaikki maailman kansallisuudet. Siis joissakin kansoissa on omat ominaispiirteensä.
Muuten kuvailu kuulostaa kiinnostavalta. Itse olen jo naimisissa ja perheellinen. Naimisissa ulkomaalaisen kanssa.