Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottasistko tälläistä miestä? ..siis minulla itselläni on jo suomalainen mies, ei ole siitä kyse.

Vierailija
11.09.2007 |

hän on ulkomaalainen 25v. 185 cm ja ihan ok. näköinen. ei mikään komeen komea mutta siis ihan mukiinmenevä. Ei juo mutta polttaa kyllä.

Iloinen, rauhallinen ja avulias, lapsirakas mies.

Tekee kotitöitä käskemättä eikä pyöri kavereiden kanssa kartsalla.

Ei ole koskaan ollut parisuhteessa taikka seurustellut. Ei ole uskonnollinen eikä ole kiinnostunut politiikasta taikka siis uskonnoista.

Koulutustakaan ei juuri ole.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus on hankalampi järjestää kuin tupakoinnin lopetus.

Miettisin vakavasti, ja jos tyyppi ei ole kunnon töissä edes, niin ... en ottaisi. Tai jos ei ole yhtään kunnianhimoa tai tavotteita. Mut jos on jotain, ja pyrkii eteenpäin, tai on hyvässä työpaikassa, ei koulutuksen puute sitä estä aina, niin mikä ettei sitten.

Vierailija
2/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on jos ei oo 25v ikään ollu vakituisessa parisuhteessa, joten en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa ihan narsistilta.. tai jossain vaiheessa puhkeaa kyseiset " ihanuudet" pintaan. Tuollainen mies olettaa sitten vaimonkin olevan samanlainen ja harvemmin kaksi samanlaista löytää toisensa..

Vierailija
4/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut seikat ratkaisee loput.

Pilin pituus ensimmäisenä.

Vierailija
5/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo koulutuksen puute on itselleni todella pitkä miinus. siis EN ottaisi. Ja mulla on intialainen mies, jos se nyt tähän mitenkään liittyy :)

Vierailija
6/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies muuten nappaa, ei tolla kansalaisuudella ole mitään väliä. Toi koulutus ja kokemattomuus parisuhteesta ehkä mulla hillitsisi sitä kiinnostusta, kun ei tunne tyyppiä. Mutta jos noi ap:n luettelemat ominaisuudet sopisi itselleni, ei tosiaan olisi väliä onko eskimo, intialainen taikka venäläinen.

Vierailija
7/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksen puute on pitkä miinus, mutta korjattavissa.

Se, miksei hän ole vielä koskaan seurustellut, ihmetyttää myös. Mutta eivät kaikki halua seurustella vain seurustelun vuoksi, joten eipä sekään niin suuri asia loppujen lopuksi ole.

Vierailija
8/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietysti kouluttamattomuus ja tupakan poltto on iso miinus.

Vierailija
9/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka maalaisen kanssa... sillä suomalainen elämä poikkeaa joistakin maista hyvin runsaasti ja yhteentörmäyksiä - vaikeitakin sellaisia voi tulla. Itse en uskaltaisi ottaa sitä riskiä, vaikka mies olisi miten upea tahansa. Eli ystävänä vois olla ihan ok, mutta ei kumppaniksi.

Vierailija:

Jos mies muuten nappaa, ei tolla kansalaisuudella ole mitään väliä.

Vierailija
10/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on kyllä pitkä miinus, pystyykö siitä luopumaan?

Mistä voit muuten tietää miten hän tekee kotitöitä (sinkkuna on ihan eri asia kuin vakiintuneessa parisuhteessa...) jos hän ei ole koskaan kenenkään kanssa edes seurustellut?

Ja onko tuohon seurustelemattomuuteen jotain syytä? (itse ajattelen että yleisestiottaen tuon ikäiset ovat ehtineet jo seurustelemaan ainakin kerran, mutta tietysti on mahdollista ettei ole seurustellut vaikka ei mitään vikaa olisikaan, jos on esim. ujo)

Koulutus on täysin yhdentekevää, kunhan kuitenkin ajattelee elättävänsä itsensä ja perheensä sitten aikanaan jollakin muulla kuin tuilla tai rikoksilla.

Ja pakko myöntää että kyllä minäkin sen maan tahtoisin tietää, sillä kulttuurilla on kuitenkin melko paljon vaikutusta ihmiseen ja hänen käsitykseensä elämästä, arvoista, sukupuolirooleista jne.

Vierailija:

hän on ulkomaalainen 25v. 185 cm ja ihan ok. näköinen. ei mikään komeen komea mutta siis ihan mukiinmenevä. Ei juo mutta polttaa kyllä.

Iloinen, rauhallinen ja avulias, lapsirakas mies.

Tekee kotitöitä käskemättä eikä pyöri kavereiden kanssa kartsalla.

Ei ole koskaan ollut parisuhteessa taikka seurustellut. Ei ole uskonnollinen eikä ole kiinnostunut politiikasta taikka siis uskonnoista.

Koulutustakaan ei juuri ole.

Vierailija
11/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihmisen kulttuurinen tausta vaikuttaa paljon. Katsos kun ei ole mitään normia olemassa siitä, millainen ihminen on, vaan kulttuuriset tekijät vaikuttavat todella paljon.

Vierailija:

Jos mies muuten nappaa, ei tolla kansalaisuudella ole mitään väliä. Toi koulutus ja kokemattomuus parisuhteesta ehkä mulla hillitsisi sitä kiinnostusta, kun ei tunne tyyppiä. Mutta jos noi ap:n luettelemat ominaisuudet sopisi itselleni, ei tosiaan olisi väliä onko eskimo, intialainen taikka venäläinen.

Vierailija
12/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ylipäätään ymmärrä mitä merkitystä sellasella on jos ihminen on muuten ok?

ap

Vierailija
13/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monissa maissa ei edes tunneta mitään seurustelua, ja ekat kokemukset on monilla lähes kolmikymppisinä. ei se ole mikään ongelma mulle. mutta kouluttamattomuus on - ja jos nyt vasta aloittaa, se kestää vuosikausia. itse en enää tässä elämänvaiheessa ottaisi miestä, jolla ei ole koulutus- ja työkuviot yms. selvät.

Vierailija
14/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista eniten..ja sitten tuo kouluttamattomuus.

Värillä ei mulle sinällään ois väliä, kun vaan ei ois niin hirmu tiukasta kulttuurista, jostain missä naista kohdellaan kuin ovimattoa tms..

Muuten kuulostaisi ihan hyvältä..ni, jos mulla ei miestä jo olis;)

Vierailija
15/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n antamien tietojen perusteella ei ole mitään syytä epäillä kynnysmatoksi joutumista (tai ehkä sen miehen kannattaisi pelätä sitä, jos finskin ottaa) tvs. stereotypiaa. Ennakkoluulot jyllää taas av:llä.

Vierailija
16/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen koko elämään vaikuttaa osittain perimä, kulttuuri, vanhemmat, kokemukset lapsuudessa, jne. jne.

Sillä, mistä ihminen on lähtöisin, on valtavasti tekemistä sen kanssa millaiseksi ihminen kasvaa!

On täysin selvää, että jos suomalaisen perheen identtisistä kaksosista toinen adoptoidaan Ruotsiin ja toinen Somaliaan, heistä kasvaa täysin erilaiset ihmiset erilaisilla arvoilla ja tavoilla, huolimatta siitä että he ovat aluksi olleet täysin identtiset.

Ja ihmisten erilaiset arvot ja kulttuurit taas aiheuttavat paljon törmäyksiä suhteessa. Jos ihmisillä on täysin erilainen käsitys esimerkiksi tasa-arvosta, lemmikkien kohtelusta, lastenkasvatuksesta, asunnosta, töistä, rahanjaosta ja sukulaisista, lienee selvää että yhteiselossa tulee olemaan aika paljon ongelmia verrattuna samoista lähtökohdista peräisin olevien suhteisiin.

Ei ole rasismia todeta, että eri kulttuureista tulevat ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija:

koska en ylipäätään ymmärrä mitä merkitystä sellasella on jos ihminen on muuten ok?

ap

Vierailija
17/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian nuori, polttaa, ei ole kunnianhimoa

kansallisuus kiinnostaisi

Vierailija
18/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy se, että ei ole uskonnollinen eikä kiinnostunut politiikasta.

Nämä ovat tärkeitä asioita itselleni. Olen muslimi ja naimisissa.

Vierailija
19/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvin onnellinen ja minulle ei suomalainen mies sopisi vaikka olen siis itse supisuomalainen. Meillä on samanlainen arvomaailma.

Minusta on ällistyttävää että joillakin on ensi peräti vaatimuksena kokeneisuus seurustelusuhteissa!!!

Kuinka ihminen voi olla parempi kumppani jos hänellä on takanaan monta eroon päättynyttä, eli epäonnistunutta suhdetta? Mitä hyötyä sellasesta on että kumppani on valmiiksi kaikki kokenut?

Vierailija
20/33 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihonvärillä tai alkuperäisellä kansalaisuudella olekaan mitään väliä, vaan sillä, missä ihminen on kasvanut, minkälaisessa ympäristössä ja kulttuurissa.

Ei tietenkään ole mahdotonta olla onnellinen aivan kenen kanssa tahansa, ja tottakai ihmisen luonne ratkaisee hyvin paljon.

Kuitenkin, mitä erilaisimmista olosuhteista mies ja vaimo tulevat sen enemmän varmasti tulee ongelmia, vai sanoisinko haasteita ratkaista ongelmat. Suomalainen ja ruotsalainen ovat huomattavasti lähempänä toisiaan kuin suomalainen ja Ghanalainen, tämä kai on sanomattakin selvää.

Toki henkilökemioiden pitää matsata, mutta johan täällä palstalla jo on parisuhdeongelmia, jotka kertakaikkiaan perustuu miehen ja naisen erilaiseen kotikasvatukseen lapsuudenkodissa. Arvatkaapa sitten tuleeko näitä kriisitilanteita kun toinen tulee vaikka maasta, missä miehellä on tapana olla 10 vaimoa.

Ap:lle: koulutuksen puute olisi mullekin miinus, tai ihmettelisin, miksei ole koulutusta tai työtä.

Terv. myös ulkomaalaisen kanssa naimisissa oleva.