Olisi hetki aikaa..
Voisin hetken aikaa vastailla teille. Voin katsoa tulevaan tai menneeseen. Entiset elämät, aurakuvaus, enkeleitten/oppaitten viestit.. energiaakin voin lähettää.
Toivomuksena vain yksi pyyntö per kysyjä, muuten menee liian kauan aikaa yhdelle. Kanavoinneissa olen vielä aika alussa, muutenkin ottakaa huomioon että 100% oikein näkijää ja tulkitsijaa ei ole.
Palaute olisi mukavaa :))
Seide
Ps. mitä useampia " mitä näet minulle" tai " tuleeko vielä yksi lapsi" viestejä täällä on, sen hankalampi minun on niihin vastata energioitten vuoksi. Senpä takia mitä persoonallisemman viestin kirjoitat (siis jotain sinusta itsestäsi mukaan, tavalla tai toisella) sen paremmin saan sinusta " kiinni" ja vastaaminen on helpompaa. Ei tietenkään tarvitse elämäntarinaansa kertoa eikä mitään vastaavaa, mutta mielellään siis ainakin enemmän kuin parin sanan kysymys..
:)
Kommentit (130)
Suuuri ruskea tiilitalo toisessa kaupungissa. Onko se meille vai pitääkö unohtaa?
Onko sinulla ollut päänsärkyä, kohdistuen tuohon otsan alueelle? Siin ätuntui vihlontaa, sanottiin että johtuu suurelta osin silmistäsi tuo särky. Kyyneleitä tuntui polttelevan kanssa silmien takana, annan niitten tulla. Päänsärkysi parannettiin, tunsin kivun helpottavan.
Seuraavaksi välitettiin hoitoa sydämeesi. Sinne syttyi pieni liekki, joka kuvaa sitä miten se polttaa kaiken vanhan surun ja käsittelemättömät asiat pois ja antaa tilaa uudelle alulle. Sinun pitää vain antaa niitten valua ulos itsestäsi, antaa niiden mennä, ja päästää irti. Siten ne poistuvat eivätkä sinua enää vaivaa. Sydämesi puhdistuminen on nyt alkanut, ja se tulee kestämään vielä jonkin aikaa. Älä siis pelästy surullisia tunteita tai muistoja menneistä. Ne ovat menossa pois, siksi nousevat ensin pintaan.
Siunausta, rakas ystävä.
Opiskelen alalle, josta en ole ihan varma, sovinko sille. Näetkö mille uralle/alalle suuntaudun? Näkyykö työrintamalla muutenkaan mitään? Lisäksi kaipaan elämääni lähestä ystävää, sellaista ei lähistöllä nyt ole. Miltä sillä saralla näyttää? Näetkö auraani tai värejäni? Osaatko sanoa, millaisella polulla menen, tai minne se mahtaa johtaa? (hups, tulipa isoja kysymyksiä...) Kiitos etukäteen!
haluaisin " tietää suuntaa elämälleni" eli tuntuu että uran ja suhteen osalta jokin käännekohta olisi meneillään, vaan ei tiedä miten jatkaa...Terveydessä jotakin pielessä?
Siis mihin tämä elämä on menossa ja mitä näet osaltani.
Kiitos jos jatkat vielä:)
Haluaisin tietää ihan yleisesti tulevaisuudesta? Lähinnä rakkaus asiat kiinnostavat.
Adelene
Vierailija:
Saanko jatkaa nykyisessä työssäni vielä vuodenvaihteen jälkeenkin?
Ja voinko auttaa vanhempiani päätöksessään?
Älä puutu vanhempiesi päätökseen, millään tavalla vaikka tahtoisitkin. Ole tukena, ole kuuntelijana, ole läsnä. Mutta älä anna sanojesi vaikuttaa siihen mihin ratkaisuun he päätyvät. He tekevät kyllä päätöksen, joka tuntuu heistä oikealta ja hymyilevin kasvoin heidät myöhemmässäkin näen. Asiat menevät siis juuri siten kun on tarkoitettu, eli parhain päin.
Työasioissa tulee, että ensivuonna jokatapauksessa tulee näihin muutos. Minusta työpaikka vaihtuu, ainakin jollain tavoin uudistuu kokonaan työasiasi. Älä pelkää tätä muutosta, sillä se on askel parempaan suuntaan. Vielä tuntuu hieman takkuiselta nämä työenergiat tässä, mutta ovat helpottumaan päin ajan kanssa.
mitä näet avioliitostani? tuleeko perheen kanssa matkoja tänä vuonna, jos niin onnistuuko ne? kiitos:)
" 89
Vierailija:
Olen kolmekymppinen kotiäiti ja elän hyvässä parisuhteessa mieheni kanssa..... jne
Meillä on poika joka on jo kolmannella luokalla. Epäilen että odotan tyttöä tällä hetkellä? Yksi keskenmenoista on jäänyt koko perheelle hyvin raskaana mieliin. Jopa lasemme siitä välillä puhuu ja mietiskelee asiaa vaikka tuosta on jo lähes 3 vuotta aikaa. Ehkä näit tämän lapsen yhtenä lapsistamme? Lisää lapsia emme enää taida tehdä/yrittää kun kaikki on ollut niin vaikeaa. Olemme kahdestakin lapsesta kiitollisia. Jospa tämä odotus nyt sitten päättyisi onnellisesti niin olisimme siitä kovin onnellsia. Kerroit että näet muuton vieraalle paikkakunnalle? Kuinkakohan kaukana tuo paikka on? Ja missä vaiheessa muutto tapahtuisi. Olemme miettineet usein sitäkin vaihtoehtoa että mitä jos miehen työt loppuisivat täältä ja siirto tulisi johonkin satojen kilometrien päähän?! Sekin on jollain tavalla mahdollista. Mutta en usko että ihan parin vuoden sisällä tapahtuisi. Olemme kyllä laajentaneet aluetta josta etsimme taloa. Noin 30 kilometrin säteeltä nykyisestä asuinpaikasta. Mutta tarkoititkohan nyt että muuttaisimme vielä kauemmaksi? Toki eri paikkakunnalle muuttaminen mietityttää vaikka vain viereiseen " pitäjään" muuttaisimme.
Oli jollain tavalla huojentavaa lukea tekstiäsi. Sait minulle rauhoittavan olon ja mielen. Kiitos siitä! Kaikkea hyvää sinulle :)
voisitko lähettää minulle voimia ja energiaa:) olen jollain tasolla hyvin uupunut elämääni, näetkö miksi? miksi liittoni huolestuttaa minua?
Vierailija:
olen vaalea nainen, kahden lapsen yksinhuoltaja. Haasteet lasten kanssa painavat mieltä, toivoisin kuulevani enkelini / oppaani viestin minulle tähän tilanteeseemme.
Kiitos
Näen kauniin punertavaan, lilaan kaapuun pukeutuneen enkelin, hän kertoo nimekseen Rosaline. Hän ojentaa kätensä sinun yllesi.
" Lapseni, lapseni. Anna minä olen tässä, tunnen kipusi, kyyneleesi, pelkosi jota et uskalla ajatella. Ei sinulla tarvitsekaan, anna ne minulle. Anna minun huolehtia sinusta ja lapsistasi, sillä se on tehtäväni ja mikään ei saa minua kiitollisemmaksi kuin se, että luotat minuun. Luovutat murheesi minulle. Voi sinua, pientä. Anna kyyneleesi virrta, minä otan ne kyllä kiinni, kuivaan silmäsi. Näetkö tähdet? Muistatko, mitä ne merkitsevät? Kauneutta, loputonta rakkautta, uskoa ja luottamusta. Ne ovat lahjani sinulle, ja tahoisin ne sinulle nyt antaa. Tunne tämä suunnaton Rakkauden Valo, jota sinulle nyt välitän. Se on energia, joihin haluan sinut ja lapsesi kietoa, nyt ja aina. Hätää ei ole, minä ja enkelijoukkoni olemme auttamassa. Ihan kaikessa. Sinua ja lapsiasi rakastetaan niin paljon, olette upeita. "
Rauha ja rakkaus olkoon perheessänne.
Vierailija:
seikkoja, mitä muutto tuo elämääni muutoksia?Olen tummahiuksinen, kolmekymmentä vuotias leijonanainen.
Ajat ovat aina hankalia, mutta sanoisin että puolen vuoden aikahaarukassa muuttosi tapahtuu. Alkuun näkyy hiukan yksinäisyyttä, epävarmuutta, ikäänkuin et oikein uskaltautuisi aloittamaan " uutta" elämääsi. Mutta muista, että se ensimmäinen askel on aina vaikein, sen jälkeen otat oikeita tanssiaskelia edetäksesi ;) Helpotuksen tunnetta, ihan kuin olisit karistanut taakkoja pois harteiltasi, tällainen tunne välittyy muuttosi myötä.
Tsemppiä :)
Minulle ihan mitä tulee ja miten ehdit...
Syksyn kulku kiinnostaa, mutta toisaalta myös se aura.
Olen päälle kolmenkympin perheenäiti - aika peruskamaa :) Palautteen lupaan varmasti sekä suuren kiitoksen kera halauksen.
Justiina
Vierailija:
Näetkö meille joskus vielä lisää lapsia? Olen nuori (23v) kahden lapsen äiti, milloin ja miten näet työelämäni alkavan ja mille alalle minun kannattaisi suuntautua? Vaikuttavatko miehen työasiat minuun jotenkin?
Lapsiasiaan saan, että lisää lapsia sinulle tulee myöhemmin. Ajankohta ei ole vielä oikea. Noin kolmenkympin kieppeillä suunnilleen, ehkä vähän ylitsekin. Ainakin yksi, toinen näkyy jotenkin häilyvänä, olisiko sitten että tulee yllätyksenä tämä pieni tai sitten on jotain ongelmia muita. Terve lapsi, mutta jokin odotuksessa tai sen alussa ei mene kuten nämä kolme muuta.
Työelämääsi näkyy alkuun työtä, joka ei ole aivan sinun omaa alaasi. Et juurikaan viihdy siinä, mutta teet sitä paremman puutteessa. Tuona aikana sitten saat jonkin tapahtuman tai henkilön kautta osviittaa tulevalle ammatillesi, löydät sen mitä haluat tehdä. Tähän tulevaan alaasi liittyy jotenkin luonto tai luonnon materiaalit ja kädet. Vihreää näytetään ja sydäntäsi, joka on mukana täysillä ;)
:) Iloa ja valoa sinulle :)
Vierailija:
Suuuri ruskea tiilitalo toisessa kaupungissa. Onko se meille vai pitääkö unohtaa?
Nyt kun kerroit, niin kyllä minä tämän talon näen. Tai sen päädyn ikkunoineen. Mutta tähän samaan näytetään myös valkoista kivi/tiilitaloa, ihan kuin jokin pylväs olisi siinä etuoven edustalla? Näistä jompikumpi minusta on se, joka tulevassa kotinne on.
Olen siis nro 9. Se, jolla otsachakrat ja ankh-ristit näyttäytyivät energialähetyksen aikana. :)
Tuo keltainen talo voi hyvinkin olla jo olemassa ja mieheni kanssa usein puhummekin, mitä tekisimme talolle, jos se olisi meidän.. :) Eli kai me hyvällä tiellä ollaan?
Mutta kysyisin vielä tuosta chakrasta ja rististä ja Egyptistä. Egypti ei ole kuin ollut mielenkiintoinen maa monen muun rinnalla. Mutta liittyvätkö nuo muut asiat siihen, että jotenkin tiedän tietäväni miten asiat menevät ja unissani hyvästelen aina poismenneet ja tiedän herätessäni, että näin myös tapahtui? Siis jonkinlaista intuitiota tms., mutta vahvemmalla tavalla? Voinko luottaa siihen, että en ole pöljä, vaan henkinen vahvistuminen näihin asioihin on oikeasti totta ja jatkuu edelleen iän myötä? Omituisia ehkä kyselen, epävarma ainakin olen. Vai mitä ne voisivat tarkoittaa?
Sinulle oikein lämmin ja luja halaus. Olet aivan ihastuttava persoona tällä palstalla. Siihen olisi itse kullakin pyrittävä. :)
Terkuin, nro yhdeksän..
Tuollaisena minä itsekin muuttoni näen :) Siksi sitä olenkin suunnittelemassa. Sydän sanoo että se on minulle tarpeen.
Taakkoja tulen jättämään taakseni, sen tiedän jo nyt. Ehkä suurin asia on se oman rohkeuden löytäminen joka sitten taas inspiroi ottamaan niitä tanssiaskeliakin!
Kiitos vastauksestasi!
Näkisitkö vielä että ehdimmekö tapaamaan rakkaani kanssa ennen muuttoa? Tuleeko hän käymään luonani?
Seide:
Vierailija:
seikkoja, mitä muutto tuo elämääni muutoksia?Olen tummahiuksinen, kolmekymmentä vuotias leijonanainen.
Ajat ovat aina hankalia, mutta sanoisin että puolen vuoden aikahaarukassa muuttosi tapahtuu. Alkuun näkyy hiukan yksinäisyyttä, epävarmuutta, ikäänkuin et oikein uskaltautuisi aloittamaan " uutta" elämääsi. Mutta muista, että se ensimmäinen askel on aina vaikein, sen jälkeen otat oikeita tanssiaskelia edetäksesi ;) Helpotuksen tunnetta, ihan kuin olisit karistanut taakkoja pois harteiltasi, tällainen tunne välittyy muuttosi myötä.
Tsemppiä :)
ja esittää jatkokysymyksen:
Miten näet elämäni tästä eteenpäin. Tilanteeni on ollut raskas pitkään, mutta jotain muutoksen tuulia tuntuu olevan liikkeellä. Näkyykö muutoksia rakkaus-, työ- tai opiskelukuvioissani?
Jos vain ehdit vielä vastata.
Seide:
Vierailija:olen vaalea nainen, kahden lapsen yksinhuoltaja. Haasteet lasten kanssa painavat mieltä, toivoisin kuulevani enkelini / oppaani viestin minulle tähän tilanteeseemme.
Kiitos
Näen kauniin punertavaan, lilaan kaapuun pukeutuneen enkelin, hän kertoo nimekseen Rosaline. Hän ojentaa kätensä sinun yllesi.
" Lapseni, lapseni. Anna minä olen tässä, tunnen kipusi, kyyneleesi, pelkosi jota et uskalla ajatella. Ei sinulla tarvitsekaan, anna ne minulle. Anna minun huolehtia sinusta ja lapsistasi, sillä se on tehtäväni ja mikään ei saa minua kiitollisemmaksi kuin se, että luotat minuun. Luovutat murheesi minulle. Voi sinua, pientä. Anna kyyneleesi virrta, minä otan ne kyllä kiinni, kuivaan silmäsi. Näetkö tähdet? Muistatko, mitä ne merkitsevät? Kauneutta, loputonta rakkautta, uskoa ja luottamusta. Ne ovat lahjani sinulle, ja tahoisin ne sinulle nyt antaa. Tunne tämä suunnaton Rakkauden Valo, jota sinulle nyt välitän. Se on energia, joihin haluan sinut ja lapsesi kietoa, nyt ja aina. Hätää ei ole, minä ja enkelijoukkoni olemme auttamassa. Ihan kaikessa. Sinua ja lapsiasi rakastetaan niin paljon, olette upeita. "*********************
Rauha ja rakkaus olkoon perheessänne.
kiinni normaaliin elämään? kiitos
miten pystyt näkemään ilman kunnollista kontaktia kysyjään? Eikö ne monet " oikeat näkijät" ole lehdissäkin kertoneet, että netin kautta näkeminen on pelkkää huuhaata?
Vierailija:
Sinua kehoitetaan toivomaan, haaveielmaan, tuntemaan ja kokemaan aivan kuin nuo unelmasi olisivat jo toteutuneet. Enkelisi viestittävät, että siten he saavat sinulta luvan alkaa järjestelemään asioita niin, että unelmasi tulevat luokssesi. Jokainen epäröivä ajatus puolestaan työntää haaveittesi toteutumista kauemmas. Ole siis onnellinen omasta rauhasta, juuri teidän näköisestänne kodista ja muusta jo nyt :) Minäkin nimittäin näen jo talon, tämä on keltainen mutta voi kuvastaa myös sen energioita. Ympärillä paljon vihreää, suuri rehevä puutarha, ja hiekkatie joka johtaa talon pihalle. Pihalla lapset ja sinä, miehesi. Ihankuin hanhikin tepastelisi siellä :D Joten unelmoi, usko ja luota, niin näin käy. Tämä on lupaus.
Sinua kehoitetaan uskaltautumaan enenmmän, olemaan ennakkoluuloton ja etsimään, niin löydät sen mitä kaipaat. Liittyy henkisiin asioihin. Olet tulossa vaiheeseen, jossa koet välähdyksenomaisesti asioita, jotka muuttavat sinua ja elämääsi. Positiivisella tavalla. Siemen sinussa itää jo, sen on aika alkaa orastamaan.
Lähetän vielä energiaa sinulle ja unelmillesi.
Energia virtaa voimakkaana. Erityisesti yläselän, niskan ja hartioiden alueelle tuntuu lähtevän kuumaa virtaa. Energialähetyksen yhteydessä näytetään ankh-ristiä sekä otsachakraa. Egypti liittyy sinuun, oletko tuntenut mielenkiintoa egyptiin tai sen kulttuuria kohtaan? Jos et vielä ,mutta tämä niin vahvasti tähän tulee, että tulee kuulumaan elämääsi tavalla tai toisella tulevassa.
Siunausta sinulle, perheenne lähellä näyttäytyy paljon enkeleitä :)