Olisi hetki aikaa..
Voisin hetken aikaa vastailla teille. Voin katsoa tulevaan tai menneeseen. Entiset elämät, aurakuvaus, enkeleitten/oppaitten viestit.. energiaakin voin lähettää.
Toivomuksena vain yksi pyyntö per kysyjä, muuten menee liian kauan aikaa yhdelle. Kanavoinneissa olen vielä aika alussa, muutenkin ottakaa huomioon että 100% oikein näkijää ja tulkitsijaa ei ole.
Palaute olisi mukavaa :))
Seide
Ps. mitä useampia " mitä näet minulle" tai " tuleeko vielä yksi lapsi" viestejä täällä on, sen hankalampi minun on niihin vastata energioitten vuoksi. Senpä takia mitä persoonallisemman viestin kirjoitat (siis jotain sinusta itsestäsi mukaan, tavalla tai toisella) sen paremmin saan sinusta " kiinni" ja vastaaminen on helpompaa. Ei tietenkään tarvitse elämäntarinaansa kertoa eikä mitään vastaavaa, mutta mielellään siis ainakin enemmän kuin parin sanan kysymys..
:)
Kommentit (130)
siksi en oikein näihin jatkokysymyksiin niin välitä vastailla. Uskon että elämäsi tulee helpottumaan ja asiasi muuttumaan parempaan koko ajan. Rakkauskin elämääsi tulee, mutta siihen vierähtää vielä jokunen tovi. Tämä on sitten ihan pysyvä parisuhde joka sieltä tulossa on.
Voimia sinulle :)
toivottavasti vielä vastaat, elikkäs kysymykseni on että jäänkö äitiyslomalle nykyisestä työstäni? Koskahan se voisi olla?
Välitän sinulle energiaa. Se puhdistaa ja lohduttaa sinua, luo uskoa ja antaa voimia. Kaikki menee niinkuin sinulle parhaaksi on. Luota siihen.
Ja vaikka tällä hetkellä ei siltä tuntuisikaan, niin kaikella on tarkoituksensa. Vastoinkäymiset ja ongelmat ovat lahjoja ja kasvunpaikkoja, ei rangaistuksia tai tuomioita.
Enkeleitä polullesi!
(Kurkkuchakraasi puhdistettiin, se auttaa sinua puhumaan tunteesi ja totuutesi rohkeasti. Ole siis rohkea, älä piiloudu. Kaikki menee hyvin.)
Tuo kuulostaa ihanalta ja mistä ihmeestä tiesit tuon " vanhahtava ilmapiiri, mutta lähellä luontoa ja rauhaa" -jutun. Ei lähemmäs voisi kuvaus osua. Taidamme siis päätyä saarellemme.
Tuhannesti kiitoksia! Eiköhän tässä tuon unelman voimalla vielä jaksa vähän aikaa puurtaa :D
Seide:
Muutos on tulossa, on kyllä. Ja jos ei tuleva asuinpaikkanne ole aivan se sama jota olette nyt haaveilleet, niin ei kauas tästä alkuperäisestä tule jäämään. Valkoinen puutalo, kaksikerroksinen tulee tähän. Vanhahtava ilmapiiri, mutta lähellä luontoa ja rauhaa. Tämmöisen kuvan saan, en tiedä miten vastaa teidän todellisuuttanne ;)
Ymmärrän hyvin, mutta kiitos kun kuitenkin vastasit vielä :).
Valoa,
terveisin nro 14 & 40.
Seide:
siksi en oikein näihin jatkokysymyksiin niin välitä vastailla. Uskon että elämäsi tulee helpottumaan ja asiasi muuttumaan parempaan koko ajan. Rakkauskin elämääsi tulee, mutta siihen vierähtää vielä jokunen tovi. Tämä on sitten ihan pysyvä parisuhde joka sieltä tulossa on.Voimia sinulle :)
Vierailija:
voisitko lähettää minulle voimia ja energiaa:) olen jollain tasolla hyvin uupunut elämääni, näetkö miksi? miksi liittoni huolestuttaa minua?
Tuohon väsymykseen.. olisiko mahdollista, että olisit raskaana? Kun vastaukseksi annettiin oranssia väriä, ja yleensä se viittaa kohdun alueelle ja äitiyteen, kuukautiskiertoon jne.
Muutoin tuntui sydämesi kohdalla kovaa painetta, samoin vasemmalla puolen kehoasi. Tämä kertoo siitä, että kannat ihan liikaa murheita sisälläsi etkä anna niitten tulla ulos. Eikä riitä, että siellä ovat vain omat murheesi, vaan keräät sinne urheasti myös toisten taakat. Ystävä hyvä, anna niiden mennä.
Sinulle välitettiin lopuksi vielä keltaista energiaa. Se antaa toivoa ja valoa, ilon pilkahduksia arkeen, optimistisuutta. Vähän lisää keveyttä, jotta askeleesi olisivat helpommat astella ;)
Kaikkea hyvää sinulle toivon :)
Tulet saamaan pitempiaikaisen työpaikan, vakituisen sellaisen. Ajat ovat vaikeita, mutta ensi vuonna, sanoisin. Muuttoa ei tuon työpaikan takia tule, jos et välttämättä halua. Mutta sen verran lähellä on kuitenkin, että onnistuu kulkeminen muutoinkin.
Nyt pitäisi yrittää rentoutua ja antaa asian olla, niin maailmankaikkeus pystyy tekemään oman osansa.
En valitettavasti tähän pysty sanomaan nyt muuta, kuin että teidän pitäisi luottaa siihen että kaupat tulee ajoillaan, eikä päinvastoin murehtia sitä ettei niitä tule. Ymmärrätkö?
Lähetän energiaa tälle asialle, ja pyydän enkelit auttamaan.
ja silloinkin vain, jos sillä on jokin muu tarkoitus.. valitan. Ehkä joku toinen osaa sinua auttaa ja vastailla.
Iloa ja valoa :)
Näetkö miten minun käy erään työpaikan suhteen. Kävin työhaastattelussa, ja ensiviikolla tulee tietoa pääsenkö jatkohaastatteluihin.
Työ tuntuu unelmapaikalta, joten jatko kiinnostaa.
Jaksatko vielä vastata?
Näetkö meille parempia aikoja? En ole masentunut, mutta olosuhteiden pakosta hyvin väsynyt ja huolissaan. Ainoa toiveeni on normaali arkielämä, mutta tuleeko arjesta koskaan normaalia?
Kestääkö suhde mieheen?
Vierailija:
Minulle ihan mitä tulee ja miten ehdit...Syksyn kulku kiinnostaa, mutta toisaalta myös se aura.
Olen päälle kolmenkympin perheenäiti - aika peruskamaa :) Palautteen lupaan varmasti sekä suuren kiitoksen kera halauksen.
Justiina
Aurassasi on ruskeaa, se kuvastaa maanläheisyyttä, järkiperäisyyttä, sellaista käytännönläheisyyttäkin. Aurassasi on paljon valoa, se on aseuttunut kauniisti ympärillesi, pehmeästi ja myötäillen. Olet avarasydäminen ja syliisi mahtuu heikommat. Tähän tulee pikkulintu, viestittää sinulle/sinusta.. Myös violettia on aurassasi, se kertoo henkisyydestä, uskosta jota sydämessäsi maailmankaikkeutta ja elämää kohtaan kannat. Et ehkä huutele siitä kaikille, mutta se on totuutesi ja elät sen mukaan.
Auraasi on ilmavuutta tullut lisää, se antaa sinulle enemmän " liikkumavaraa" ja vapauden tunnetta. Et koe olevasi sidottu liiaksi mihinkään, tämän asian kanssa olet töitä tehnyt. Tulokset näkyvät, ja varmasti myös tuntuvat ;)
Vihreää sinulle tarjottaisiin vielä, kehoitetaan nauttimaan puutarhan hoidosta ja mullasta, johon näen sinun kätesi upottavan ;)
(Hassua.. toivottavasti sinusta kuulostaa järkevämmältä ;)
Iloa ja valoa :)
että tätä vauvaa on toivottu jo monta vuotta mutta keskenmenoja on jo tullut 4.
Niinpä, toivoisin että vielä katsoisit ja jos saat selvyyttä että saadaanko meille tämä pieni vielä sittenkin ja joko olisi piankin aika?
kiitos ja mukavaa aurinkoista syksyä.
tuntuu että olen elämässä aivan hukassa, tiedä mihin päin lähtiä. nykyinen tilanne ei ainakaan voi jatkua, muuten pelkään jo oman mielenterveyteni puolesta. suhdepuolella mennyt huonosti jo pitkään, parempiko erota ja aloitta elämä muualla uudestaan. saanko minulle luvatun työpaikan. kiitos sinulle, jotain lohtua ehkä myös minun levottomalle sielulleni.
Jo heti energianvälityksen alussa eteeni ilmestyi suuri hohtava enkeli. Se oli mukana koko lähetyksen ajan. Teille luvattiin helpotusta, tunsin miten taakka nostettiin harteilta, ja lopuksi koko perheenne kiedottiin valtavan suuren enkelin siipien suojaan. Olette turvassa.
Ai niin. Pyydettiin sanomaan, että odottakaa hyviä uutisia.
Rakkaudella,
Seide
Olen kolmekymppinen kotiäiti, häät tulossa ja yrittäjyys kiinostaa.
Ongelma on että molemmat asiat myös ahdistavat...
Osaatko sanoa miten parisuhteeni kanssa tulee tapahtumaan ja mikä olisi oikea suunnittelemistani yrittäyysaikeista, jos mikään?
Kiitos jo etukäteen ja ihanaa syksyä sinulle!
R
Olen numero seiska. Ymmärrän kyllä hyvin, jos vastaamatta jää. Olet nyt jo pitkään antanut vastauksia ja ketju sen kun kasvaa.
Olen päälle nelikymppinen, vihreäsilmäinen ruskeaverikkö.
Kiitos kaunis meidän kaikkien puolesta jo tähän astisesta ja aurinkoa päiviisi!
Ja lisäksi: näetko, jaksanko tätä rumbaa? (jaksanhan :)...)
t. nelikymppinen, tummatukkainen vähän väsynyt viiden lapsen äiti, töissä jne (kiire vaivaa)
Vierailija:
Tumma, kaunis, kolmikymppinen perheenäiti, kaukaan pohjoisesta. Tyypillinen härkänainen. Onnellisessa liitossa viidettä vuotta. Meillä on ihana uusi koti ja kaksi pientä lasta. Mieheni on mieheksi ns. " järkivalinta" - luotettava, rehellinen, raitis jne. Tärkeimpänä kai, että rakastaa perhettään yli kaiken :)Minulle myös työ on tärkeää, joskaan en ole unelmapaikassani. Näetkö mitään urani tulevaisuuten? Akateeminen koulutukseltani, alaisia jonkin verran, vastuuta paljon, surkea palkka ja työyhteisö. Kunhan lapset vähän kasvavat, aion etsiä uusia tuulia työuralleni - löytyyköhän niitä?
Jo etukäteen kiittäen!
Härkämäinen luonteesi on kuin tehty tulevaa työtäsi ajatellen. NImittäin et jouda odottelemaan niin kauaa kuin olet nyt ajatellut, sillä eteesi tuodaan sinusta lähes uskomaton tilaisuus. Ihan pikkuisen asiaa pohdit, mutta lähinnä vain " muodon vuoksi" ;) Sen jälkeen ovet ovat kokonaan auki ja uudet tuulet puhaltavat reippaanlaisesti. Saat toteuttaa itseäsi ja käyttää luovuuttasi. Uusi työsi ei ole millään tavalla helppoa, joudut laittamaan itsesi (siis älynystyräsi) todenteolla töihin, mutta sinä vain pidät siitä. Tuo kaikki tuo sinulle lisää virtaa (jos enää mahdollista ;)) ja perhe-elämäkin kukoistaa, vaikka hiukan pelkäätkin uuden työn vaativuuden sopimista perhe-elämääsi.
Kuitenkin olet sen verran pehmeä luonne, että kotiasi ja perhettäsi et työlle uhraa. Jämäkkyyttäsi arvostetaan, ja kykysi asettaa rajat myös työlelämässä on pelastuksesi.
Vauhtia, sitä tulee riittämään. Keräilehän siis voimia, kohta se alkaa ;))
Kaikesta henkilökohtaisen elämän hankaluuksista on jo aikaa, niistä selvisin. Nyt työkuvioissa uudet vaativat tehtävät ja ongelmia henkilökunnan kanssa. Selviänkö niistä niin että yritykseni kannattaa?