Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi hetki aikaa..

07.09.2007 |

Voisin hetken aikaa vastailla teille. Voin katsoa tulevaan tai menneeseen. Entiset elämät, aurakuvaus, enkeleitten/oppaitten viestit.. energiaakin voin lähettää.

Toivomuksena vain yksi pyyntö per kysyjä, muuten menee liian kauan aikaa yhdelle. Kanavoinneissa olen vielä aika alussa, muutenkin ottakaa huomioon että 100% oikein näkijää ja tulkitsijaa ei ole.

Palaute olisi mukavaa :))

Seide

Ps. mitä useampia " mitä näet minulle" tai " tuleeko vielä yksi lapsi" viestejä täällä on, sen hankalampi minun on niihin vastata energioitten vuoksi. Senpä takia mitä persoonallisemman viestin kirjoitat (siis jotain sinusta itsestäsi mukaan, tavalla tai toisella) sen paremmin saan sinusta " kiinni" ja vastaaminen on helpompaa. Ei tietenkään tarvitse elämäntarinaansa kertoa eikä mitään vastaavaa, mutta mielellään siis ainakin enemmän kuin parin sanan kysymys..

:)

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ehdottomasti hyvällä tiellä unelmanne suhteen. Etsi tietoa " kanssaluomisesta" niin tiedät tarkemmin. " The Secret" liittyy samaan asiaan myös, etsi ja löydä ;)

Ystävä, ihana :) Et ole ollenkaan pöljä, vaan juuri kuten kerroin. Siitä siemenestä ja itämisestä.. Olet kehittymässä ja ihan juuri sen uuden askelman kynnyksellä. Hienoa, ihanaa :) Näkisitpä vain miten innoissaan enkelisi ovat ympärilläsi, sillä he tietävät myös että oivalluksesi on juuri kohta tässä henkisiin asioihin liittyen. Siis luota ja usko. Kuuntele sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne kertovat totuuden. Ymmärrän että tuo sanonta sydämen kuuntelemisesta voi ärsyttää, kun kaipaisi suoria vastauksia, mutta sen suoremmin asiaa ei voi sanoa. Siis luota intuitioosi, siihen että sinä tiedät jo asioita. Elämä on niin paljon muutakin kuin fyysinen todellisuus, se, minkä meidän silmämme näyttävät. Meidän fyysinen olemuksemme rajoittaa todellisuuden ymmärtämistä, mutta ajatuksemme ja sielumme muistaa jos vain haluamme kuunnella sitä. Tiedäthän sinä sen.

Kiitos vielä palautteestasi, minusta on aina niin mukavaa vastailla täällä. (kaikesta huolimatta :))

Halauksia :)

Vierailija
82/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä kiirettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten pystyt näkemään ilman kunnollista kontaktia kysyjään? Eikö ne monet " oikeat näkijät" ole lehdissäkin kertoneet, että netin kautta näkeminen on pelkkää huuhaata?

En tiedä noista " oikeista näkijöistä" kun en ole lehdistä juttujaan lukenut. Mutta voin kertoa oman käsitykseni asiasta, mikä ei tietenkään tarkoita että olisin oikeassa. Mutta minulle totuus on se, ainakin kunnes toisin todistetaan ;)

Näkijöitä ja energian tuntijoita on erilaisia. Toiset tarvitsevat fyysisempää kontaktia, mutta se ei tarkoita että kaikki tarvitsisivat. Ajattelen niin, että " vanhemman energian" näkijät tarvitsevat kontaktin, läsnäoloa, koska heidän energiansa ovat sillä tavoin erilaisia, ikäänkuin raskaampia, etteivät he onnistu saamaan yhteyttä muuten. Mutta uskon, että mitä keveämmät omat energiat on, mitä nopeammin ne värähtelevät, sen helpompi sen energian on kulkea pitkiäkin matkoja ja saavuttaa kohteensa. Silloin siis näkeminen sun muut onnistuvat myös ilman fyysistä kontaktia. Riittää pelkkä ajatus, ja yhteys on luotu.

En minä itsekään tätä alkuunuskonut mahdolliseksi. Mutta vuosien saatossa en voi enää muuta kuin todeta että näin se vain menee.

Olemme kaikki erilaisia, ja meillä kaikilla on omat tapamme toimia. Ei kannata jumahtaa kaavoihin, vaan avartua näkemään asiat laajemmin. Kaikki muuttuu, energiatkin ;)

Toivottavasti selvensi asiaa.

Halit,

Seide :)

Vierailija
84/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma, kaunis, kolmikymppinen perheenäiti, kaukaan pohjoisesta. Tyypillinen härkänainen. Onnellisessa liitossa viidettä vuotta. Meillä on ihana uusi koti ja kaksi pientä lasta. Mieheni on mieheksi ns. " järkivalinta" - luotettava, rehellinen, raitis jne. Tärkeimpänä kai, että rakastaa perhettään yli kaiken :)

Minulle myös työ on tärkeää, joskaan en ole unelmapaikassani. Näetkö mitään urani tulevaisuuten? Akateeminen koulutukseltani, alaisia jonkin verran, vastuuta paljon, surkea palkka ja työyhteisö. Kunhan lapset vähän kasvavat, aion etsiä uusia tuulia työuralleni - löytyyköhän niitä?

Jo etukäteen kiittäen!

Vierailija
85/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Opiskelen alalle, josta en ole ihan varma, sovinko sille. Näetkö mille uralle/alalle suuntaudun? Näkyykö työrintamalla muutenkaan mitään? Lisäksi kaipaan elämääni lähestä ystävää, sellaista ei lähistöllä nyt ole. Miltä sillä saralla näyttää? Näetkö auraani tai värejäni? Osaatko sanoa, millaisella polulla menen, tai minne se mahtaa johtaa? (hups, tulipa isoja kysymyksiä...) Kiitos etukäteen!

Opinnoistasi tulee olemaan hyötyä myöhemmässä vaiheessa, vaikka " elämäntehtäväsi" ei tulekaan suoranaisesti olemaan sitä mitä nyt opiskelet. Kehoitetaan luottamaan intuitioosi sinuakin, sillä se näyttää tien oikeaan suuntaan. Niin kauan kuin mietit, jatka kuitenkin opintojesi parissa. Siitä on hyötyä.

Aurasi on kovin vaalea, tässä tapauksessa se kertoo siitä, että olet ikäänkuin puhdistamassa pöytää, raivannut tilaa uudelle. Niinkuin elämäsi koisit tällä hetkellä jotenkin tyhjäksi, mutta et ole vielä päättänyt mitä kaikkea tahtoisit. Menneet asiat olet hyvin käsitellyt, niitten en näe sinua juurikaan enää vaivaavan. Olet tasapainossa itsesi kanssa, jalat tukevasti maassa. Olet kuin lähtökuopissa, innokkaana ja vahvana lähdössä matkaan. Tulet kokemaan paljon, ja ennenkaikkea oppimaan itsestäsi paljon lisää. Tuleepa tähän näkyville pitkä, tummahiuksinen mies joka rinnallesi jää. Hänen kanssaan luvassa pitkä yhteinen polku, teissä on jotain tuttua toisillenne..

Vierailija
86/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako minun lähteä koulutukseen jota suunnittelen? Onko minulla niitä kykyjä, joita luulen?

Olen vaalea, 37 v kotiäiti.

Kiitos!

Vierailija
87/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

haluaisin " tietää suuntaa elämälleni" eli tuntuu että uran ja suhteen osalta jokin käännekohta olisi meneillään, vaan ei tiedä miten jatkaa...Terveydessä jotakin pielessä?

Siis mihin tämä elämä on menossa ja mitä näet osaltani.

Kiitos jos jatkat vielä:)

Näkyy tummuutta, ikäänkuin sumua. Kuvastaa sitä että olet tosiaan vähän hukassa sen suhteen, mihin olet menossa ja mitä oikeastaan haluat. Kauaa et tässä epämääräisessä tilassa ole, sillä osaat poimia vihjeet ja vinkit sen suhteen, minne sinua ohjataan. Huomaat toisin sanoen avoimet ovet ja tilaisuudet, asioitten merkitykset. Et ole ihan sokea. Alkuun päästyäsi asiat tapahtuvat nopeasti, kuljet kuitenkin luottavaisena eteenpäin ja vaikka välillä kirpaisisikin, tiedät kyllä että olet menossa kohti parempaa. Sinussa on vahvuutta, jota monet kadehtivat. Suuntasi on koko ajan ylöspäin, ei sillätavalla jyrkkää nousua, mutta pientä tasaista ylöspäin menoa.

Terveysasioihin välitän sinulle puhdistavaa ja voimistavaa energiaa.

Vierailija
88/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Haluaisin tietää ihan yleisesti tulevaisuudesta? Lähinnä rakkaus asiat kiinnostavat.

Adelene

Rakkaudessa vaalea mies, hoikkavartaloinen, jotenkin rauhallisempi paljon kuin sinä, eikä niin sosiaalinen. Hän antaisi sinulle melkein mitä vain, ei ihan kuuta taivaalta (koska ei usko siihen pystyvänsä, realisti siis) mutta melkein. Sinä vain et oikein innostu hänestä. Tähän liittyy lapsikin, jollain tavoin. Onko omasi?

Tämä mies tässä näyttäisi roikkuvan jonkin aikaa, et eroon pääse sormia napsauttamalla, et kyllä edes yritä. Myöhemmin tulee mies, ruskeat hiukset, silmät pysäyttävät.. hän vie jalat alta, ja tarjoaa sinulle sitä mitä kaipaat parisuhteelta. Yllätyksiä, romantiikkaa, intohimoa.

Vierailija
89/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seide:

Vierailija:

Suuuri ruskea tiilitalo toisessa kaupungissa. Onko se meille vai pitääkö unohtaa?

Nyt kun kerroit, niin kyllä minä tämän talon näen. Tai sen päädyn ikkunoineen. Mutta tähän samaan näytetään myös valkoista kivi/tiilitaloa, ihan kuin jokin pylväs olisi siinä etuoven edustalla? Näistä jompikumpi minusta on se, joka tulevassa kotinne on.

Vierailija
90/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa laittaa tuota lainausta kursiivilla, mutta siis tuossa alla on käyty kirjoittelu. Olen todella " tuntenut/kokenut" että en opintoni eivät välttämättä liity " elämäntehtävääni" . Ja niin totta on, että tunnen käyneeni menneisyyden asioita jo paljon läpi, ja innolla odotan uutta saapuvan elämääni. Jos 178 cm on pitkä mies, niin sitten olen naimisissa sellaisen kanssa, jota kuvailit. Koen hänet sielunkumppanikseni. Kiitos vielä ja paljon rakkautta sinulle!

22

Vierailija:

Opiskelen alalle, josta en ole ihan varma, sovinko sille. Näetkö mille uralle/alalle suuntaudun? Näkyykö työrintamalla muutenkaan mitään? Lisäksi kaipaan elämääni lähestä ystävää, sellaista ei lähistöllä nyt ole. Miltä sillä saralla näyttää? Näetkö auraani tai värejäni? Osaatko sanoa, millaisella polulla menen, tai minne se mahtaa johtaa? (hups, tulipa isoja kysymyksiä...) Kiitos etukäteen!

Opinnoistasi tulee olemaan hyötyä myöhemmässä vaiheessa, vaikka " elämäntehtäväsi" ei tulekaan suoranaisesti olemaan sitä mitä nyt opiskelet. Kehoitetaan luottamaan intuitioosi sinuakin, sillä se näyttää tien oikeaan suuntaan. Niin kauan kuin mietit, jatka kuitenkin opintojesi parissa. Siitä on hyötyä.

Aurasi on kovin vaalea, tässä tapauksessa se kertoo siitä, että olet ikäänkuin puhdistamassa pöytää, raivannut tilaa uudelle. Niinkuin elämäsi koisit tällä hetkellä jotenkin tyhjäksi, mutta et ole vielä päättänyt mitä kaikkea tahtoisit. Menneet asiat olet hyvin käsitellyt, niitten en näe sinua juurikaan enää vaivaavan. Olet tasapainossa itsesi kanssa, jalat tukevasti maassa. Olet kuin lähtökuopissa, innokkaana ja vahvana lähdössä matkaan. Tulet kokemaan paljon, ja ennenkaikkea oppimaan itsestäsi paljon lisää. Tuleepa tähän näkyville pitkä, tummahiuksinen mies joka rinnallesi jää. Hänen kanssaan luvassa pitkä yhteinen polku, teissä on jotain tuttua toisillenne..

Vierailija
91/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen lapsi ja kaksi lasta minulla edellisestä suhteesta.

Näet siis meille eron? Miksi minusta itsestäni tuntuu että mies olisi minulle se oikea? Haluisin naimisiinkin. En ole koskaan tuntenut ketään miestä kohtaan yhtä vahvasti kun häntä kohtaan tunnen. Meillä on tiettyjä ongelmia mutta tämä suhde on ehdottomasti onnellisin missä olen koskaan ollut. Olemme siis tälläinen uusperhe.

Miten luulen etten enää jaksaisi yhtään eroa! Minulla ollut jo todella monta pitkää vakavaa suhdetta ja ei ole kauan kun vasta erosin 5vuoden suhteesta.. En jaksa enää eroja, harmittaa jos tämäkään ei vielä ole lopullista.

Mies on vaalea ja minua nuorempi.

Kiitos jos vastaat vielä!

Seide:

Vierailija:

Haluaisin tietää ihan yleisesti tulevaisuudesta? Lähinnä rakkaus asiat kiinnostavat.

Adelene

Rakkaudessa vaalea mies, hoikkavartaloinen, jotenkin rauhallisempi paljon kuin sinä, eikä niin sosiaalinen. Hän antaisi sinulle melkein mitä vain, ei ihan kuuta taivaalta (koska ei usko siihen pystyvänsä, realisti siis) mutta melkein. Sinä vain et oikein innostu hänestä. Tähän liittyy lapsikin, jollain tavoin. Onko omasi?

Tämä mies tässä näyttäisi roikkuvan jonkin aikaa, et eroon pääse sormia napsauttamalla, et kyllä edes yritä. Myöhemmin tulee mies, ruskeat hiukset, silmät pysäyttävät.. hän vie jalat alta, ja tarjoaa sinulle sitä mitä kaipaat parisuhteelta. Yllätyksiä, romantiikkaa, intohimoa.

Vierailija
92/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitä näet avioliitostani? tuleeko perheen kanssa matkoja tänä vuonna, jos niin onnistuuko ne? kiitos:)

Avioliittoon.. ikäänkuin pieni särö, joka on välillänne. Ei vielä mikään kuilu, tai ylittämätön este, mutta alku sille. Ihan kuin olisitte liian kiireisiä tekemään sille mitään, huomanneet sen kyllä olette. Toivotte että se menee itsestään umpeen, asiat korjaantuvat jos vain sulkee silmänsä. Sinulla olisi enemmän energiaa kuroa tuo särö umpeen, et vain oikein " uskalla" lähestyä miestäsi, ylpeyskö estää vai mikä? Rakkautta on, ja toinenkin enemmän kuin halukas ottamaan avosylin vastaan korjausyritykset.. kun vain toinen tekisi sen aloitteen, niin asia korjaantuu. Mitään suurempaa ongelmaa en teille liittoonne näe, tämä on nyt asia joka nousee pintaan tällä kertaa.

Matka-asiaan en näe nyt mitään. Ehkä se halutaan jättää yllätykseksi ;)

Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.

Vierailija
93/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota vaaleaa taloa emme ole vielä nähneet, joten ehkä se tulee tässä lähiaikoina...toivottavasti, sillä muutoin olemme vuokralla, kun oma asunto on jo myyty.

Tuosta tummasta suuresta talosta olemme tarjonneet alle pyyntihinnan ja nyt mietimme, pitäisikö tarjousta korottaa? Mistä meille koti?

Kiitos vastauksestasi vielä.

Vierailija
94/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Kiitos vahvistuksesta! Kun vain niin jaksaisi luottaa ja kuunnella sitä sisäistä ääntään. Vielä sitä tarkentaisin näetkö jotain suurempaa suunnitelmaa henkisellä tasolla kohdallani tai entäpä yhteistä tulevaisuutta vaalean miehen kanssa menneisyydestä? Se asia mietityttää kovasti.

Ymmärrän kyllä, vastausta odottavia on paljon ja niin, ehkä näihinkin asioihin vastaukset ovat tulossa, kunhan jaksan odottaa ja huomata.

Muutoin varsinkin kämmeniini tuli kovin lämmin ja hikinenkin olo:)

Vierailija
95/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö minulle näy mitään?

Vierailija
96/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos palautteesta, ja hyvä että kysyit vielä.

Kuulehan, jos sinusta tuntuu että mies ja suhde on sinulle se oikea, niin sitten se on niin. Älä kultapieni tee päätöksiä vieraan ihmisen sanojen suhteen, voinhan minä erehtyäkin. Ja ainakin tällähetkellä erehdyin tunteista, olet häneen rakastunut, etkä kyllästynyt, kuten minä näin.

Älä ole huolissasi, ethän? Sinä ihan itse määräät oman tulevaisuutesi ja sen, mitä sillä teet. Jos päätät jäädä siihen suhteeseen, jossa nyt olet, niin sitten sinä jäät ja piste. Minun näkyni on vain yksi vaihtoehto niistä monista, joihin voit elämässäsi päätyä riippuen siitä mitä ratkaisuja teet.

Jos päätät rakastaa ja pysyä tämän miehen rinnalla, niin sitten teet niin :) En minä tule sinua kiskomaan sieltä pois ja usuttamaan jonkun toisen miehen syliin ;)) Olen onnellinen, että sinä olet onnellinen :)

Halauksia monta :)

Vierailija:

Meillä on yhteinen lapsi ja kaksi lasta minulla edellisestä suhteesta.

Näet siis meille eron? Miksi minusta itsestäni tuntuu että mies olisi minulle se oikea? Haluisin naimisiinkin. En ole koskaan tuntenut ketään miestä kohtaan yhtä vahvasti kun häntä kohtaan tunnen. Meillä on tiettyjä ongelmia mutta tämä suhde on ehdottomasti onnellisin missä olen koskaan ollut. Olemme siis tälläinen uusperhe.

Miten luulen etten enää jaksaisi yhtään eroa! Minulla ollut jo todella monta pitkää vakavaa suhdetta ja ei ole kauan kun vasta erosin 5vuoden suhteesta.. En jaksa enää eroja, harmittaa jos tämäkään ei vielä ole lopullista.

Mies on vaalea ja minua nuorempi.

Kiitos jos vastaat vielä!

Seide:

Vierailija:

Adelene

Vierailija
97/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 27 vuotias naimisissa oleva nainen, 2 lasta. Millaisessa työssä näkisit minut tulevaisuudessa? Olen aika epävarma, haluanko työskennellä ammatissa, johon olen kouluttautunut. Muutenkin on hyvin vaikea keksiä tarpeeksi kiinnostavaa työtä/alaa jossa viihtyisin pitkään. Kiitos, jos jaksat mulle katsella=)

Vierailija
98/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltäni painaa ja ajatukseni täyttää eräs mies. Pitääkö hän lupauksensa ja tarkoittiko sillä mitään? Tuleeko yhteydenottoa? Onnistuuko se mitä haaveilen hänen kanssaan? Sydämellinen kiitos.

nm. tumma nainen 36

Vierailija
99/130 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Ammattini on hoitoalaa, ei suoranaisesti opettamista tai ohjaamista tai puhumista ihmisjoukon edessä, vaikka toki sekin voisi työhöni liittyä, muttei kuitenkaan pääsääntöisesti. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, mitä työtä tulen tulevaisuudessa tekemään. Voihan se olla opettamistakin. =) Aika näyttää..

T: 62

Seide:

Tähän tulee ikäänkuin toisten opettamista/ohjaamista sinulle työksi. Vaikka olet luonteeltasi herkkä ja rauhallisen oloinenkin, niin sinulla on näistä vahvuutta työssäsi. Sinua hiljennytään kuuntelemaan, paremmin kuin kovaäänisempää ja " agressiivisemmin" esiintyvää ihmistä. Jokin tällainen työ, jossa olet ihmisjoukon edessä ja puhut. Toiset kuuntelevat. Epävarmuutesi ei ole este, se on vain puro jonka ylitse hyppäät kevyesti, kunhan vain uskallat ponnistaa ;)

Vierailija
100/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Arki kahden pienen lapsen, mieheni ja minun pitkien työmatkojen ja tämän asunnonrähjän kanssa käy jo liian raskaaksi. Pääsemmekö tavoitteeseemme pian? Onko se koti ja unelmiemme asuinpaikka se, mitä olemme nyt harkinneet? Toteutuuko tämä hartain toiveeni ja elämme piankin satusaarella?

Olisin kiitollinen vastauksesta :)

Muutos on tulossa, on kyllä. Ja jos ei tuleva asuinpaikkanne ole aivan se sama jota olette nyt haaveilleet, niin ei kauas tästä alkuperäisestä tule jäämään. Valkoinen puutalo, kaksikerroksinen tulee tähän. Vanhahtava ilmapiiri, mutta lähellä luontoa ja rauhaa. Tämmöisen kuvan saan, en tiedä miten vastaa teidän todellisuuttanne ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan