Olisi hetki aikaa..
Voisin hetken aikaa vastailla teille. Voin katsoa tulevaan tai menneeseen. Entiset elämät, aurakuvaus, enkeleitten/oppaitten viestit.. energiaakin voin lähettää.
Toivomuksena vain yksi pyyntö per kysyjä, muuten menee liian kauan aikaa yhdelle. Kanavoinneissa olen vielä aika alussa, muutenkin ottakaa huomioon että 100% oikein näkijää ja tulkitsijaa ei ole.
Palaute olisi mukavaa :))
Seide
Ps. mitä useampia " mitä näet minulle" tai " tuleeko vielä yksi lapsi" viestejä täällä on, sen hankalampi minun on niihin vastata energioitten vuoksi. Senpä takia mitä persoonallisemman viestin kirjoitat (siis jotain sinusta itsestäsi mukaan, tavalla tai toisella) sen paremmin saan sinusta " kiinni" ja vastaaminen on helpompaa. Ei tietenkään tarvitse elämäntarinaansa kertoa eikä mitään vastaavaa, mutta mielellään siis ainakin enemmän kuin parin sanan kysymys..
:)
Kommentit (130)
Todellakin lämmin kiitos vastauksesta. Olet ihan varmasti oikeassa tässä asiassa. Ja ehkäpä näitki todellisen syyn asioiden monimutkaisuuteen. :) enkeleitä myös omaan elämääsi, sydämellinen halaus!
Miltä tulevaisuuteni näyttää? Perheineen, terveyksineen kaikkineen?
pääsenkö opiskelemaan sairaanhoitajaksi ensi vuonna?
kiitos etukäteen!
osaisitko Sinä kertoa mihin minua valmistellaan näillä menetyksillä? läheisimmät ihmiset ovat poissa joko kuoleman takia tai oman halunsa vuoksi. yhtäkkiä olen yksin. välillä on vaikea itsekin pysyä elämässä. joku tarkoitus kai tällä kaikellä tuskalla on.
anteeksi kun vielä vaivaan, vaikka olet jo kymmeniä jaksanut ilahduttaa. paljon voimia Sinulle ja halaus
Vierailija:
Miltä tulevaisuuteni näyttää? Perheineen, terveyksineen kaikkineen?
Sinun ympärilläsi on paljon sinistä (energiaa). Se kertoo seesteisyydestä ja rauhasta, jota kohti olet menossa vaikka et ehkä nyt juuri tunne niin. Elämäsi on rauhoittumassa, parin vuoden, vuoden sisään. Tällä hetkellä mielessäsi on paljon, jotenkin sinusta tulee kiireinen vaikutelma, ei ehkä konkreettisesti, vaan siten että sisimmässäsi tunnet rauhattomuutta ja kiirettä. Hengähdä hetkeksi ja pysähdy, sillä tarvitset lepoa.
Tulevassa näkyy tummahko, ristiverinen mies ja ainakin kaksi lasta tässä kuvassa. Rakkautta ja elämänenergiaa, sillä kuvaa ympäröi punaiset energiavirrat. Perheenne on tiivis ja sillä on vahvat sidokset, jotka kestävät.
Terveysasioita en katso kenellekään, ne ovat asioita joihin en halua puuttua. Ainoastaan energialähetyksissä ja energiahoitotilanteissa terveyteen ja hyvinvointiin liittyvät asiat nousevat pinnalle ja niitä kerron, mutta mitään sen enempää en niihin puutu.
Kysymyksesi oli melkoisen laaja, oli hankalaa poimia niitä asioita, joita ehkä tahtoisit kuulla. Toivottavasti tästä oli apua.
Halauksia,
Seide
Arki kahden pienen lapsen, mieheni ja minun pitkien työmatkojen ja tämän asunnonrähjän kanssa käy jo liian raskaaksi. Pääsemmekö tavoitteeseemme pian? Onko se koti ja unelmiemme asuinpaikka se, mitä olemme nyt harkinneet? Toteutuuko tämä hartain toiveeni ja elämme piankin satusaarella?
Olisin kiitollinen vastauksesta :)
Olen yli 40 v nainen, kolme lasta. Opetan lapsia nuoria ja aikuisiakin.
Isoin asuu isällään. Haave omasta kodista. Edes joskus. Onnistuuko? Tahtoisin niiiiiiiin kovasti omaan rauhaan jonnekin vähän syrjempään, mutta kun työtä pitäisi olla sekä aviomiehelle että minulle...
Toivoahan aina saa, mutta välillä elämä tuntuu niin kovin takkuiselta. Ei uskalla edes toivoa, että joskus helpottaisi..
Että kiitos, jos viitsit vastata saatikka lähettää niitä energioita. :)
Juu, kiireinen olo todellakin, vaikkei välttämättä olisi niin syytäkään.. Ehkä hieman työstressiäkin.
Ja tumma/ristiverinen mieskin minulla ;) ja kolme lasta.
-2-
Vierailija:
pääsenkö opiskelemaan sairaanhoitajaksi ensi vuonna?
kiitos etukäteen!
Ajasta en tiedä, mutta näen sinut kyllä kulkemassa koulun käytävällä isommassa porukassa. Nämä ovat aikuisopiskelijoita, minusta ja opintomuotosi tulee olemaan sellainen. En näe sinua siis kokopäiväisenä opiskelijana, vaan ns. työohessa. Hyvä ammatinvalinta, tulet viihtymään siinä kunhan ensin löydät oman paikkasi hoitoalalta. Vanhuksia/kehitysvammaisia tähän näytetään, heidän parissa ainakin jonkinaikaa tulet töitä tekemään. Myöhemmässä vaiheessa löydät ihan uuden polun, koet jonkin " ahaa-elämyksen" hoitotyön tiimoilta ja löydät " elämäntehtäväsi" ;)
Hyvin menee, ole huoleti. Ja vaikka en aikoja niin sanokaan, niin vahvasti tulee että jos et ensivuonna, niin varmasti seuraavana. Älä anna periksi!
Saanko jatkaa nykyisessä työssäni vielä vuodenvaihteen jälkeenkin?
Ja voinko auttaa vanhempiani päätöksessään?
Olet niin herkkä sielultasi, ihan kuin pieni lapsi, mutta hyvin suurella sydämen viisaudella siunattu. Näen, miten sinua hieman vanhempi nainen istahtaa viereesi ja sulkee sinut syliinsä. Hän tuo sinulle lohtua, tahtoo että tunnet läsnäolonsa.
" Rakas siskoni. Emme ole poissa, vaikka et näe meitä. Olemme ihan aina luonasi, olethan sen aistinut surusi keskellä. Me tapaamme vielä, monet kerrat. Kuljemme vielä yhdessä monet polut, istutamme yhdessä monet kukat, olemme yhdessä. Mikään ei ole poistunut lopullisesti. Olen tässä."
Et sinä ole yksin. Läheltäsi poistuneet ovat siirtyneet vain toiseen ulottuvuuteen, etkä näe heitä enää. Mikään muu ei ole muuttunut. He ovat luonasi ja lähelläsi, ja tietävät tunteesi, näkevät sinut. Jokaisella ihmisellä on oma suunnitelmansa, kun he tänne maan päälle tulevat. Kaikki on sovittu jo etukäteen, jokainen kuolema, jokainen menetys. Olemme ne itse elämäämme valinneet, oppiaksemme niistä jotain. Jollakin opin aihe voi olla surun työstämisen opettelu, jollain toisella se voi olla elämän kauneuden näkeminen kaikesta huolimatta. Jokaisella kuitenkin on jokin asia, jonka oppii näiden vaikeiden asioiden kautta.
Ikävä helpottaa, tuska lakkaa olemasta. Ei vielä, ei heti, mutta jonakin päivänä. Se on lupaus, ja se on totta. Älä sido näitä edeltä menneitä rakkaitasi itseesi surun voimin, anna heidän eläää sydämessäsi iloisina muistoina, kiitollisuutena siitä että olet saanut heidän kanssaan elämäsi jakaa. He eivät tahdo sinun surevan, sillä he eivät ole poissa. Kuolemaa ei ole, me emme koskaan lakkaa kokonaan olemasta. Jos et mitään muuta veististäni omaksesi tahdo ottaa, ota tuo edellinen lause. Kun ymmärrät ja oivallat sen, kun sinulle tuotdaan eteen todisteita siitä että näin on, surusi helpottuu.
Sinulle välittyy kauttani lohdullista energiaa. Se hoivaa sydäntäsi ja auttaa sinussa versovaa elämänjanoa syntymään uudelleen. Auringonvalo on pilkistämässä pilvien takaa. Anna meidän kuivata kyyneleesi ja kohottaa kasvosi ylöspäin nähdäksesi sen.
Siunausta ja voimia sinulle ystäväni.
Seide
Vierailija:
osaisitko Sinä kertoa mihin minua valmistellaan näillä menetyksillä? läheisimmät ihmiset ovat poissa joko kuoleman takia tai oman halunsa vuoksi. yhtäkkiä olen yksin. välillä on vaikea itsekin pysyä elämässä. joku tarkoitus kai tällä kaikellä tuskalla on.
anteeksi kun vielä vaivaan, vaikka olet jo kymmeniä jaksanut ilahduttaa. paljon voimia Sinulle ja halaus
olen vaalea nainen, kahden lapsen yksinhuoltaja. Haasteet lasten kanssa painavat mieltä, toivoisin kuulevani enkelini / oppaani viestin minulle tähän tilanteeseemme.
Kiitos
kiitos niin hirveän paljon Sinulle tuosta lohdullisesta viestistäsi! minua ympäröi hetken niin suuri RAKKAUS. sain taas voimaa jatkaa tätä kivistä taivallusta kivun ja tuskan kanssa. kiitoskiitos
Vierailija:
Olen yli 40 v nainen, kolme lasta. Opetan lapsia nuoria ja aikuisiakin.
Sinulla on aurassasi määräävänä vihreä väritys. Se kuvaa äidillisyyttä, tasapainoa, viisautta. Sellaista sydämen viisautta ennenkaikkea, taitoa tietää miten asiat saadaan rauhoittumaan. Aurassasi on myös sinistä, se väreilee tuon vihreän kanssa sopusoinnussa, kuvastaa rauhallista luonnettasi ja sitä miten sinulla on taito saada lähelläsi olevat rauhoittumaan. Työskenteletkö kenties erityislapsien kanssa? Siihen nimittäin sinulla olisi kykyjä ja sydäntäkin. Jostain syystä sydämesi alueella tuntuu painetta, kannatko liikaa murheita sisälläsi? (Ei kuulu auraan, mutta pakko sanoa kun tulee niin vahvana)
Päällimmäisenä kerroksena sinulla on keltaista, se on lisääntymässä ja tuo tullessaan iloa ja tietynlaista elämän keveyttä, positiivisuutta, taitoa kulkea elämänvirrassa kevyesti, vaivatta, huoletta.
Minulle viestitetään, että väsymyksesi kaipaisi hoitoa. Saanko lähettää sinulle siihen energiaa? Jos annat luvan, voit tuntea kuinka energia lähtee virtaamaan.
Kaikkea hyvää sinulle :)
seikkoja, mitä muutto tuo elämääni muutoksia?
Olen tummahiuksinen, kolmekymmentä vuotias leijonanainen.
Näetkö meille joskus vielä lisää lapsia? Olen nuori (23v) kahden lapsen äiti, milloin ja miten näet työelämäni alkavan ja mille alalle minun kannattaisi suuntautua? Vaikuttavatko miehen työasiat minuun jotenkin?
Kyyneleet tuli jo silmiin ja kylmänväreet myös. Olen kyllä varmaan väsynyt monestakin asiasta.........
Seide:
Vierailija:
tuntuu että olen elämässä aivan hukassa, tiedä mihin päin lähtiä. nykyinen tilanne ei ainakaan voi jatkua, muuten pelkään jo oman mielenterveyteni puolesta. suhdepuolella mennyt huonosti jo pitkään, parempiko erota ja aloitta elämä muualla uudestaan. saanko minulle luvatun työpaikan. kiitos sinulle, jotain lohtua ehkä myös minun levottomalle sielulleni.Sinulle välitetään ilon keltaista energiaa. Se auttaa sinua huomaamaan pienet onnenhiput arjesta, niistä saat voimia jaksaa eteenpäin. Sinusta huolehditaan, tunnet olosi niin yksinäiseksi, mutta et ole. Voi kunpa tietäisit miten suurta rakkautta toiselta puolelta sinulle tahdotaan lähettää. Vanhempi pariskunta, edesmenneet.. tuntevat suurta myötätuntoa sinua kohtaan, ja tahtovat sinun tietävän että ovat kanssasi, rakastavat, auttavat ja huolehtivat sieltäkin käsin.
Saan kuvaa, että jonkin aikaa tässä tilanteessa vielä olet, keräilet ikäänkuin voimia " loppukiriä" varten. Kun olet sen tehnyt, aloitat muutosten tekemisen elämääsi. Olet jo päätöksesi tehnyt, enää tarvitset oikean hetken toteuttaaksesi niitä. Ja se tulee. Määrätietoisesti teet ratkaisuja, jotka johtavat sinulle suotuisampaan elämään ja arkeen. Ja se on hyvä päätös. Eroa en näe heti tähän, enemmänkin näkyisi että koitat vielä jollain muulla tavoin korjata tilannetta. Mies tuntuu jotenkin luisuneen pois sinun " aaltopituuksiltasi" , enkä ole ihan varma miten tässä korjausyrityksessäsi sen takia käy.. pääsettekö samoille linjoille asiassa, vai jatkuuko tilanne samaan malliin, jossa mies ei ymmärrä että sinulla ei ole hyvä näin.
Anna hetki aikaa itsellesi, hengähdä. Tiedät kyllä mitä tehdä, se kaikki selkiintyy sinulle ihan lähiaikoina kun vain lopetat pakottamasta itseäsi löytämään ratkaisuja. Ne tulevat mieleesi vaivatta, kun päästät irti pakosta. Ja sen jälkeen aloitat muutokset, elämäsi parantamisen. Pari vuotta menee tuossa mylläkässä, mutta älä huoli, jaksat sen kyllä Sillä noista muutosprosesseista saat itsekin energiaa, et ole niin voimaton silloin kuin nyt koet olevasi. Elämäsi on muuttumassa Sinun Elämäksesi, ja olet onnellisempi kuin koskaan, kun saat tämän kaiken valmiiksi.
Enkeleitä ja iloa sinulle :)
Piti jo viikonloppuna vastata Sinulle mutta sen hetkinen käytössä oleva kone ei suostunut kanssani yhteistoimintaan.
Mutta siis iso kiitos Sinulle, sain jotenkin " kummallista" lohtua ajatuksistasi ja olo helpotti vaikka itku tulikin kun luin vastauksesi. Todellakin olen hukassa ja tuntuu että yksin vastaan koko maailma. Arjessa todellakin ainoa henkireikäni on poikani josta jaksan iloita ja riemuita.
Toivon todellakin että tämä hullunmylly joskus loppuu ja saan taas iloita elämästäni. Epäilen että ratkaisuni erosta olen jo tehnyt, en kaipaa vierelleni ihmistä joka ei osaa ajatella kuin itseään. Tämä tie on nähty ja kohti uutta elämää. Menee siihen sitten enemmän tai vähemmän aikaa. Erään ihanan ihmisen olen jo tavannut mutta tiedä sitten tuleeko siitä mitään. Aika näyttää. On tässä aikaa.
Halaus ja kiitos.
Näen tilanteenne siten, kuin olisitte kuopan pohjalla. Pohja on täynnä kivikkoa, teräviä reunoja joihin helposti kompastuu. Koska maasto on vaikea kulkuista, kätenne välillä irtoaa toistenne käsistä, mutta näette toisenne koko ajan ja tiedätte että olette lähellä toisianne. Niin, että jos yksi kaatuu, ovat toiset heti vieressä auttamassa ylös jaloilleen. Tätä kuopan pohjaa on vielä vähän matkaa jäljellä, mutta ihan pian alkaa jo kuoppa kaartua ylöspäin, ja sitä kohti olette matkalla. Ja mitä ylemmäksi pääsette, sen helpommaksi tie käy kulkea.
Toivottavasti ymmärrät vertauskuvani.
Lapsesi ovat enkelten suojauksessa, aivan kuten sinä ja miehesi. Olette kaikki turvassa. Ei ole hätää. Tähän sinua pyydetään luottamaan.
Kaikella rakkaudella,
Seide