Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi hetki aikaa..

07.09.2007 |

Voisin hetken aikaa vastailla teille. Voin katsoa tulevaan tai menneeseen. Entiset elämät, aurakuvaus, enkeleitten/oppaitten viestit.. energiaakin voin lähettää.

Toivomuksena vain yksi pyyntö per kysyjä, muuten menee liian kauan aikaa yhdelle. Kanavoinneissa olen vielä aika alussa, muutenkin ottakaa huomioon että 100% oikein näkijää ja tulkitsijaa ei ole.

Palaute olisi mukavaa :))

Seide

Ps. mitä useampia " mitä näet minulle" tai " tuleeko vielä yksi lapsi" viestejä täällä on, sen hankalampi minun on niihin vastata energioitten vuoksi. Senpä takia mitä persoonallisemman viestin kirjoitat (siis jotain sinusta itsestäsi mukaan, tavalla tai toisella) sen paremmin saan sinusta " kiinni" ja vastaaminen on helpompaa. Ei tietenkään tarvitse elämäntarinaansa kertoa eikä mitään vastaavaa, mutta mielellään siis ainakin enemmän kuin parin sanan kysymys..

:)

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tämän veistisi talteen ja luen vielä (varmaasti useamman kerran) uudelleen.

Näin ensiahmaisulla kun luin on kuin olisit lukenut suoraan sydäntäni.

Ensin odotin melkein kämmenet hiessä vieläkö minuun asti vastailet. Ja sitten kun luin tuota vastausta niin hämmennys ja ihmetys on ainoat sanat millä tuntojani kuvaisin. Niin sisimpään tuo osuu.

Ja tuo loppu " Vihreää sinulle tarjottaisiin vielä, kehoitetaan nauttimaan puutarhan hoidosta ja mullasta, johon näen sinun kätesi upottavan ;) " . Siis uskomatonta... Olin melkein koko kesän sairaana niin etten päässyt pihalle touhuamaan. Koko ajan minusta tuntui, että melkein kuulen sen elävänä äänenä kun kaikki vihreä ja maa kutsuu minua. Ei yksi, taikka kaksi vaan monta kertaa mieleeni nousi vahva kuva siitä kuinka upotan kädet sormet harallaan syvälle multaan. No pian pääsen sen jo tekemään :)

Tätä on vaikea selittää, mutta ihan jokaikinen sanasi oli niin osuva, niin osuva... Niistä aukeni niin paljon...

Täältä nyt sitten tulee verkon yli se halaus!!! Toivotan sinulle parasta mahdollista syksyä ja enkeleitä matkallesi!

Justiina

Vierailija
122/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan oikeasti, nyt täytyy lopetella, ainakin pitää taukoa. Alkaa jo uupumus iskemään, ja sormet väsymään.

Palautteet ovat minulle paras kiitos, se, tunnistitko vastauksesta mitään omaa vai et. Negatiivinenkin palaute on tervetullutta, jos siltä tuntuu.

Valoa ja rakkautta kaikille :)

Halein,

Seide

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kaipaisin niin kovasti jotain rohkaisevaa viestiä tulevaisuuteni suhteen, lähinnä sen työasian suhteen.

T. 62

Vierailija
124/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen kotiäiti ja elän hyvässä parisuhteessa mieheni kanssa. Yksi lapsi meillä on ennestään ja toinen on tulossa. Välissä on ollut monta surullista kuukautta/vuotta keskenmenoineen. Toivottavasti tämä raskaus onnistuisi? Olemme etsineet taloa jo pidempään mutta sitä oikeaa ei vaan ole kohdalle sattunut. Olemme olleet välillä aika turhautuneita jo koko asunnon etsintään. Myös minun työllistyminen jatkossa mietityttää? Terveys on ollut aina se tärkein elämässä minulle sekä miehelleni. Mitenköhän jatkossa?

Tulevaisuus näyttää tässä valossa kaikin puolin hyvin epäselvältä ja pelottaakin jollain tavalla. Mitä näet meille? Kiitos jos jaksat vastailla joku hetki :)

Vierailija
125/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko koskaan elämääni ystäviä? miksi minulla ei ole yhtään ystävää ollut moniin vuosiin? en ymmärrä?

Vierailija
126/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löydettiin mahdollinen sairaus, olen menossa jatkotutkimuksiin, tosin vasta kuukauden päästä.

Tämä epätietoisuus on niin raastavaa!

Joten josko näkisit mitään viitteitä siitä olenko sairas, olisin kiitollinen.

Kiitos kaunis.

Vierailija
127/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet minulle ennenkin vastannut, ja meni ihan nappiin. Kysynkin, että milloin saamme (ja saammeko) toisen lapsen? MIten oman terveyteni laita on tulevaisuudessa, lähinnä henkinen puoli kiinnostaa. Palaanko entiseen työpaikkaani?

Kirpakka

Vierailija
128/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksestasi! Samantyyppistä olen saanut kuulla yhdeltä tuntemaltani selvännäkijältä. Hän sanoo aina, että minuun on helppo saada yhteys ja monesti on osunut oikeaan.

Työni/urani on minulle tärkeää. Täytyy todistaa itselleen, etten opiskellut turhaan. Olen vain tässä odottanut sopivaa tilaisuutta ja kartuttanut työkokemusta. Nykyisestä työstäni olen aina saanut positiivista palautetta ja siksi kai jatkanutkin, vaikka näitä ikäviäkin piirteitä siinä on.

Työpaikallani on todennäköisesti tulossa lähitulevaisuudessa iso pesti auki, se saattaa tuoda mukanaan myös isoja organisaatiomuutoksia. Olen hiljaa mielessäni pohtinut, että jäänkö ja katsonko mitä nämä mukaan tuovat vai vaihdanko kokonaan paikkaa. Pienellä lisäopiskelulla minulle todennäköisesti avautuisi enemmän mahdollisuuksia. Saapa nähdä minne tie vie.

Mieheni kanssa olemmekin puhuneet, että nyt on voimien keräämisen aika. Olisin voinut täydentää opintojani esim. äitiyslomalla, mutten kuitenkaan halunnut tuhrata aikaani opiskeluun vaan olla lasten kanssa. Talo on vasta valmistunut jne, joten on sitä uurastettukin. Ehkäpä kohta on uusien haasteiden aika. Vastuuta en pelkää, päinvastoin, haasteita pitääkin olla, jotta mielenkiintoni säilyy. Liukuhihnat eivät ole minun kunnianhimoani varten, jätän ne suosiolla muille.

Jos haluat, voit vielä kommentoida kirjoittamaani. Kiitos jokatapauksessa paljon!

Seide:

Vierailija:

Tumma, kaunis, kolmikymppinen perheenäiti, kaukaan pohjoisesta. Tyypillinen härkänainen. Onnellisessa liitossa viidettä vuotta. Meillä on ihana uusi koti ja kaksi pientä lasta. Mieheni on mieheksi ns. " järkivalinta" - luotettava, rehellinen, raitis jne. Tärkeimpänä kai, että rakastaa perhettään yli kaiken :)

Minulle myös työ on tärkeää, joskaan en ole unelmapaikassani. Näetkö mitään urani tulevaisuuten? Akateeminen koulutukseltani, alaisia jonkin verran, vastuuta paljon, surkea palkka ja työyhteisö. Kunhan lapset vähän kasvavat, aion etsiä uusia tuulia työuralleni - löytyyköhän niitä?

Jo etukäteen kiittäen!

Härkämäinen luonteesi on kuin tehty tulevaa työtäsi ajatellen. NImittäin et jouda odottelemaan niin kauaa kuin olet nyt ajatellut, sillä eteesi tuodaan sinusta lähes uskomaton tilaisuus. Ihan pikkuisen asiaa pohdit, mutta lähinnä vain " muodon vuoksi" ;) Sen jälkeen ovet ovat kokonaan auki ja uudet tuulet puhaltavat reippaanlaisesti. Saat toteuttaa itseäsi ja käyttää luovuuttasi. Uusi työsi ei ole millään tavalla helppoa, joudut laittamaan itsesi (siis älynystyräsi) todenteolla töihin, mutta sinä vain pidät siitä. Tuo kaikki tuo sinulle lisää virtaa (jos enää mahdollista ;)) ja perhe-elämäkin kukoistaa, vaikka hiukan pelkäätkin uuden työn vaativuuden sopimista perhe-elämääsi.

Kuitenkin olet sen verran pehmeä luonne, että kotiasi ja perhettäsi et työlle uhraa. Jämäkkyyttäsi arvostetaan, ja kykysi asettaa rajat myös työlelämässä on pelastuksesi.

Vauhtia, sitä tulee riittämään. Keräilehän siis voimia, kohta se alkaa ;))

Vierailija
129/130 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos taas Seide. Jotenkin niin lohdullinen olo tuli vastauksestasi, ei voisi osuvammin tulla tähän elämäntilanteeseen se, mitä enkelit haluavat välittää. kiitos, mistä ihmeestä olet saanut kykysi...

Vierailija
130/130 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulisit vielä vastailemaan tähänkin viestiini.

Minulla suuri tuska ja pelko sisälläni tulevasta (oman terveyteni suhteen), Voisitko antaa energiahoitoa minulle. Näetkö näiden kipujeni helllittävän koskaan?

Kuulisin mielelläni aurastani ja viestini suojelusenkeliltäni.

Kiitos Seide! Olet ollut niin monien auttaja ja lohduttaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän