Olisi hetki aikaa..
Voisin hetken aikaa vastailla teille. Voin katsoa tulevaan tai menneeseen. Entiset elämät, aurakuvaus, enkeleitten/oppaitten viestit.. energiaakin voin lähettää.
Toivomuksena vain yksi pyyntö per kysyjä, muuten menee liian kauan aikaa yhdelle. Kanavoinneissa olen vielä aika alussa, muutenkin ottakaa huomioon että 100% oikein näkijää ja tulkitsijaa ei ole.
Palaute olisi mukavaa :))
Seide
Ps. mitä useampia " mitä näet minulle" tai " tuleeko vielä yksi lapsi" viestejä täällä on, sen hankalampi minun on niihin vastata energioitten vuoksi. Senpä takia mitä persoonallisemman viestin kirjoitat (siis jotain sinusta itsestäsi mukaan, tavalla tai toisella) sen paremmin saan sinusta " kiinni" ja vastaaminen on helpompaa. Ei tietenkään tarvitse elämäntarinaansa kertoa eikä mitään vastaavaa, mutta mielellään siis ainakin enemmän kuin parin sanan kysymys..
:)
Kommentit (130)
Olisin silti erittäin kiitollinen jos jaksaisit vastata.
N25
114
Vierailija:
Näkisitkö meille omaa asuntoa ja millaista jos sellaista näet.
Entä työkuviot, jatkuuko vuodenvaihteen jälkeen vai joudunko vaihtamaan paikkaa? Kannattaisiko lähteä?
Entä parisuhde ja taannoinen kohtaaminen?T. elegia
Työhön tulee jumiutumisen tunnetta. Töitä kyllä on, mutta koet kuin olisit jumissa jotenkin. Eikö paikkaa vakinaisteta vai miksi koet näin. Tahtoisit muutosta, et vain oikein tiedä mitä ja miten sen toteuttaisit. Tässä tämä työasia junnaa, en siihen muutosta heti lähitulevassa näe. Asuntoasiaankaan en näe muutoksia, tai sitten en vain näe koko asiaan. Jomminkummin.
Parisuhteessa näkyy ikäänkuin väljyyttä väleissänne. Olette erkaantuneet siitä alun symbioosista, molemmat kaipaavat omaa tilaa hengittää ja kuin huomaamatta olette loitonneet pois toistenne " kentistä" . Tottumusta, kaveruutta.. minä näen suhteenne aika paljon tavallaan kaverisuhteena. Se intohimo puuttuu, tunteet ovat tasaiset, ehkä jopa haaleatkin. Tämäkin on suhde, jossa olette ja pysytte, niin kauan kunnes jompikumpi " herää" kaipaamaan enemmän.
Valoa elämääsi toivon.
Kerro tulevaisuudesta, onko iloisia vai surullisia uutisia? saammeko omaa taloa rakennetuksi vai ostammeko vanhan talon? Kiitoksia etukäteen:-)
Vierailija:
miehen johon olen kovaa vauhtia rakastumassa? Ehdimmekö tavata ennen muuttoani?
Välimatkaa kun on melkoisesti.Se tumma leijonanainen 33 & 39
:)) Tiedätkös mitä? Äläpä hätäile tuon miehen tapaamisen suhteen. Tulee nimittäin ajat, jolloin saat nähdä häntä joka ainoa päivä. Joka ilta kun menet nukkumaan, joka aamu kun heräät. Tapaamisia näen, syvää rakkautta. Et ole ihan ainoa, joka on rakastumassa , itseasiassa rakastunut jo. Perhoset vatsanpohjassasi ovat yhteisiä ;))))
Halauksia :)
Rupesi ihan itkettämään...
Kohdussani ja ruuansulatuselimistössä juuri häikkää on ollutkin... :(
Tuli lämmin ja parempi olo heti.
En tiedä mitä kirjoittaa, muuta kun kiitos.
T. 91 (?)
En osaa vastata kysymykseesi muutoin, kuin että vastaus on sisälläsi. Sinä itse olet ratkaisu, se mitä päätät ja mihin keskityt, se lisääntyy. Maailmankaikkeuden laki, joka toimii aina ja jokapaikassa. Hoivaa itseäsi, ole lempeä ja luota itseesi. Lähde niistä, ne ovat kivijalka.
Kyllä sinä selviät ja pärjäät, usko pois.
Enkeleitä elämääsi.
Vierailija:
Vielä toivoisin tarkennusta että kuinka vahvistaisin itseäni vastaanottamaan tulevaa ja kasvattamaan luottoani...Vierailija:
haluaisin " tietää suuntaa elämälleni" eli tuntuu että uran ja suhteen osalta jokin käännekohta olisi meneillään, vaan ei tiedä miten jatkaa...Terveydessä jotakin pielessä?Siis mihin tämä elämä on menossa ja mitä näet osaltani.
Kiitos jos jatkat vielä:)
Näkyy tummuutta, ikäänkuin sumua. Kuvastaa sitä että olet tosiaan vähän hukassa sen suhteen, mihin olet menossa ja mitä oikeastaan haluat. Kauaa et tässä epämääräisessä tilassa ole, sillä osaat poimia vihjeet ja vinkit sen suhteen, minne sinua ohjataan. Huomaat toisin sanoen avoimet ovet ja tilaisuudet, asioitten merkitykset. Et ole ihan sokea. Alkuun päästyäsi asiat tapahtuvat nopeasti, kuljet kuitenkin luottavaisena eteenpäin ja vaikka välillä kirpaisisikin, tiedät kyllä että olet menossa kohti parempaa. Sinussa on vahvuutta, jota monet kadehtivat. Suuntasi on koko ajan ylöspäin, ei sillätavalla jyrkkää nousua, mutta pientä tasaista ylöspäin menoa.
Terveysasioihin välitän sinulle puhdistavaa ja voimistavaa energiaa.
miehen johon olen kovaa vauhtia rakastumassa? Ehdimmekö tavata ennen muuttoani?
Välimatkaa kun on melkoisesti.
Se tumma leijonanainen 33 & 39
:)) Tiedätkös mitä? Äläpä hätäile tuon miehen tapaamisen suhteen. Tulee nimittäin ajat, jolloin saat nähdä häntä joka ainoa päivä. Joka ilta kun menet nukkumaan, joka aamu kun heräät. Tapaamisia näen, syvää rakkautta. Et ole ihan ainoa, joka on rakastumassa , itseasiassa rakastunut jo. Perhoset vatsanpohjassasi ovat yhteisiä ;))))
Halauksia :)
Vierailija:
Rupesi ihan itkettämään...Kohdussani ja ruuansulatuselimistössä juuri häikkää on ollutkin... :(
Tuli lämmin ja parempi olo heti.
En tiedä mitä kirjoittaa, muuta kun kiitos.T. 91 (?)
Ethän ystävä rakas pelästynyt viestiäni? Vaikka energiaa ja hoitoa lähti noille alueille, se ei todellakaan tarkoita sitä että siellä olisi mitään vakavaa. Oireiluakin voidaan hoivata. Voi pientä, älä itke. Muistan sinua joka päivä ja ilta rukouksissani. Osallistun tuohon energian välittämiseen ja siihen että surusi ja pelkosi helpottaa. Älä pelkää, älä. Sinulla ei ole hätää, et ole yksin. Muistathan sen.
Olet rakas, niin monelle sekä täällä fyysisessä ulottuvuudessa, että toisella tasolla.
Lämpimin halauksin,
Seide
Lapsellasi on kauniin sininen energiakenttä ympärillään. Hän on todellakin utelias, ja elämänjanoinen. Mutta vanha sielu. Tuossa jonkin vuoden kuluttua huomaat tämän itsekin. Vielä hän elää lapsuuden huolettomuudessa, nauttien kaikesta vailla huolta, mutta pikkuhiljaa hän alkaa muistamaan ja hämmästyttämään sinua tiedoillaan ja taidoillaan. Hän opettaa sinulle paljon. Näen teidätyhdessä, hiljentyneenä. Yhteytenne voimistuu ja vahvenee, ja väliinne muodostuu ihmeellinen, kaunis sidos josta sinulle ei vielä ole kokonaan edes käsitystä.
Nämä ajat jäävät muistoihisi kauniina, ja jaksat ne kyllä. Näe lapsesi iloisuus ja energisyys positiivisena asiana, sinäkin voit saada niistä paljon jos huomaat keskittyä oikeisiin asioihin, oikealla tavalla. Siis positiivisesti ;) Ymmärrän kyllä itsekin vilkkaan lapsen äitinä, että se vaatii paljon, mutta yritä ;) Helpottaa paljon.
Sinulle minä näen tulevan polkusi päällystettynä keltaisella ja kultaisella energialla. Kimaltellusta, iloa, keveyttä. Ikäänkuin aurinko loistaisi sinusta ja lapsestasi, ja antaisi teille voimia (sinulle vähän enemmän ;))). Eli elämäsi kyllä helpottaa ja sinunkin voimasi palailevat. Se elämänilo palaa takaisin.
Työasioihin nänen sinulle työn. Se on jokin sellainen, jonne kävelet aamulla aikaisin, pikkupakkasessa, maa on kuurassa. Lunta ei vielä ole. Avaat oven ja lämmin tuulahdus käy kasvoillesi, hymyilet ja olet onnellinen. Työ on siis sinulle sitä, mitä olet kaivannutkin sen olevan.
Asiat muuttuavat parempaan, siltä näyttää hyvin vahvasti.
Iloa ja valoa teille molemmille, sinulle ja suloiselle keijukaislapsellesi :)
Vierailija:
Näetkö minulle positiivisempia aikoja tulossa? Olen 3-vuotiaan pojan yh-äiti, välillä tuntuu että arki käy liian raskaaksi kantaa, varsinkin viime aikoina mieli on ollut todella matalalla. Vaaleatukkainen, sinisilmäinen poikani on mahdottoman vilkas ja peloton, aina menossa juoksujalkaa joka paikkaan. Kieltoja ja ohjeita kuuntelee silloin kun siltä tuntuu, tahtoo tehdä oman päänsä mukaan kaiken. Välillä tuntuu että en enää vain jaksaisi vaikka poika onkin minulle rakkain ihminen maailmassa :(Töitä olen etsinyt jo kohta vuoden verran, mutta toistaiseksi tuloksetta :/ Toissapäivänä laitoin taas muutaman uuden hakemuksen, jospa vihdoin olisi minun vuoroni saada koulutustani vastaava työtä.
Mutta tahtoisin tietää näkyykö minulle helpompia aikoja edessäpäin, viime ajat ovat olleet henkisesti jotenkin kovin raskaita kestää, vaikka mitään sellaisia suuria vastoinkäymisiä ei olekaan ollut, mistä voisi ajetella tämän ahdistuksen johtuvan.
Kiitos Seide sinulle jo etukäteen!
Vierailija:
Miten näet alkoholin käyttöni? Onko ongelma jo poissa? Entäs saanko lisää lapsia milloin?
Opiskeluni on takkuillut paniikistani johtuen, näetkö sen muuttuvan parempaan?N25
Ihan ilman ennustajanlahjoja sanon, että riippuvuusongelmat eivät koskaan poistu kokonaan. Niitten kanssa pitää oppia elämään, ja ottaa ne osaksi itseä. En siis tarkoita että pitäisi jatkaa niitten armoilla, vaan sitä että oppii pitämään ne kurissa ja ei luota siihen, että ne joskus poistuisivat ja voisi palata suhtautumaan niihin samalla tavalla kuin ihmiset joilla riippuvuutta ei ole.
Lapsiasiaan ei ainakaan ihan lähitulevaan nouse lisää lapsia. Menee jokunen vuosi , ennenkuin asia tulee sinulle ajankohtaiseksi.
Paniikkikohtauksiisi ja alkoholiasiaasi lähetän sinulle voimistavaa energiaa ja hoitoa. Samalla näytetään sinut kovin hauraana ja hentona, sanotaan että sinun pitäis nyt viimeistään ottaa se pieni lapsi sisältäsi syliisi ja aloittaa rakastamaan sitä. Tuo " ilmavuutesi" ja lähes eteerisyytesi johtuu siitä, että olet unohtanut tuon lapsen itsessäsi. Ja tämä haurastuminen jatkuu, niin kauan kunnes teet asialle jotain. Nyt on aika. Etsi apua, jokin ihminen jonka kanssa saat käsitellä menneisyydestäsi asioita joita olet padonnut sisääsi. Sellainen turvallinen olkapää, yksin älä vielä tätä tee. Nyt tarvitset sen sylin ja luottamuksen, että kaikki on hyvin vaikka tunnetkin nuo tunteet joita sisälläsi piilossa on. Tämä on ensimmäinen ja vaikein askel, mutta siitä lähtee parantumisesi ja voimistumisesi.
Näen sinut vahvana ja voimakkaana tulevassa. Sisimpäsi on eheytynyt ja aruasi on elinvoimainen ja kiinteä. Tämä vie pois paniikkikohtauksesi, ja riippuvuutesi on helposti hallittavissa. Tämä on kuitenkin polun pää, matkan takana. Ensin sinun on tehtävä se matka. Aloita se nyt.
Enkeleitä ja siunausta, luotan että selviät hienosti.
Vierailija:
Kerro tulevaisuudesta, onko iloisia vai surullisia uutisia? saammeko omaa taloa rakennetuksi vai ostammeko vanhan talon? Kiitoksia etukäteen:-)
Minusta tähän tulee uudehko talo, mutta kuitenkin niin että valmiina ja asuttuna sen ostatte. Onnekasta perhe-elämää teille näkyy, iloa ja rakkautta tuntuu väleissänne olevan paljon.
Kaikkea hyvää teille :)
Täydellisyyteen pyrkivä luonteeni on nyt tyytyväinen ;) Kaikille ketjussa on vastattu, jos en ole vahingossa yli hypännyt. Kovasti paljon toivoisin niitä palautteita, niitä tule tähän ketjuun vielä lukemaan.
Uusia kysymyksiä ei ehkä kannata laittaa, en ole ollenkaan varma että vastailen niihin enää.
Kommentoin kyllä palautteitanne, jos sitä toivotte.
Enkeleitä kaikkien päivään,
ja ihanaa auringonpaistetta :))
Halauksia paljon,
Seide
siitä että ehdit vielä minullekin vastaamaan!
Kyynelsilmin luin vastaustasi, osaat kyllä niin kauniisti asiat kirjoittaa!!
Halauksia ja aurinkoa sinunkin päivääsi :)
T. 111
Kiitos Sinulle Seide tästä ketjusta; varmaan " lohduttaa" monia ja luo uskoa tulevaan :)
Kaunista auringonpaistetta tosiaan ja muistetaan rakastaa itseämme ja toisiamme.
Kiitos seide <3
Olen nyt jo huomannut vahvistuneeni. Silti olen vielä niin epävarma (ja ulkoisesti rohkea).
Opinnoistani et sen kummemmin sanonut, mutta eipä tuo mittään :)
Jos tuon poaniikin saan joskus käsiteltyä pois niin koulukin sujuu varmasti .
N25
Olen jo pitkään miettinyt olisiko minulla näkijän lahjoja. Ja jos on niin kuinka niitä voisin kehittää ja parantaa?
Tulenko saamaan tulevaisuudessa paremman työpaikan kuin nykyiseni on?
Saammeko koskaan isompaa asuntoa? rahatilanteemme on tällä hetkellä heikko.
Kerro ihan mitö vain pystyt näkemään minulle, olen siitä kiitollinen!
Seide:
Vierailija:
Kerro tulevaisuudesta, onko iloisia vai surullisia uutisia? saammeko omaa taloa rakennetuksi vai ostammeko vanhan talon? Kiitoksia etukäteen:-)Minusta tähän tulee uudehko talo, mutta kuitenkin niin että valmiina ja asuttuna sen ostatte. Onnekasta perhe-elämää teille näkyy, iloa ja rakkautta tuntuu väleissänne olevan paljon.
Kaikkea hyvää teille :)
Kiitoksia vastauksesta :-) Näetkö työtilanteestamme mitään ja näetkö lapsistamme? Ehditkö enää vastata, jos et niin riittää tämäkin :-) Aurinkoista päivän jatkoa :-)
Aurani kuulostaa ihanalta. Muutosta olemme suunnitellet jo kauan ja sen aika alkaa olla käsillä.
Luonnekuvaus osuu oikeaan eli olen positiivinen, iloinen ihminen. Mieheni sanoo minua tukipilarikseen eli kun myrskyää, minä taivun, mutten murru. Iloisuudestani huolimatta olen erittäin jalat maassa -tyyppi, joka huolehtii, että kaikki sujuu.
Tuota kuplivaa rakkautta jään odottelemaan ja toivottavasti kohteena on mieheni. Rakkutta meillä riittää, mutta olisi kivaa rakastua häneen uudelleen - kuin ensimmäistä kertaa. Vaikka eiköhän näin ole, jos kerran vaikeuksia ei lähitulevaisuudessa ole näkyvissä. :)
Olet ihana ihminen. Kiitos vastauksestasi ja onnellista syksyä sinulle ja rakkaillesi!
Seide:
Sinun aurassasi on hentoa vaaleanvihreää, saman väristä kuin keväällä orastava ensimmäinen ruoho. Kuvaa uutta alkua ja muutosta elämässäsi joka on tulossa ja johon olet jo valmistautunut. Ikäänkuin uusi elämä alkaisi.. Aurasi on jännästi ympärilläsi, ikäänkuin olisit kietonut itsesi kaapuun, huolettomasti, leikitellen mutta suojaavasti. Ilmavuutta, eloisuutta. Kuvaa myös luonnettasi, olet iloinen ja nauravainen, mutta et kuitenkaan ole haihattelija vaan osaat ottaa tarvittavat asiat vakavuudellakin. Auraasi kehittyy myös rosaa, rakkauden tunne sydämessäsi tulee kuplimaan ja poreilemaan kuin vastarakastuneella. Värisi ovat kirkkaat, selkeät mutta vaaleat. Elämäsi näyttäisi lähitulevaan selkeältä ja vailla suurempia ongelmia olevalta.
Tämmöistä :)
Kaunis kiitos lohdullisista sanoistasi. Kyyneleet tulivat silmiini sitä lukiessa. Meillä on ollut vaikeaa, yksi asia kerrallaan olen joutunut luopumaan minulle tärkeistä asioista ja unelmista. Olet ihan oikeassa suhteessa mieheeni. Suhteemme on välillä ollut tuhannen palasina tapahtuneiden asioiden vuoksi, mutta jokin voima meitä pitää yhdessä. Yksin emme selviäisikään, kumpikaan meistä.
Mutta onko pahin jo takanapäin, jos saan vielä kysyä? Luuletko että saan nähdä vielä lasten kasvavan aikuisiksi? Onko heillä kaikki hyvin?
Kiitos vielä sinulle ja kaikkea hyvää
76
Muistatko?
Saan asian yhä edelleen samalla tavalla, en sitä muuksi saa muutettua.
Kaikkea hyvää sinulle.