Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi hetki aikaa..

07.09.2007 |

Voisin hetken aikaa vastailla teille. Voin katsoa tulevaan tai menneeseen. Entiset elämät, aurakuvaus, enkeleitten/oppaitten viestit.. energiaakin voin lähettää.

Toivomuksena vain yksi pyyntö per kysyjä, muuten menee liian kauan aikaa yhdelle. Kanavoinneissa olen vielä aika alussa, muutenkin ottakaa huomioon että 100% oikein näkijää ja tulkitsijaa ei ole.

Palaute olisi mukavaa :))

Seide

Ps. mitä useampia " mitä näet minulle" tai " tuleeko vielä yksi lapsi" viestejä täällä on, sen hankalampi minun on niihin vastata energioitten vuoksi. Senpä takia mitä persoonallisemman viestin kirjoitat (siis jotain sinusta itsestäsi mukaan, tavalla tai toisella) sen paremmin saan sinusta " kiinni" ja vastaaminen on helpompaa. Ei tietenkään tarvitse elämäntarinaansa kertoa eikä mitään vastaavaa, mutta mielellään siis ainakin enemmän kuin parin sanan kysymys..

:)

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aina vastauksesi lopahtavat suunnilleen kohdalleni...

Kirpakka

Vierailija
2/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kannattaako minun lähteä koulutukseen jota suunnittelen? Onko minulla niitä kykyjä, joita luulen?

Olen vaalea, 37 v kotiäiti.

Kiitos!

Tähän nousee ensimmäiseksi energiahoito ja kädet. Oletko miettinyt reiki- tai vastaavaa kurssia koskaan? Se olisi sinulle hyväksi, ja saisit siitä uusia oivalluksia ja ideoita. Tätä tähän nostetaan, muuta en nyt saa sinusta irti.

:)

Vierailija
4/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitkö meille omaa asuntoa ja millaista jos sellaista näet.

Entä työkuviot, jatkuuko vuodenvaihteen jälkeen vai joudunko vaihtamaan paikkaa? Kannattaisiko lähteä?

Entä parisuhde ja taannoinen kohtaaminen?

T. elegia

Vierailija
5/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tässä 27 vuotias naimisissa oleva nainen, 2 lasta. Millaisessa työssä näkisit minut tulevaisuudessa? Olen aika epävarma, haluanko työskennellä ammatissa, johon olen kouluttautunut. Muutenkin on hyvin vaikea keksiä tarpeeksi kiinnostavaa työtä/alaa jossa viihtyisin pitkään. Kiitos, jos jaksat mulle katsella=)

Tähän tulee ikäänkuin toisten opettamista/ohjaamista sinulle työksi. Vaikka olet luonteeltasi herkkä ja rauhallisen oloinenkin, niin sinulla on näistä vahvuutta työssäsi. Sinua hiljennytään kuuntelemaan, paremmin kuin kovaäänisempää ja " agressiivisemmin" esiintyvää ihmistä. Jokin tällainen työ, jossa olet ihmisjoukon edessä ja puhut. Toiset kuuntelevat. Epävarmuutesi ei ole este, se on vain puro jonka ylitse hyppäät kevyesti, kunhan vain uskallat ponnistaa ;)

Vierailija
6/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mieltäni painaa ja ajatukseni täyttää eräs mies. Pitääkö hän lupauksensa ja tarkoittiko sillä mitään? Tuleeko yhteydenottoa? Onnistuuko se mitä haaveilen hänen kanssaan? Sydämellinen kiitos.

nm. tumma nainen 36

Hän ajattelee sinua kyllä, mutta ei aivan yhtä intohimoisesti kuin mitä antoi ymmärtää. Jokin pidättelee häntä, kovastikin. Ei hän tahdo sinua loukata, eikä millään tavoin mieltäsi pahoittaa. Yhteyttä ottaa, mutta velvollisuuden tuntoa on mukana aika paljon, lupausten pitämistä. Ole mukana, mutta älä vielä rakenna kovin korkeita pilvilinnoja. Tämä mies vaatii aikaa, lopputulosta tunteilleen ei näytetä.

Vierailija
7/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toivottavasti vielä vastaat, elikkäs kysymykseni on että jäänkö äitiyslomalle nykyisestä työstäni? Koskahan se voisi olla?

Valitettavasti en saa sinulle tähän kysymykseesi mitään vastausta.

Raskausasiaan nostin kolme korttia, yleisesti ja näihin tulee myöntävä vastaus :) Eli raskaaksi tulet kyllä, mutta aikaa en osaa sanoa. Yleensä korttitulkintani ovat lähiajalle, joten ehkäpä tämä raskausasiakin on ajankohtaista tässä vuoden sisällä.

Vierailija
8/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen johon olen kovaa vauhtia rakastumassa? Ehdimmekö tavata ennen muuttoani?

Välimatkaa kun on melkoisesti.

Se tumma leijonanainen 33 & 39

Vierailija
9/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jaksatko vielä vastata?

Näetkö meille parempia aikoja? En ole masentunut, mutta olosuhteiden pakosta hyvin väsynyt ja huolissaan. Ainoa toiveeni on normaali arkielämä, mutta tuleeko arjesta koskaan normaalia?

Kestääkö suhde mieheen?

Pyydän sinulle ja perheellesi voimia ja energiaa jaksaa. Teille lähti vaaleansinistä ja -punaista energiaa. Näissä on yhdistyneenä suuri, Äiti Marian jumalallinen rakkaus. Teille tahdottiin välittää tieto, että olette suojassa. Ikäänkuin lapsi äidin sylissä. Turvallisessa, lohduttavassa. Voitte luottaa että teitä kannatellaan ja viedään läpi vaikeidenkin aikojen, eikä jätetä yksin.

Suhteenne rakoilee, molemmat olette uuvuksissa ja peloissannekin. Olisi kai liikaa pyytää teitä hoitamaan suhdettannekin kaiken keskellä, mutta ei tähän ihmeitä vaadittaisi. Ottaisitte vain toisianne välillä kädestä kiinni, ihan hiljaa. Antaisitte toinen toistenne muistaa, että olette siinä, eikä tarvitse olla yksin. Rakkautta teillä on, yrittäkää keskittyä siihen.

Alkuun tienne on hapuilevaa, ja valehtelisin jos sanoisin ettei se ole kivikkoinen ja hankala tie kulkea. Sitä se on, mutta perheenne sisällä on niin suuri rakkaus, että sen voimalla, ja tämän enkelijoukon avulla joka kanssanne kulkee, selviätte. Tulee vielä kyyneliä ja itkua, mutta teillä on toisenne ja se on voimavaranne. Asiat tulevat helpottumaan, olette nyt jo siellä pahimmassa vaiheessa. Nyt alkaa helpottamaan, pikkuhiljaa. Ajan kanssa arkenne normalisoituu. Ihmiset sopeutuvat, ilo löytyy ja muistuu mieleen. Rakkaus hoivaa hellästi kipeitten aikojen haavat, ja hymy alkaa viipyilemään yhä useammin ja herkemmin kasvoillanne.

Nämä hankalat hetket kasvattavat koko perhettänne tavalla, jota et vielä ymmärrä. Ota tämä siunauksena, ei rangaistuksena. Ette ole yksin, kanssanne on valtava joukko enkeleitä ja Rakkautta.

Siunausta teille kaikille.

Rakkaudella,

Seide

Vierailija
10/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuntuu että olen elämässä aivan hukassa, tiedä mihin päin lähtiä. nykyinen tilanne ei ainakaan voi jatkua, muuten pelkään jo oman mielenterveyteni puolesta. suhdepuolella mennyt huonosti jo pitkään, parempiko erota ja aloitta elämä muualla uudestaan. saanko minulle luvatun työpaikan. kiitos sinulle, jotain lohtua ehkä myös minun levottomalle sielulleni.

Sinulle välitetään ilon keltaista energiaa. Se auttaa sinua huomaamaan pienet onnenhiput arjesta, niistä saat voimia jaksaa eteenpäin. Sinusta huolehditaan, tunnet olosi niin yksinäiseksi, mutta et ole. Voi kunpa tietäisit miten suurta rakkautta toiselta puolelta sinulle tahdotaan lähettää. Vanhempi pariskunta, edesmenneet.. tuntevat suurta myötätuntoa sinua kohtaan, ja tahtovat sinun tietävän että ovat kanssasi, rakastavat, auttavat ja huolehtivat sieltäkin käsin.

Saan kuvaa, että jonkin aikaa tässä tilanteessa vielä olet, keräilet ikäänkuin voimia " loppukiriä" varten. Kun olet sen tehnyt, aloitat muutosten tekemisen elämääsi. Olet jo päätöksesi tehnyt, enää tarvitset oikean hetken toteuttaaksesi niitä. Ja se tulee. Määrätietoisesti teet ratkaisuja, jotka johtavat sinulle suotuisampaan elämään ja arkeen. Ja se on hyvä päätös. Eroa en näe heti tähän, enemmänkin näkyisi että koitat vielä jollain muulla tavoin korjata tilannetta. Mies tuntuu jotenkin luisuneen pois sinun " aaltopituuksiltasi" , enkä ole ihan varma miten tässä korjausyrityksessäsi sen takia käy.. pääsettekö samoille linjoille asiassa, vai jatkuuko tilanne samaan malliin, jossa mies ei ymmärrä että sinulla ei ole hyvä näin.

Anna hetki aikaa itsellesi, hengähdä. Tiedät kyllä mitä tehdä, se kaikki selkiintyy sinulle ihan lähiaikoina kun vain lopetat pakottamasta itseäsi löytämään ratkaisuja. Ne tulevat mieleesi vaivatta, kun päästät irti pakosta. Ja sen jälkeen aloitat muutokset, elämäsi parantamisen. Pari vuotta menee tuossa mylläkässä, mutta älä huoli, jaksat sen kyllä Sillä noista muutosprosesseista saat itsekin energiaa, et ole niin voimaton silloin kuin nyt koet olevasi. Elämäsi on muuttumassa Sinun Elämäksesi, ja olet onnellisempi kuin koskaan, kun saat tämän kaiken valmiiksi.

Enkeleitä ja iloa sinulle :)

Vierailija
11/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä toivoisin tarkennusta että kuinka vahvistaisin itseäni vastaanottamaan tulevaa ja kasvattamaan luottoani...

Vierailija:

haluaisin " tietää suuntaa elämälleni" eli tuntuu että uran ja suhteen osalta jokin käännekohta olisi meneillään, vaan ei tiedä miten jatkaa...Terveydessä jotakin pielessä?

Siis mihin tämä elämä on menossa ja mitä näet osaltani.

Kiitos jos jatkat vielä:)

Näkyy tummuutta, ikäänkuin sumua. Kuvastaa sitä että olet tosiaan vähän hukassa sen suhteen, mihin olet menossa ja mitä oikeastaan haluat. Kauaa et tässä epämääräisessä tilassa ole, sillä osaat poimia vihjeet ja vinkit sen suhteen, minne sinua ohjataan. Huomaat toisin sanoen avoimet ovet ja tilaisuudet, asioitten merkitykset. Et ole ihan sokea. Alkuun päästyäsi asiat tapahtuvat nopeasti, kuljet kuitenkin luottavaisena eteenpäin ja vaikka välillä kirpaisisikin, tiedät kyllä että olet menossa kohti parempaa. Sinussa on vahvuutta, jota monet kadehtivat. Suuntasi on koko ajan ylöspäin, ei sillätavalla jyrkkää nousua, mutta pientä tasaista ylöspäin menoa.

Terveysasioihin välitän sinulle puhdistavaa ja voimistavaa energiaa.

Vierailija
12/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen kolmekymppinen kotiäiti, häät tulossa ja yrittäjyys kiinostaa.

Ongelma on että molemmat asiat myös ahdistavat...

Osaatko sanoa miten parisuhteeni kanssa tulee tapahtumaan ja mikä olisi oikea suunnittelemistani yrittäyysaikeista, jos mikään?

Kiitos jo etukäteen ja ihanaa syksyä sinulle!

R

Saanko kysyä sinulta parisuhteeseesi liittyen, johtuuko ahdistuksesi miehestäsi.. jostain mitä hän on tehnyt tai mitä epäilet hänen tekevän, liittyy luottamukseen? Katsoin korteista tätä asiaa, mutta koska minulle ei ole tarkempia tietoja sinusta tai miehestäsi, en uskalla sen syvällisemmin niitä tulkita. Intuitiivisesti en oikein saa otetta, vaistoan vain sinun ahdistuksesi vatsanpohjassani..

Yritysasioissa saan, että suunnitelmasi on hyvä, ja yritys kannattaa perustaa. Mutta varteenotettavampi vaihtoehto olisi se joka on " kakkossijalla" suunnitelmissa. Sinua pyydetään perehtymään siihen vähän enemmän, tulet huomaamaan jotain, joka osoittautuu lähes kultakaivokseksi.

Vierailija
13/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen numero seiska. Ymmärrän kyllä hyvin, jos vastaamatta jää. Olet nyt jo pitkään antanut vastauksia ja ketju sen kun kasvaa.

Olen päälle nelikymppinen, vihreäsilmäinen ruskeaverikkö.

Kiitos kaunis meidän kaikkien puolesta jo tähän astisesta ja aurinkoa päiviisi!

Sinun aurassasi on hentoa vaaleanvihreää, saman väristä kuin keväällä orastava ensimmäinen ruoho. Kuvaa uutta alkua ja muutosta elämässäsi joka on tulossa ja johon olet jo valmistautunut. Ikäänkuin uusi elämä alkaisi.. Aurasi on jännästi ympärilläsi, ikäänkuin olisit kietonut itsesi kaapuun, huolettomasti, leikitellen mutta suojaavasti. Ilmavuutta, eloisuutta. Kuvaa myös luonnettasi, olet iloinen ja nauravainen, mutta et kuitenkaan ole haihattelija vaan osaat ottaa tarvittavat asiat vakavuudellakin. Auraasi kehittyy myös rosaa, rakkauden tunne sydämessäsi tulee kuplimaan ja poreilemaan kuin vastarakastuneella. Värisi ovat kirkkaat, selkeät mutta vaaleat. Elämäsi näyttäisi lähitulevaan selkeältä ja vailla suurempia ongelmia olevalta.

Tämmöistä :)

Vierailija
14/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö minulle positiivisempia aikoja tulossa? Olen 3-vuotiaan pojan yh-äiti, välillä tuntuu että arki käy liian raskaaksi kantaa, varsinkin viime aikoina mieli on ollut todella matalalla. Vaaleatukkainen, sinisilmäinen poikani on mahdottoman vilkas ja peloton, aina menossa juoksujalkaa joka paikkaan. Kieltoja ja ohjeita kuuntelee silloin kun siltä tuntuu, tahtoo tehdä oman päänsä mukaan kaiken. Välillä tuntuu että en enää vain jaksaisi vaikka poika onkin minulle rakkain ihminen maailmassa :(

Töitä olen etsinyt jo kohta vuoden verran, mutta toistaiseksi tuloksetta :/ Toissapäivänä laitoin taas muutaman uuden hakemuksen, jospa vihdoin olisi minun vuoroni saada koulutustani vastaava työtä.

Mutta tahtoisin tietää näkyykö minulle helpompia aikoja edessäpäin, viime ajat ovat olleet henkisesti jotenkin kovin raskaita kestää, vaikka mitään sellaisia suuria vastoinkäymisiä ei olekaan ollut, mistä voisi ajetella tämän ahdistuksen johtuvan.

Kiitos Seide sinulle jo etukäteen!

Vierailija
15/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja lisäksi: näetko, jaksanko tätä rumbaa? (jaksanhan :)...)

t. nelikymppinen, tummatukkainen vähän väsynyt viiden lapsen äiti, töissä jne (kiire vaivaa)

Auraasi kiertää tumma kenttä, uupumusta ja käsittelemätöntä kiukkua olet padonnut itseesi. Ei sitä sisällä saa pitää, ystävä hyvä, älä niele suuttumustasi. Päästä se purkautumaan, äläkä kanna itsessäsi. Sairastutat vielä itsesi tuolla tavoin. Heti tuon tummemman alueen alla sinulla on keltainen, paksu kerros. Se on sitä positiivista energiaa jolla arjessa luovit. Näet todellakin pienetkin ilon aiheet jokapäiväisessä elämässä, tämä kyllä tosin on vähän kompastuskivesi. Nimittäin näyttää siltä, kuin nauruun jollain tavoin kiukkusi käärisit. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Peität ilolla ja naurulla suuttumuksesi, et anna sen näkyä sen enempää. Tämä ei ole hyvä juttu (soo soo ;))

Mutta pohjimmiltasi olet vahva ihminen, sinussa on valtavat varastot elämänenergiaa, punaista virtaa. Aurasi keskusta on kauttaaltaan täyttynyt tällä, ja se kertoo että todellakin jaksat arjen ja vähän lisääkin päälle jos niikseen tulee ;) Et ole masentuvaa sorttia, ja voimavarasi ovat valtavat. Rakastat elämää, etkä ole siitä valmis luopumaan vaikeuksien tullen.

Lapsesi muuten aistivat nämä asiat sinusta, ja ihailevat sinua. Olet heille esimerkkinä valoisasta sielusta ja mielenlaadusta, ja tämä on heille todella hyvä ja perustava pohja tulevaa elämäänsä varten. Saat olla melkoisen ylpeä itsestäsi ;))

Kaikkea hyvää sinulle, ja muista välillä suuttuakin ;)

Vierailija
16/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen kolmekymppinen kotiäiti ja elän hyvässä parisuhteessa mieheni kanssa. Yksi lapsi meillä on ennestään ja toinen on tulossa. Välissä on ollut monta surullista kuukautta/vuotta keskenmenoineen. Toivottavasti tämä raskaus onnistuisi? Olemme etsineet taloa jo pidempään mutta sitä oikeaa ei vaan ole kohdalle sattunut. Olemme olleet välillä aika turhautuneita jo koko asunnon etsintään. Myös minun työllistyminen jatkossa mietityttää? Terveys on ollut aina se tärkein elämässä minulle sekä miehelleni. Mitenköhän jatkossa?

Tulevaisuus näyttää tässä valossa kaikin puolin hyvin epäselvältä ja pelottaakin jollain tavalla. Mitä näet meille? Kiitos jos jaksat vastailla joku hetki :)

Lapsiasia on sinulle kipeä, ja olet kokemustesi takia peloissasi edelleen. Älä ota pahalla, kun sanon että älä murehdi. Näen teille miehesi kanssa kolme lasta tähän, mutta jokaisen välillä on ikäeroa hieman enemmän kuin pari vuotta. Onko vanhin lapsesi tyttö? Kun hänet tässä suurimpana näen?

Talon teille näen myös, mutta minusta tämä on kauempaa kuin mitä olette tähän saakka etsineet. Paikkakunnan vaihdoksen näen, aika pitkällekin. Unelmienne talo löytyy sieltä, kaikki muu on positiivista mutta kauas lähteminen hieman epäilyttää teitä. Tämä vaalea puutalo luonnon helmassa kuitenkin vetää teitä niin paljon puoleensa, että olette valmis ottamaan riksin ja lähtemään. Ja se kannattaa. Tulette olemaan todella onnellisia tuolla :) Työtkin järjestyvät helposti, läheltä uutta kotianne. Miehesi näen töissä, mutta sinä olet kotona lastesi kanssa. Tuossa vaiheessa näen kaksi lasta, kolmas tulossa joko haaveena tai konkreettisesti kavamassa vatsassasi.

Tällaisen kuvan sinulle sain, valoisalta ja keveältä elämänne tulee jatkossakin vaikuttamaan :)

Iloa ja valoa perheellenne. Enkelit ovat lastesi kanssa. :)

Vierailija
17/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näet alkoholin käyttöni? Onko ongelma jo poissa? Entäs saanko lisää lapsia milloin?

Opiskeluni on takkuillut paniikistani johtuen, näetkö sen muuttuvan parempaan?

N25

Vierailija
18/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

saanko koskaan elämääni ystäviä? miksi minulla ei ole yhtään ystävää ollut moniin vuosiin? en ymmärrä?

Voi pientä. Näen sinut käärittävän syvään, vaaleanpunaiseen energiaan. Se kertoo rakkaudesta ja välittämisestä. Älä ystävä kallis aliarvioi itseäsi, sillä sinussa on paljon sellaista mitä muilta puuttuu. Sydämesi on avoin ja herkkä, etkä sitä ole sulkenut kokemuksistasi huolimatta. Sinä näet kauneuden niissäkin olennoissa, joita muut karttavat. Et valitse seuraasi toisten mielipiteitten tai maallisten mittapuiden mukaan, rakastat kaikkia tasavertaisina olentoina. Se on hienoa, ja olet kovin rakas enkeleille sekä Jumalalle, kun elät taivallisten energioitten mukaisesti täällä maanpäällä.

Kyyneleesi pyyhitään pois, näen sen. Tulet löytämään ihmisiä, jotka näkevät sielusi kauneuden ja häikäistyvät siitä. Lähelläsi on helppo olla, ja he jäävät siihen. Tiedätkö, sinulle luvataan onnellista ja kaunista elämää. Olet tasapainossa ja rakastavien energioiden ympäröimänä. Olet onnellinen.

Olet kulkenut sellaisten ihmisten joukossa, jotka eivät näe pintaa syvemmälle. Ihmisten joilla on kiire suorittaa elämässään lisää ja lisää, ja jotka eivät pysähdy oikeasti elämään. Sinä olet erilainen, siksi energianne eivät ole kohdanneet eikä ystävyyttä syntynyt. Mutta tulet kohtaamaan samanlaisia kuin sinä. Sellaisia jotka näkevät muutakin kuin materiaalisen maailman, rahan ja työn. Et tule olemaan yksin :)

Kuuntele sydäntäsi, se kehottaa sinua ottamaan selvää tietyistä asioista. Ne kiinnostavat ja mietityttävät sinua. Tee kuten pyyetään, tutki ja löydä. Mene mukaan tilaisuuksiin ja sitä kautta löydät ystäviäsi. Vanhoja sielun tuttaviasi..

Iloa ja enkeleitä polullesi, ystävä hyvä :)

Vierailija
19/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulta löydettiin mahdollinen sairaus, olen menossa jatkotutkimuksiin, tosin vasta kuukauden päästä.

Tämä epätietoisuus on niin raastavaa!

Joten josko näkisit mitään viitteitä siitä olenko sairas, olisin kiitollinen.

Kiitos kaunis.

En valitettavasti katso terveysasioita. Mutta välitän sinulle energiaa ja hoitoa enkeleitten avustuksella.

Kohtusi ja ruuansulastuselimistösi alueille lähti runsaasti hoitavaa energiaa. Jos näissä on ollut ongelmaa, asiaa korjailtiin juuri.

Pyydän sinulle tästä eteenpäin, niin kauan kuin tarvitset, hoivaa ja suojelusta. Voit joskus tuntuea energioitten liikkumisen, ja sen kuinka sinua hoidetaan. Älä pelästy, pyyntöä vain toteutetaan. Kaikki menee kyllä hyvin, olet suojassa.

Vierailija
20/130 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olet minulle ennenkin vastannut, ja meni ihan nappiin. Kysynkin, että milloin saamme (ja saammeko) toisen lapsen? MIten oman terveyteni laita on tulevaisuudessa, lähinnä henkinen puoli kiinnostaa. Palaanko entiseen työpaikkaani?

Kirpakka

En näe " pahoja asioita" kenellekään, tarkoitat varmaan kuolemaa ja onnettomuuksia.. Minua on siunattu siinä ettei minun tarvitse näitä asioita välittää eteenpäin eikä kertoa. Aina vain ei jaksa ketjua loppuun saakka vastailla, joku on väistämättä se, johon ketju katkeaa. Ja mahdotontakin loppuun saakka katsominen on, lisäkysymyksiä tulee uusia sitä mukaa kun entisiin ehdin vastaamaan..

Toinen lapsi on mahdollinen, kun tämä esikoisenne on noin nelivuotias. Näin tämän asian saan. Työelämässä sinut kyllä näen, en vain teidä onko tämä vanha työsi vai ei. Mutta työ on jokatapauksessa sellaista, jossa et ihan koe olevasi täydestä sydämestä mukana. Ohikulku etappi vain. Olet siellä kuitenkin siihen saakka, kunnes olet raskaana ja odotat tätä toista lastanne.

Terveysasioita en katso kenellekään.

Enkelit pyytävät vielä välittämään, että " ole rohkea, äläkä pelkää suotta. Kaikki menee hyvin. Kaikki on hyvin. "

Halauksia paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi